#LoL Aşk Vadisi #Bölüm 1 (Yasuo X Ahri)

60 4 0
                                    

Kendimi Bir An Vadide Buldum. Harbuki Wukong la Ağaç Evde Sohbet Ediyordum. Neyse, Takıma Bir Göz Atayım. Lux Ezreal Garen ve Wukong. İyi Bir Takımdı, Hele Ki Wukong a Güvenim Sonsuz...

---------------MİNYONLAR HAREKETE GEÇTİ-----------------

Çalıda Wukongla Sohbet Ediyordum. Minyonlar Doğdu Sesini Duyunca Yerimden Doğruldum Ve Orta Koridora Doğru Yürümeye Başladım.

Ahri : Sonra Görüşürüz Wukong Sık Sık Uğra 

Dedim O Da Tamam Diyip Gözden Kayboldu.

Rakip Takımda Fiora Rengar Xayah Rakan ve Yasuo. Bir Dakika NE!! Yasuo MU!!! 

AH ÖLECEĞİM ÖLECEĞİM !!! 

Diyip Duruyordum.

Dağa Sırtımı Dayamış Oturuyordum. 

Birden Üstüme Bir Gölge Çöktü.

Refleks Olarak Hemen Ayağa Kalkıp Sola Doğru kaçtım. Bu.. Rengardı! Daha İlk Dakikalardan Gang Gelmek Nedir Ya!!

Ahri : H-Hey! B-Benden Uzak Dur! Yoksa Acımam!!

Rengar : Ooo Ne Yapacakmış Küçük Hanım? Yoksa Kalp Atıp Kendine Aşık Mı edeceksin?

Ahri : Gerekirse E-EVET!!!

Elim Ayağım Titriyordu. Korkmuştum..

Rengar : Hadi Sana Kıyak Geçeyim Ahri 3 Deyince Üstüne Atlayacağım Sende İşimi Zorlaştırmadan yere Düşüp Kaybolacaksın. 1, 2 Vee .. 3

Tam 3 DerkenWukong u Gördüm. Hemen Önüme Geçti Ve Rengara Doğru Sopasını Tuttu. Rengar Yere Düştü Ve Kayboldu..

----------İLK KAN------

İlk Kan Sesini Duyunca Aklıma Yasuo Geldi. Buraya Doğru Geliyordu.

Wukong : Sen Çekil Ben Hallederim

Dedi.

Ahri : A-Ama Bende Yardım Edicem!! 

Desem de Duymamazlıktan Geldi Ve Birden Yasuo üstüne atladı ve dövüş başladı. 

Wukongu tanıyordum ne kadar hırslı, ne kadar inatçı olduğunuda. Bu Yüzden Hareketleri yavaşlayana kadar yardım etmedim.

Yorulduğunu Hissedince Hemen Kalp Attım. Ne Olduğunu Anlamaz Gözlerle bana Bakıyordu Yasuo...

Hemen Küremi Ve Tilki Ateşimi Üstüne Attım. Canı Çok Az Kalmıştı. Üstüne Koştum Ve Onu Yere Yapıştırdım. Ve Yok Oldu...

Wukong Hemen Yanıma Koştu Ve Bana Sarıldı.

Wukong : B-Başardın! Başardın!!

Diye Seviniyordu. Ben Mi? Ben Çok Sevinemedim.

Hemen Takımı Topladık Ve Baron u Kestik... Ve Oyunu Biz Kazandık.

Tekrar Olduğumuz Yere Gelmiştik. Gece Olmuştu. O Gün Wukongda Kaldım. İyileşmesine Yardım Ettim Ve Yattık. 

Gece Hep Yasuo yu Düşündüm...

Oyun Arenasındaydık, Rakipte Yasuo vardı. Yampiri Yengeç Kesiyodu. 

Yasuo : Ne O? Beni Görmeye Mi Geldin?

Dedi. Şaşırmıştım.

Ahri : H-Hayır ! Ben B-Ben Çok Terledim O Yüzden Geldim!

Yasuo Birden yanıma Geldi. Kolumdan Tuttu.

Yasuo : Havada Hiç Sıcak Değilki

Dedi Kulağıma Fısıldayarak. Sesi Çok Hoştu. Yüzüm Kızarmıştı.

Yasuo : Utandın Mı? Utanmana Gerek Yok Burda Biz Bizeyiz, Ahri...

Sesi Kulağımı Okşuyordu Resmen... 

Birden Ahri Sesleriyle İlkildim. B-Bu Rüya Mıydı?


İLK BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR İNŞALLAH <3 YARİ SHİPERLARI GÖRMEK İSTİYORUM :D 

Mantığı Vs Anlamayan varsa Anlatabilirim <3 Saat 3:56 :D Gecenin Üçü 

417 sözcük :D yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum şimdilik bb <3 








#LoL Aşk VadisiWhere stories live. Discover now