Z Bogorové na Goru 1905 zavolali pevnou linkou pár minut před tím, než krysy vše zdemolovali a všechny zabili.
Okamžitě vytvořili předsunuté barikády v tunelech a přitáhli tam plamenomet.
Na stanovišti v každém tunelu bylo 7 těžkooděnců, kažý měl kališnikov a neprůstřelnou vestu.
Všichni měli oči na stopkách a a reflektor byl namířen na koridor tunelu…Země začala dunět, tunelem se táhl vřískot dvoumetrových krys…
Těsně než doběhli krysy se z Bogorové přiřítila drezína, která narazila do barikády.Oba cestující přeletěli vůz a práskly se lebkamy o koleje. Oba okamžitě zemřeli.
Potom přiběhly krysy. Plamenomet ozářil celý tunel. Palba z kališnikovů neustávala.
Nekonečné peklo trvalo, bylo cítit spálené maso tisíců krys. Nakonec po 3 hodinách a 40 mrtvých mužích, krysí těla zacpaly oba tunely vedoucí z Bogorové a krysy byli zahnány na útěk zpět do svých podzemních chodeb. Zpět ze světa lidí, do světa krys.
Lidé ze stanice začaly odklízet mrtvá těla svých druhů a družek, kteří statečně padli za obranu své stanice.
Celkový počet mrtvých byl 53 mužů a žen a 10 zraněných. Když odnášeli posledního, nalezli dvě těla, živá těla. Přiběhli k nim a nasahali jim tepající tepny a zrychleně se jim zvedal hrudník.
"Hej, pošlete sem doktora", volá voják jménem Martinovič směrem ke stanici.
"Puls mají dobrý, ale pořádná rána na hlavě je nebezpečná, vemte je do mého stanu", povídá udýchaný doktor, jenž právě přiběhl.
Ta těla byl mladý voják s chlapcem. Voják měl na štítku: "Suchoj"
ČTEŠ
Metro 2036: Minulost
ActionEpická trilogie o Alexandrovi Arťomoviči, jenž přežil zkázu a smrt lidstva.