1 week later
"I can't believe I'm not going to see you for a week after this.." fluistert Harry in m'n oor.
We zitten op de grond aan een voetbalveldje te kijken naar Sep.
We zijn voor een paar daagjes nog eens naar België gekomen.
Ik kijk naar Sep die achter een voetbal loopt en dan valt.
"It'll be over before you know." mompel ik als ik me recht zet en Sep opnieuw op zijn beentjes zet.
Sep start terug met lopen en ik ga terug naast Harry zitten.
"You're excited about next week huh?" Ik kijk hem aan en merk dan dat hij me al aanstaart.
"Yes, I'm designing my own collection for Puma weird huh.." mompel ik en staar in zijn ogen.
Hij grinnikt.
"I'm proud.. oh and after that week while I'm in LA you could come to me.. I've this idea of a date I always wanted to do."
Hij grijnst en ik knik.
"Chacha!" roept Sep als hij naar me toe rent. "Ja?"
"Speel." hij wijst naar mij en Harry en dan naar de bal.
"He wants us to play with him." Harry grinnikt en staat op.
"Oh look Robbe and Emily are there."
Ik kijk om als Harry dat zegt en zie hen het veldje oplopen met flesjes water in hun handen.
Robbe ziet ons staan op het veldje en loopt meteen naar ons toe.
"So it's football day?" vraagt hij. Harry knikt en Sep is al tegen de bal aan het trappen.
"Okay Sep Emily and I are in one team." zeg ik als ik Sep opvang en in mijn armen sluit.
"That's not fair!" zegt Robbe met een grote frons.
"Oooh scared you're not going to win against girls honey?" zegt Emily spottend waarna ik lach.
Ik kijk naar Harry's en Robbe's gezicht.
Ze zijn beide heel competitief dus dit zal wat worden.
"Watch out for Charlotte, I learned her to play football.." hoor ik Robbe grommen tegen Harry waarna hij me verast aan kijkt.
Ik knipoog en zet Sep dan op de grond.
Sep sjot tegen de bal en Robbe neemt die meteen in bezit.
Ik loop achter hem aan en neem heel snel de bal van hem af en pas die door naar Emily.
Ik kijk rond en zie dat Sep ondertussen wat rondloopt op het veld maar niet meer met de bal bezig is.
Plots zie ik de schim van Harry langs me lopen richting Emily.
Ik loop snel achter hem en ga voor hem staan waardoor Emily de bal terug past en ik in de goal trap.
"Yes!" roept Emily blij. "Wtf." hoor ik achter me de hese stem zeggen.
Ik draai me lachend om.
"Why did you never tell me this? Louis would kill to play some football with you.." zegt Harry met een grote grijns.
"Hidden talents my love." ik knipoog en draai me dan terug om en speel verder.
——
Ik zit met Sep op mijn schoot en met Harry naast me in een restaurant."So the wedding is almost there, weird huh?" zegt Robbe richting ons.
Het gaat over Robbes en Emily's trouw die binnen een maand is.
JE LEEST
All for you
FanfictionVervolg op PERFECT en BECAUSE OF YOU, lees eerst deze twee boeken dan kan je beter volgen :) 3de deel van de trilogie. ------------ Charlotte en Harry zijn net verloofd en ze worden al meteen in de spotlights gezet. Ze proberen hun relatie prive te...