Bölüm three

40 6 2
                                    


Bölüm three

Sapığım:Günaydıııııııııın !!!!!!!!!!

Civcivcik: Sabhın köürde msaj atılır mı be kizım!?! (uykulu olduğu için yazamadı ama yazmak istediği: sabahın köründe mesaj atılır mı be kızım ?!)

Sapığım: Üzgünüm seni erken kaldırmak istemezdim ama, HEMEN KALKMALISIN !!! çünkü bugün evinize programcılar sabah programı btsin asıl halleri başlığıyla evinizi basıcak.

Sapığım: Ayrıca o odanın toplu olmadığına eminim. Hemen odanı topla jimin !!

Civcivcik: Bu bilg içim sana ne kadsr telekkür etaem az. Sen vaya srn dünuanın en mütiş sapiğisın. ozaman ben kaçar byw. ( demek istediği: bu bilgi için sana ne kadar teşekkür etsem az. Sen varya sen dünyanın en mütiş sapığısın. O zaman ben kaçar bye.)

Sapığım: Seni seviyorum... bye!

7 saat sonra... ( Gizli kız jimini saat 6 da kaldırdı. Saat 7 dide evi bastılar. Saat 12 ye kadar çekim yaptılar. Sonrada 1e kadar öğle yemeği yediler. dolayısıyla 7 saat geçti. Yemekteyken jimin yanlışlıkla gizli kızın ona haber verdiği bilgisini ağzından kaçırdı. Bunun üzerine tae ve kook niye bizim gizli sapığımız yok diye isyanda bulunup, oturma eylemi yaptı. En sonunda namjoon hyungları onları ikna etdi. Büyüyünce sizinde olur dedi. Jin hyungları jimine bundan sonra bizim numaralarımızıda sapığına ver, bizlede iletişime geçip haber versin dedi. Bu fikre jimin hariç tüm üyeler katıldığı için jimin onların numaralarını sapığına vereceğine söz verdi. Şuanki son durum: bangtan sabahtan çekim yaptığı için pdnim bangtana bugünlük izin verdi. Bu yüzden tae harry potter izlerken, kook yeni aldığı tavşan peluşlarıyla konuşup kahkaha atarken, kookun peluşlara atdığı kahkahadan dolayı delirdiğini düşünen jin kurtulmak için markete alışverişe çıkmışken, jhope sosyal medyayla uğraşırken, suga hyung ilk defa uyumayıp bahçeye çıkmış taenin köpeği ile oynarken, namjoon hyung odasına çekilmiş kitap okurken, jimin ise sadece ama sadece sapığını düşünüyordu... içinden keşke mesaj atsa dedi. Sonra ne dediğinin farkına varıp ben niye böyle bir şey istiyorumki diye kendini sorguladı. Sonra aklına kızın adını veya ismini bilmediği geldi. Acaba sorsam söylermi diye düşündü. Ama söylemeyeceğini iyi kötü tahmin edebiliyordu. Ne yapsaaam derken aklına bir fikir geldi. Kızla bir oyun oynayacaktı şimdiden kuralları belirlemişti bile... oyuna yarın başlardı ama şuan bunu kafasına takmayacaktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gizli kız +texting+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin