Aa kim bunlar acaba ben bunu gördüğümde şöyle oldum tabi bunları içimde yaşıyorum ANANII ORDAKİLER TAE İLE LİSA OLSAYDI NE OLURDUUU BENZİYORLAR AMA ONLAR DEĞİL´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ
|JIN|
<Jisoo bana bak çıkartıcaksın onu >derken üstüne yürüyorum oda yavaş yavaş arkaya adım atıyodu
Aa ama neden ya bende giysem nolur ki ayrıca sen niye kızıyosun > demesiyle iç sesimin +poku yedin+ desiyle kafamı salladım ve aşıksam biraz belli ediyim bari dimi koşup jisooya yapıştım şaşkınca suratıma bakınca < çünkü kim jisoo bu kısa şeyleri benim yanımda başka yerlerde giyerse adamlar sana bakar ve ben delirim anladın mı > dediğinde kafasını aşağı eğdiğinde utandığını anladım ve sıratmaya başladım <hıh anladım ve bırak beni ya zaten itilmiyosun > dedi hayla bakmıyordu < efendim jisoocum sesin gelmiyor da biraz yükselirmisin ama bana > dediğimde { ey espiriyi anlayanlar ölmeyin !} parmak uçalarına basıp daha yükseldiğinde bende aşağı indim aramızda santimler var <bırakırmısn DİYORUM! BIRAAAAAKKK> dediğinde bıraktım ve gitti.
|JUNGKOOK|
<ROSE BENİ DELİ ETME! >
< BANA BAĞARMA JUNGKOOK SEN KİMSİN YA YETER ARTIK BAĞIRMA BAnaa... > yere çöküp ağlamaya başlamasıyla odaya Jennie daldı ve <rose iyimisin canım... ROSE CEVAP VER BANA! >
Dediğinde jennienin bağırmasıyla oda yanlıkalndı ve jen ayağı kalktığında rose kucağından yere yığıldı o anı görmemle dünya zaman herşey durdu sadece rose odaklandım jiminin sarsmasıyla rose nin yanına ışınlandım resmen alıp direk yatağına yatırdım ve herkes burdaydı jisoonun getirdiği kolonya ile roseyi ayıltmaya çalışıyorduk.
|J-HOPE|
Telefondan dayhunun fotolarına bakarken <ROSE BANA CEVAP VER! > çığlığını duymamla odaya koştum roseyi ben bir küçük kıskardeşim gibi görüyorum aslında onlar okuldan ayırldıktan sonra biz rose ile bir süre konuştuk daha sonra artık çalışmaya başladığı için telefona çok bakamadığı için yazamadığını söyledi ve daha fazla yazışmadık ama hep bana hoppa derdi -o aralar falan- ayılmasıyla yanında oturduğum için bana sarılmasıyla <iyimisin abicim > dedim hepsi şok olmuş gibi bakarken < ya abi derken ben abisi gibi davranıyorum yanlış anlamayın hemen > dedim < değilim hoppa> dedi ve bende ayrılıp hırkasını aldı telefonu alıp odadan çıktı..
|TAE|
Lisa"Tae birdaha beni öpmeye sakın kalkışma" dedi ve beni ittirdi arkasında sesizce ama unun duyacağı şekilde "özür dilerim kırmak istememiştim " Dedim ve "özürün kabul edildi minik uzaylı " Dedi ve gülümsedi MİNİK UZAYLI HA GÜZELMİŞ..
|JIMIN|
<jennie kimle konuşuyorsun sen > diye{diğer bölümden haturlaynalr Lisa'nın zaman ponitinden önce} bağırdığımda oda bana karşılık bağırdı<ya sanane > dedi<her kimle konuş tutsan bir daha konuşma > diye bağırmaya devam ediyorduk <konuşucam lan sana inat hadi> dedi bende sinirlendim ve bahçeye çıkan kapıdan çıkp sert bi şekilde kapadım.Çok mu römentik oldu bu bölüm ya neyse siz biraz kalp krizi geçirin
EEVET YAŞAYAN VARMI BUNLARDAN SONRA AÇIKÇASI YAZAR PERT NEYSE BYEE..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulut Ol
FanfictionRosé X Jungkook Lisa X Tae Jennie X Jimin Jısoo X Jın Bulut ol, bulut ol, bulut ol .....