** ZINGG**
De eerste bel van de dagTae was druk bezig om wat schriftjes in zijn kluisje te leggen,
Heei TaeeTaee ," zei jungkook vrolijk
Hu??.. Kookkii! .
.Tae gooide zijn kluisje dicht en gaf jungkook een knuffel en een snelle kus.
Taae! , niet hierr please ...
Waarom niet niemand ziet ons toch en als ze het zagen dan.. dan zagen ze het .
Uh jah okay .. oh heej kijk daar heb je je vriend," zei Jungkook geïrriteerd
Heei jungkook kan ik je even spreken?," jimin
Jah is goed
..Jimin nam jungkook mee naar de kamer van de concierge..
Waarom deze kamer? wat wil je me vertellen kon het niet buiten ofz ?," vroeg jungkook
Neej jungkook ik wil het hier want ik wil gewoon niet dat iemand dit hoort okay.
Nou okay vertel jimin.
Okay nou weetje jungkook , ik vind Tae echt heel aarig.
Okay uhh?.. leuk , ik ben blij voor je ?
Ugg neeeeejj ik vind hm leuk leuk ..
Leuk Leuk ?.. wouw Jimin ik dacht dat je hetro was?
JAH dat dacht ik dus ook !,
Okay maar waarom vertel je mij dit ik mag jou niet en jij mij niet.,
Uhg hou gewoon je bek en laat me uitpraten ..
Tae zei veel dingen van jou en daarom werd ik even jaloers denk ik.. en wou ik Tae dichterbij mij hebben alleen ik denk dat ik heb leuk leuk vind..
Okay supper Jimin maar ik heb met Tae wij zijn samen hij houd van mij en ik van hm okay ? dus beter ga je even want ik moet gaan, de pauze is bijna voorbij en de conciërge komt zo dus doei Jimin veel plezier met leven en school enz doei.
Jungkook wacht !
.Jimin pakte Jungkooks hand en trok hm terug.
Laat me even loss !... Dankje
Sorry ..
Okay het geeft niet wat wil je me nog vertellen.
Uhh mijn gedrag. Het spijt me, ik had me niet zo moeten gedragen in het park gisteren.
Oh okay het is goed ik ben er al overheen jah dat word niet de eerste x er zijn veel mensen die er tegen zijn maar ik moet nu echt gaan Jimin.
Okay doei
Doei** Uit **
Ohh wat fijn we zijn eindelijk vrij, man ik ging dood.. ," zei Tae
Jah.., ik ook..," zei Jungkook zonder emoji
Heei kooki ? wat is er ?
Niks ..
Jawel vertel..!
Niet nu het begint te regenen ik moet gaan.
Kooki??!
Sorry Tae maar ik moet gaan doei .
Maa... Waarom !! Kookki!
Mn bus is er ik moet gaan doeg Tae kusjes.
Doei... Kooki** In de Avond **
TAE'S POV
** ZINNG , ZINGG **Tae de deur gaat doe even open.,' zei oma
.Tae liep met tegen zin naar de deur.
Jungkook!! wat doe je hier je bent helemaal nat kom snel naar binnen !
.Jungkook zat met tranen in zijn ogen naar Tae te kijken.Jungkook ? kom..
Tae.. mn moeder wil me nooit meer zien..,
Jungkook kom we bespreken dit in mn kamer.. Okay ?.Tae trok Jungkook naar binnen en trok zijn jas en schoenen uit.
Maar je oma ? ,' vroeg jungkook
Geen zorgen ze is druk bezig met het breien.,.Tae pakte Jungkook bij zn hand en trok hm mee naar boven.
Jungkook ?? wat is er is je moeder nog steeds boos ? ,' vroeg Tae bezorgt
Jah... J...aa.. ," zei Jungkook met moeite
Ze..Ze schreeuwde naar me ze zei dat ze nog nooit zo respectloze kind heeft gezien... ze schreeuwde zo hard...,' zei jungkook huilend.Tae gaf jungkook een knuffel en veegde de tranen van zn wang weg en kuste hm.
Tae??..
Jaa Jungkook.
Denk je dat mn moeder het ooit goedmaakt.
Jah... en zo niet dan help ik.
Tae dat hoeft echt niet !
