Chtěla bych vám říct že knížku budu psát jinak než ostatní, nevím jak to vysvětlit a proto začnu raději psát, doufám že to pochopíte
Anna
Ach už zase ten blbej budík který značí 6:30 ráno a taky že je čas se vrátit do školy, naštěstí už do posledního ročníku takže pohoda, jdu se umřít a prevléct a pak škola..... Becky mi říkala že mají k nám nastoupit dva kluci tak uvidím......
Ve škole
*Ahoj Becky
#Ahoj AnnoPozdravila jsem se s mojí nejlepší kamarádkou a posadila se, dneska sedím s Becky ale zítra nás učitelka presadí tak jak chce ona,bože to je jak na základce, už přišla učitelka a za ní dva docela pohlední kluci....
#hej můj je ten zrzavej a tvůj je havran
*co to meleš? Já nikoho nechci
#jak chceš mi to je jednoTak moje kámoška se dočista zbláznila. No a teď je bude představovat.
÷takže děti představuji vám Kristiana a Camerona jsou to vaši nový spolužáci a já doufám že se k nim budete chovat hezky, teď se vám kluci představí.
Okey tak teď se dozvím o něm víc, je fakt že Kristián je pohledný kluk.
~Ahoj já jsem Kristián a je mi 17let rodiče ani sourozence nemám, mám jednom tady Cama.
÷S tvými rodiči mi to opravdu mrzí, tak teď ty
×Ahoj já jsem Cam a je mi 17let rodiče nemám a sourozence také ne, jsem nezadaný a jsem na tom stejně jako je Kris.
Dobře tak teď už vím vše co mě zajímalo a ne nebudu na něj myslet protože pak bych se zabouchla a to já nechci, jinak od chvíle co sem přišel se dívá jenom na mě,je to děsivé a zvláštní ale taky fascinující, o přestávce se ho zeptám.
÷jo a abych nezapomněla příští hodinu vás přesadím, ano takhle brzy. Ještě nějaké otázky? Nikdo nic? Dobře máte přestávku.
No to si že mě děláte srandu?! Já nechci už dneska, ta učitelka je totálně vyjeblá nechápu to co sme ji udělali? Super fakt že jo.
#ta úča si z nás dělá snad prdel nebo co
*moje slova, jen doufám že budu sedět vedle holky....
#jo to já taky, ale nejlepší by to bylo s tebou.
*nápodobně má sestřičko.
Obejmuly jsme se, protože to děláme furt, Becky mám opravdu moc ráda, je to moje sestřička. Začala další hodina a taky přesazování..... Mám strach opravdu mám strach....
÷takže všichni pojďte k tabuli a já vám budu říkat jak si sednete. Tak super takže v první lavici sedí.... Druhá lavice sedí Rebecca a Cameron třetí lavice Anastasia a Kristián........
To snad není pravda! Já ji normálně uškrtím já to normálně teď hned udělám, dobře klid, je to jenom kluk co se mi líbí to není nic hrozného třeba se skamarádíme. Dobře takže celý školní rok budu sedět vedle kluka do kterého se nejspíše brzy zamiluji to snad není pravda!.~vim co si o mě myslíš a taky se mi líbíš. Mrknul na mě.
*promiň ale zas tak si nevěř. Mrkla jsem na něj já, on se přilbě usmál.
~si roztomilá
*díky? Asi
~jo je to kompliment
*okey
~můžeme být kamarádi? On se mě na to zeptal?! Úžasný!!
Tak jo lidi doufám že se vám první část líbila a ze to i chápete, u příští kapitoly ahoooj❤️❤️❤️😍
549 slov
ČTEŠ
Upíří láska
Fantasy*"Tvoje pleť je bílá a ledová jako led, tvoje oči mění barvu, máš sílu a rychlost. Vím co jsi....." -"Co Jsem?" *"...." -"bojíš se mě?" *"NE"