Casa Emilyei:
Ce mizerie e ! Bine ca nu a intrat Paul . Am sa chem menajera si apoi il pot invita la mine , dar daca afla secretul meu ? Dupa cum vad ii place adevarul si sigur va raporta la politie . Nu ! Trebuie sa-l mint , sa-i mint pe toti , daca vreau sa traiesc in casa mea .
Trrrrrrrrrr-Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
-Alo?
-Buna seara ! Emily , tu esti ? Albert la telefon.
-Buna Albert ! De ce m-ai sunat? S-a intamplat ceva cu afacerile parintilor ?
-Nu, totul e bine! Te-am sunat sa-ti spun ca am ajuns pe locul doi in tara cu firma de avocatura al raposatului tau tata si pe locul 3 la hainele mamei tale . Multumesc pentru schitele trimise . Nu stiam ca mama ta mai are atatea schite .
-Nu ai pentru ce ! Ne vedem samtamana viitoare ,la firma ?
-Da ! Noapte buna si nu uita sa mananci !
-Noapte buna !
A sunat Albert, nasul meu si omul de incredere al parintilor . Este un barbat gras, trecut de a doua a tinerete , cu parul cret si sur si cu neliipsita lui mustata carunta. El s-a oferit sa ma adopte ,dupa moartea parintilor , dar matusa Hanna nu a vrut pentru ca ea credea ca este un om rau . Iar cand a murit si ea eu am crezut ca e mai bine sa raman aici , in apartamentul familiei mele. Daca ar afla Albert ca si pe el l-am mintit si-ar pierde increderea in mine si sar supara cumplit : am spus ca mama mai avea schite , dar defapt erau facute de mine . Mama facea haine si accesorii , iar tata desena schite si mobila asa ca am avut de unde mostenii talentul.Imi place sa desenez si sa pictez , iar pasiunea pentru haine cred ca am primit-o de la mama.In camera lor am atelierul de cusut si hainele mele , iar in camera matusii am acuarelele si manzele pentru pictat. In prezent am facut peste 50 de tablouri .Erau zile in care doar desenam si pictam . Ma ajuta sa-mi tin mintea ocupata .Mi-e foame !
Vorba fetei a fost oprita de stomacul ei care o anunta ca e timpul sa-l hraneasca . S-a dus la bucatarie si a scos din frigider puiul cu smantana , facut de ea si din cuptor o prajitura cu visine ce arata delicios.
Domnisoara era o gospodina adevarata . De voie , de nevoie a invatat sa gateasca si mancarea ei este grozava. Dupa ce si-a umplut burta ea s-a bagat in patul ei si a adormit bustean.
A doua zi:
S-a trezit cu un chef de viata neobisnuit . Era pentru prima data cand chiar vroia sa mearga la scoala , sa interactioneze cu lumea si sa traiasca . Dupa un dus scurt s-a dus in camera parintlor ce acum era propriul ei dulap. Si-a ales o pereche de blugi albastii deschisi , un tricou alb cu imprimeuri si un sacou albastru inchis. S-a incaltat cu o pereche de balerini albastrii si a plecat spre liceu .
A intrat in clasa si l-a obeservat pe Paul ca citea in banca lor . S-a apropiat si a zis :
-Buna dimineata , Paul !
El cu greu a mormait un :
-Buna,
-Ce ai patit ?
-Nimic!
-Iar te comporti ca ieri ?
-O fac pentru binele tau . La scoala nu trebuie sa vorbesti cu mine .
Vazand ca nu-si ia ochii din carte Emily a luat-o din fata lui.
-Hei! De ce-mi iei cartea din fata ? Nu vezi ca citesc?!
-Dar tu nu auzi ca vorbesc cu tine . Vreau sa vorbesti cu mine!Dupa scuzele de aseara credeam ca o sa vorbesti cu mine ! Si o sa fim prieteni !
-Nu pot .