Jawel niemand gaat zo bot doen tegen mijn vriendje.
Ahhw.
.Er vielen weer tranen uit Jungkook's glimmende ogen.
Kooki
Jahh...
Kom is even hier...,' zei Tae verleidelijk
Wa..arom?
Ik maak het even warmer als je wil..;)
.Tae pakte een zakje condooms uit zn zak.
Waarom condooms ?,' vroeg Jungkook
Wat had ik anders moeten pakken?, vroeg Tae
Misschien... een riem.;)
Tae grijnsde naar Jungkook en kookie trok zn broek uit en gaf de riem aan Tae, Tae maakte kooki vast aan het bed en trok zn shirt uit en ging verleidelijk met z'n hand over zn gespierde buik .
Jungkook ?
Jah ?
Wil je dit , of doe je dit voor mij ?
Ik heb je gemist Tae .. En ik hou van jou.
.Tae ging om jungkook zitten en veegde de laatste traan weg en begon hm te kussen...Oh Tae ..... je kan zo goed kussen.
Ik kus de mensen van wie ik hou..Tae begon Jungkook weer te kussen en ging met zn hand naar zijn penis in zijn onderbroek.
Okay Tae.. nu is het mijn beurt.
Jungkook rukte zich los en gooide Tae op het bed , hij binde Tae handen stevig vast.
Auww jungkook ! ," zei Tae verbaast maar lachend
Jah Tae ik maak het even spannender als je wil..
Laat maar zien Kooki.Jungkook trok Tae zn broek uit en begon hm te kussen op zn buik en ging met zn handen over de penis van Tae, Jungkook trok Tae zn onderbroek uit en pakte Tae zijn penis en ging op en neer met zn hand.
Aaahh Kooki ,' kreunde Tae zachtJungkook begon Tae te kussen, en ging sneller
bewegen met zijn hand
Aaaahhhwww jungkook aahhh .. ahhw ,' Kreunde Tae wat harderTae kwam los en duwde heb van zicht af , hij Trok zijn onderbroek uit en Tae pakte Jungkooks penis en begon snel op en neer te bewegen.
Aahhhh Aaaaahhhw Tae!!
Jungkook kreeg al een stijve en drukte zijn penis in Tae's gat
Aahhwww Jungkook!!!
Tae lag op bed te kreunen ... Jungkook legde zijn vinger op Tae zijn lippen en zei , Ssttt voordat je oma ons hoort.,,
Gebeurt niet we zittsn op de zolder en mn oma beneden met nog de tv hard aan.
Waaneer gaat ze slapen?
Weet ik niet denk straks... wacht ik denk dat ik haar hoor..Tae kuste Jungkook , en pakte kooki's zijn penis en ging snel op en neer bewegen, jungkook pakte Tae zijn penis en deed het zelfde.
Ahhhh.... Ahhhhhww Tae..... ik. ik denk dat het komttt
Aahhhww ik ook Kooki!!
Sstt pas op voor je oma..
Ssttt kooki maak je geen zorgen.Tae begon harder te kreunen en Jungkook spoot een beetje van zijn sperma op Tae's buik.
Jungkook ging sneller op en neer bewegen met zijn hand en er kwam ook sperma vrij uit Tae's penis...*Zuchhtt**zucht* ,' zuchte Tae en Jungkook
.Ze lagen allebij op bed uitgeput maar ook blij , ze keken elkaar verliefd aan.
Tae.. ik wil je nooit kwijt!
Ik jou ook niet ...Oh. My. Gush.
HEBBEN JULIE HET NIEUWE NUMMER GEHOORD VAN BTS IM DYING...!!.!.!!.Hij kwam gisteren niet online want k ben eergisteren terug gekomen van vakantie en was druk bezig dus hier is die dan ;)
Luf Yu xxoxo
ff een spoiler
OH MY GISHHH V IS HIER GWN GOD
JE LEEST
The Sex Tape ★ \ vκ೦೦κ / ★
RomanceHii !, Dit is mijn eerste Fanfiction ;) Duss let niet op spelfouten Deze Fanfiction bevat groftaalgebruik , romantiek , dus niet onder de 18 lezen ! 🔞❗️ Nogg ff dankjee voor het klikken op deze Fanfiction ;) ! Laat wat achter in de rea als je wil...