Giriş

2 0 0
                                    


Bilmezdim bu derdin, seni yolundan,
Beni solumdan, edeceğini.
... 
Uzaklığının yakınlığım 
Yakınlığımın uzaklara gönül vereceğini

Söz: Barış Cem Kaya

Hikayemi en kısa şekilde anlatacak olsam bu şarkıyı dinlemek yeterdi belki. Ancak ben içimde tuttuğum her şeyi anlatmak istiyordum. Hissettiğim tüm duyguları hiç tanımadığım birine anlatmalıydım. Ve bir gün karşıma bir fırsat çıktı...

___

Sonuçların açıklanmasına belki bir belki iki gün kalmıştı. Herkes heyecanla beklerken ben ilk sene karşımda ''bir yüksek öğretim programına yerleşemediniz'' yazısını gördüğümden olsa gerek büyük bir heyecan duymuyordum. Bu seferki tercihimi duygularıma göre değil mantığıma göre yapmıştım. İşimi riske bırakmayıp altlara istemediğim halde kesin olarak kazanacağım birkaç bölümü de iliştirivermiştim. Dedim ya bu sefer risk alamazdım... Kesin olarak gitmeliydim. Bu evden, bu şehirden bambaşka bir yere gitmeliydim. 

İstediğim oldu. Gece 12 sıralarında sonuçlar açıklandı ve ben kısmen istediğim bir bölümde ve İstanbuldan uzak bir şehirde üniversiteyi kazanmıştım. Beni nelerin beklediğini bilmiyordum ancak bir şeyleri arkamda bırakmanın verdiği ufak bir mutluluk ve umut vardı içimde. 

Belkide asıl hikayem şimdi başlıyordu...

BilmezdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin