ANYONGHASEYO..Birkaç şey gerçek hayatlarına uygun değildir .Örnek verecek olursak yaşları hepsi 18-19 yaşındalar yani lise sonlar .Genel anlatanlar da Rosé ve Jungkook çok olucak, tabiki hepsi anlatıcak ama geneli Rosé ve Jungkook anlatıcak .TAMAMİYLE HAYAL GÜCÜDÜR !
Rosé;
Sabah Jennie'nin alarmına kızmasıyla uyandım ben genelde alarm kurmam çünkü Jennie beni her sabah bağırışlarıyla kaldırıyo . Kalkıp elimi yüzümü yıkadım dudak nemlendiricimi sürdüm ve Lisa ile Jisoo'yu uyandırmak için onların odasına girdim ikisi de kalkmış ama yataklarında oturuyorlardı hemen onları kollarından tutup kaldırdım onlarda ellerini yüzlerini yıkayıp çıktılar ve benim gibi nemlendirici sürdüler hemen kıyafetlerimizi giydik; (okul kıyafetleri )
Kız lisesine gidiyoruz ama okulumuz tadilata girdi ve kardeş okulumuza yani erkek lisesine gidecektik 3000 kız bir erkek lisesine gidecek çok kötü erkekler ya bizi küçümseyip piskolajimizi bozarlarsa aslında bizim için sorun yok ama ben diğer kızlar için çok endişeleniyorum biz genelde kendimizi koruruz gerekirse döveriz ama genelde sakinizdir tabi bunaltılmadıkça .
Hemen arabaya bindik arabayı Jısoo kullanır genelde çünkü aynı yaşta olmamıza rağnem o bizim unnimiz ve bize arabayı çok zor kullandırır. Okula geldiğimizde bir köşede sigara içenler ,kızları süzenler, laf atanlar ,kavga edenler gerçekten kendimi çok kötü hissettim ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıp açtım ama karşımızda duran 4 tane çocuğun bizi baştan aşağı süzdüğünü fark ettim unni "ne oldu?" diye sordu ama cevap alamadı bu sefer Jennie " ne bakıyorsunuz söyleyinde bizde bilelim" dedi biraz bekledikten sonra üstümüze geldiler bende sinirlendim bunlar bizi resmen gözleriyle tecavüz ediyolar bende tam adım attıklarında bende onların üstene gidince birer adım gerilediler hemen kollarımı birbirine bağlayıp piskopat gibi bakmaya başladım önümde duran çocuk bana doğru geldi ve dibime girdi ben sadece olduğum yerde kalmıştım taki birinin beni kollarımdan tuttu havaya kaldırıp kızların yanına koydu anladım zayıfım küçüğümde yüzüme vurma kızlara döndürmüş beni anlamadım ama kafamı "noluyo" anlamında salladığımda hepsinin şok olmuş ve acıyarak arkama baktıklarını gördüm ve arkamı döndüm ama birine çarptım ve pardon dedim ve yanından geçtim benim içime kadar giren çocuk ve arkadaşları yerde kan içinde yatınca şaşkınca tek kaşımı kaldırıp "La bunları kaşla göz arasında kim dövdü ......aman banane canım cezayı o alıcak " dedim ve kızlara döndüm jennie " bu kız cidden saf bakın söylüyorum bu kız saf ya off Rosé sen hangi dünyadasın "dedi ve arkasındaki erkeklerde dahil hepsi kafa salladı ben de piskopat gibi bakmaya başladım hepsine Lisa" ne bakıyon öyle " dedi bende " şuan beni kollarımdan tutup arkaya atan kişiye sövüyorum Lisa oldu mu?" dedim ve arkadan bi çocuk sırıtır gibi gülmeye başladı "niye gülüyosun acaba ben birine burda sövüyorum sen gülüyosun ayıptır gülme sövülen kişiye yazık dimi ...(saatime baktım şaşkın bir surat ile kızlara bakıp).. kızlar mezar taşıma derse geç kaldığı için teyzesi tarafından terlik yediği için öldü yazın " dedim ve dudağımı ısırmaya başladım bir yandanda kolyemle oynuyodum ...
Jungkook;
Bu kız cidden çok güzel ve şirin en son söylediği şeyle sırıttım ve bana dönüp" ya insan bir derki yazdırız ama insan olmayandan da beklenene bak anca sırıt ben gidiyom ya kızlar teyzemden sadece ben değil sizde yiyceksiniz " dedi ve arkasını dönüp yürüdü ve kızlarda peşinden koşarken " teşekkür ederiz " dediler ve gittiler acaba hangi sınıftalar sınıfa girdiğimizde hiç kız yoktu acaba gelicek kızlar gelmiycekmiydi hoca yoktu bizde yerimize geçip konuşmaya başladık...( bu arada erkeklerin kıyafeti şuan ki halleriyle düşünün bu eski halleriyle değil)
sınıfın kapısı açılınca ayağa kalktık ama biri " oha ama yani sadece kız olarak bizmi varız " diyen Lisa'ya baktık herkes kızlara yiyecek gibi bakıyo ama biz bu kızları onlara bırakırmıyız ??? ASLA zaten sınıf kalabalık değil o yüzden biz bir kümede tek tek otururuz rahat olsun diye hemen Rosé'u kollarından tutup havaya kaldırdım ve benim sırama oturttum bana dönüp" sen ne çeşit bi hayvansın ya insan gibi söyle desem onuda beceremezsin (biraz durdu ve gözlerini yavaşça kapatıp sesizce) bulut ol,bulut ol,bulut ol..(seslice) hoop bütün sinirim sana geçti "dedi bende aklımdan neden bu kadar şirin ve neşeli bi kız diye düşünürken birinin Rosé yiyecekmiş gibi bakışını görünce aşırı sinirlendim ve duvar kenarına Rosé'u ittirip yanına oturdum ve " bak noldu bütün sinirim sana geçti oohh ne güzel old-" .......
beğenirseniz lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin DAIME DO BOBŞİDA :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut Ol
FanfictionRosé X Jungkook Lisa X Tae Jennie X Jimin Jısoo X Jın Bulut ol, bulut ol, bulut ol .....