31 ||| I do

139 5 1
                                    

"Hair is done." Mompelt Lou achter me en ze kijkt trots. "Thank you so much, it's beautiful!"

Het is half opgestoken en de voorste lokken van m'n haar hangen los maar zijn wel gekruld.

"Mia, eet vlug je ontbijt op, daarna moet je make up nog gedaan worden en dan je kleed."

Ik kijk mijn haar nog 1 keer na, en ga dan aan tafel zitten tegenover mijn abuela.

"Schatje je ziet er super mooi uit." Ik kijk naar mijn mama en glimlach.

"Nu eten, je moet goed gegeten hebben vandaag anders val je nog flauw."

POV Harry

"And what are you doing?" Ik kijk op van mijn gsm recht in mijn mama haar ogen.

"I'm going for a walk or run." "It's your wedding day." Ze lacht en ik bijt op mijn lip.

"He's nervous that's all." Ik kijk richting Jeff en rol mijn ogen.

"Is it? Are you nervous?" "A Bit mum, so please let me go. I'll be back in an half hour, I'll shower and put my suit on then."

"Okay you can go, then I'll call Charlotte. They just sent me a picture of her hair, she's stunning." Ik kijk haar aan en stap dichter naar haar.

"Let me see, pleeeaaase." "Curious much. No. Now go for your walk or run I don't know." Ze duwt me lachend weg en ik stap de deur uit.

POV Charlotte

"You look absolutely fabulous. I can't believe this, you look beautiful."

Ik kijk naar mijn mama en Abuela als Céline deze woorden zegt. 

Ze huilen allebei. "Ik wil deze jurk nooit meer uitdoen,"

Ik bewonder mezelf in de spiegel. Deze jurk is zo perfect. 

Het is een slipdress en toch met kant in verwerkt.

Zo is mijn rug is helemaal bekleed met kant. 

Heel spijtig dat deze jurk maar voor 1 keer is.

Dan gaat mijn ringtone en ik zie dat Anne me belt via FaceTime. 

Mijn mama neemt de gsm over en neemt op.

"Hi Anne." "Hey, Is she ready?" "Yes." 

"Harry's not here can I see her?" mijn mama kijkt me aan en ik knik.

Ze draait de camera en ik hoor een "OOOO" uit de gsm.

"Darling you look absolutely amazing." Tranen vormen zich ook al in haar ogen. "Thank you Anne, How is he?"

"Nervous. He's in his room now. He's almost ready. Everything is ready here. And Gemma is stressing but she's okay."

"It's just for our family so she won't be speaking to thousands of people."

Onze ceremonie is thuis in de tuin en is enkel in beperkte kring. Close vrienden en familie.

Het feest daarna gaat door op een grote weide met een soort serre. 

In die serre worden onze trouwfoto's getrokken en daarna gaat het feest door.

"Mum who are you calling?" de diepe stem haalt me uit mijn gedachten en ik kijk naar mijn mama die hysteerisch op mijn scherm drukt om de camera terug om te draaien zodat Harry me niet zou zien.

"Nobody. I'm going now. Bye." Anne legt af en ik hoor een opgeluchte zucht van mijn mama en Abuela.

"Dat was op het nippertje."

All for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu