EREDMÉNYHIRDETÉS /SZEPTEMBER/

142 15 0
                                    


Sziasztok!

Köszönjük szépen a sok-sok szavazatot, és a jelentkezőknek, hogy jelentkeztek! Már lehet jelentkezni a következő hónapira, aki részt szeretne venni rajta. Már páran jelentkeztek, ezt a listáknál meg tudjátok már tekinteni, hogy kik (link). Sok sikert kívánok nekik innen is! J Nem tartott szerencsére olyan sok időmbe míg véglegesítettem a szavazatokat, de azért akadtak törölni valók, mert volt, aki kétszer szavazott, ráadásul az is előfordult, hogy nem találtam rá az adott profilra, pedig nem egyszer megnéztem őket. Így mégsem változott a sorrend.
Szeretnék mindenkinek gratulálni, hiszen annak ellenére, hogy csak egy nyertes került ki, nem jelenti azt, hogy a többiek nem tehetségesek! Így ne hagyjátok abba, írjatok sokat, és ne hagyjátok magatokat befolyásolni!

Nem szeretném mindenkinek a szavazatát kiírni, nehogy elmenjen a kedvetek a történetek elolvasásától, így csak az első ötöt fogom veletek közölni. (A versenyzők nálam le tudják kérni a szavazatukat, képernyő fotóval együtt. Kérlek emailt írjatok, mert wattpadon nem tudok nektek fényképet küldeni.)

Szóval:

Az ötödik helyezett.... *dobpergés*

@szokenemecsek - M E G Ö L N I H E D V I G E T c. sztorija, 15 szavazattal.

Gratulálok! J További sok sikert az írásban!


A negyedik helyezett... *dobpergés*

@Palma215 – A korona ékköve, 17 szavazattal.

Gratulálok, és nagyon sok jó történetet kívánok még neked! 


A harmadik helyezett...*dobpergés*

@Hama32 – I'm Here, 27 szavazattal.

Gratulálok neked, még több ilyen Lokis történetet kívánok neked! ;)


A második helyezett... *dobpergés*

@z0ey-r - Sixteen ➨ H. SHINSOU, 30 szavazattal.

Csak pár szavazat, de ez is nagyon szép hely. J További sok sikert az íráshoz!


És az első helyezett nem más, mint... *dobpergés*

@No_kindness – A kamera mögött, 33 szavazattal. 

Nagyon gratulálok hozzá! További sok sikert kívánok neked is!


Mindenkinek NAGYON GRATULÁLOK még egyszer! Többiek se csüggedjenek, mivel megajándékozunk titeket: egy borító erejéig szerepelhettek a magazinunkban!

A nyertessel, pedig a napokban felveszem a kapcsolatot, úgyhogy kérlek @No_kindness figyeld az emailedet, mivel oda fogom neked küldeni a kérdéseket! Valamint majd légy szíves küldj egy fülszöveget nekünk, és egy kis beleolvasót a könyvedből. J Aranyos vagyok, nem harapok! :DD

Amit szeretnék veletek közölni, hogy változás fog történni a szavazással illetően, sőt lehetséges, hogy nem is szavazás lesz, még egyenlőre dolgozunk ezen az ügyön. Valamint azt a mini megjelenéssel nem lehet élni, mivel nem aratott akkora sikert, mint vártunk. Minden információt közölni fogunk veletek, addig is lehet még jelentkezni a konyvespolcmagazin[kukac]gmail.com-on! 

Köszönöm a figyelmet, és még egyszer gratulálok mindenkinek! :)
















A HÓNAP WATTPAD SZTORIJADonde viven las historias. Descúbrelo ahora