Psal se rok 2020, když již u moci nebyli Trump, ani Putin. Nastoupili noví vládci vojenských velmocí.
Tehdy byl trh s nukleárními a chemickými zbraněmi již beznadějně nezastavitelný. Snad každá země, vyjma vždy neutrálního Švýcarska, vlastnila alespoň 1 jadernou zbraň.
Napětí a zbrojení mezi západem a východem narůstalo každým dnem nevyslovitelnou rychlostí. První den je vše v pořádku, druhý den nastává v zemi všeobecná militarizace a muži starší 18 verbovali do kasáren.
Dezertéři se stříleli, žádná země se nevyhnula vlastizrádcům. Až jednou přišel ten den.
25. října 2020 dostal Americký prezident informaci, že se ruské ponorky dostaly do Amerických vod, za účelem zničit hlavní sklad Amerických jaderných zbraní.Už to tu bylo zase: "Kdo, z koho?"
Prezident zmáčkl červený knoflík. Trvalo to přesně 1 minutu a 46,64 sekundy, než bylo vystřeleno 6253 nukleárních hlavic, které se rychlostí 790 km/H řítili vzduchem na všechna větší města v rozmezí od Užgorodu až po Vladivostok.
Ruský prezident a spojenci ruské federace palbu opětovali na USA a její spojence...
Uplynuly dvě hodiny a lidská populace se z 8,5 miliard lidí snížila na pár pouhých milionů.
Prahu zasáhla hlavice vystřelená z Kuby, pražský hrad zmizel a už nikdy nebude.
Právě proběhla největší katastrofa v dějinách vesmíru.Život na zemi je nemožný.
ČTEŠ
Metro 2036: Minulost
ActionEpická trilogie o Alexandrovi Arťomoviči, jenž přežil zkázu a smrt lidstva.