3

13 1 0
                                    

Gözlerimi açtığımda çok yorgun hissediyordum. Neler olmuştu nerdeydim ben. Yatakta doğrulduğumda üstüm yoktu ben ne yaptım. Burda ne işim var? Bir dakika ben jiminleydim en son. Ah hayır bu olamaz gerçekten bazı şeyleri hatırlıyor gibiydim. Ayağa kalktım üstüme yerdeki elbiselerimi geçirdim ve yavaşça aşağıya inmeye başladım mutfaktan sesler geliyordu. Bende mutfağa gittim. Jimin yemek yapıyordu ahh çok tatlıydı ama üstü neden yok bu çocuğun yahh! Hemen arkamı döndüm. Ve kızmaya başladım.

Jae Rim: Yahh! Jimin evde bir kız var üstün neden yok senin? Hemen git giyin

Jimin: Dün beni bırakmayan kızmı bunu diyor?

Dediği şeyle dona kaldım. Gerçekten aramızda olanlar rüya değilmiydi? Ahh çıldırcam 2-3 gün sonra nişanım var babam yüzünden ama ben başkası ile birlikteyim. Hahh babam mı? Ben onu unuttum. Hemen koşarak yukarı çıktım ve telefonumu bulmaya çalıştım bulunca hemen açıp baktım babam 25 kere aramış annem 15 abim 30 kere yuh bu nedir yah? Kesin bittim kesin. Hemen abimi aradım.

Jung: Alo? Nerdesin sen? Neden telefonlarımı açmıyorsun? Birsey mi oldu? Sen iyimisin?

Jae Rim: Abi abi abi bir sakin olurmusun ben iyiyim şey ben dün arkadaşımda kaldım da . Ondan telefonu kapamıştım babam aramasın diye.

Jung: Ahh rahatladım bende kötü birşeye kalkıştın zannettim.

Jae Rim: Neden ki?

Jung: Kızım senin haberin yokmu ? Haberlerdesin sosyal medya senin nişan olayına çınlıyor. Ve sen abine olanları anlatmayıp saklıyorsun. Anlat neler oldu.

Jae Rim: Abi bak kızma ama bu doğru babam beni zorla evlendiriyor hemde ortağının oğlu ile.

Jung: nee! Ortağının oğlu ilemi? Seni nasıl zorlar o adam neden bana haber vermedin?

Jae Rim: Abi bilmiyordum daha dün ögrendim bende haberim yoktu kusura bakma. Herneyse sonra konuşuruz benim kahvaltı yapmam gerek.

Telefonu kapatıp anneme mesaj çektim iyi olduğuma dair. Sonuçta abim küs bile olsa ona olayı anlatırdı. Sonra direk babam beni tekrar aradı zaten zorda olsa açtım

Bay kim: Nerdesin sen?!!! Neden eve gelmedin!! Ben sana evden çıkma dedim!! Hemen eve gel düğün için gelinlik bakmaya gideceksiniz. Woobin seni bekliyor.

Jae Rim: Gerçekten beni çok merak etmişsin baba. Hiçmi beni düşünmüyorsun? Benim onayımı almadın bile. Baba lütfen yeter artık hayatıma karışma.

Bay kim:Ben senin babanım senin için en iyisi buydu. Hadi eve gel.

Ben cevap vermeden telefonu suratıma kapattı. Bende hazırlanıp aşağı indim jimin kahvaltı hazırlamıştı ama ben yiyemeyecektim.

Jae Rim: Ben çıkıyorum jimin.

Jimin: nereye? Önce bir kahvaltı yapsaydın.

Jae Rim: Babam aradı eve gel diyor zoraki düğünüm için gelinlik alacakmış.

Jimin: Gitme. Kal burda evlenmek zorunda değilsin ki.

Jae Rim: Gitmem gerek babam bekliyor. Onun neler yapacağı ortada kusura bakma jimin.

Tam arkamı döndüm çıkıyordum. Jiminin konuşması ile kalbim hızlandı.

Jimin: Seni seviyorum Kim Jae Rim.

Ben öylece donmuştum. Tamam azcık hayal mayel hatırlıyorum ama dün gece bu kadar heycanlanmamıştım sanırım. Birden belimdeki eller ile irkildim jimin arkadan bana sarılmıştı.

SAHTE AŞK •PJM•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin