part 4

971 42 0
                                    

Pagi~

Younghee melihat diri nya di cermin. Dia tidak melihat kesan love bite di lehernya.

"Ermm macam mana ni? Kenapa aku rasa benda yang berlaku malam tadi macam peristiwa aku dengan V? " Younghee menggaru kepala.

"Lebih baik aku pergi mandi " Younghee terus masuk ke dalam bilik mandi.

.
.
.
.
SKIP
.
.
.
.

Younghee memakai baju hoodie dan seluar pendek paras paha. Younghee terus turun ke bawah untuk sarapan pagi.

"Morning omma! Suga! " Suga dan Ommanya tersenyum manis dengan Younghee.

"Yahh, happy nampak" Usik Suga.

"Yahh happy lah, takkan kau nak tengok aku dok menangis macam mati laki" Usik Younghee balik.

"Dah dah, Younghee cepat makan. Nanti Jin ambil kamu" Air teh yang dituang oleh Younghee akhirnya tumpah.

"Jin ah? Buat apa dia nak ambil Younghee? " Tanya Younghee.

"Nanti omma bagitau, tu hah lap balik air yang tumpah tu" Younghee terus mengambil kain dan mengelap air yang tertumpah.

"Okay, omma cakap lah" Younghee terus melabuhkan punggung nya ke kerusi.

"Omma nak kamu dan Jin pilih baju pengantin" Suga tersedak.

"Kau dah kenapa tersedak? Selalu nya aku yang tersedak. Ni kau pulak? " Usik Younghee.

"Nampaknya adik aku dah nak khawin. Aku ni bila lah dapat khawin" Suga memuncungkan mulut nya.

"Dah dah, cepat makan." Tegas omma

Younghee pun terus mengambil sarapan nya.

.
.
.
SKIP
.
.
.

"Bye bye Younghee! Take care! Jin ah! Jaga anak noona keyh. Kalau lambat balik Younghee tido lah dulu kat rumah Jin" Younghee terkejut. Younghee memikir sesuatu yang akan terjadi jika Younghee tidur di rumah Jin.

"Ya omma! Take care too. Suga ah! Take care of urself and omma too" Younghee melambai tangan kepada Omma dan Suga.

"Yahh babygirl, jom kita pergi butik" Jin menyuruh Younghee masuk ke dalam kereta. Mereka pun terus pergi ke butik.

"Uh Jin, tema kita warna apa? " Tanya Younghee

"Ofc, pink baby" Jin memegang tangan Younghee. Jin mencium tangan Younghee. Younghee terkejut.

"Hmm okay" Younghee memberi senyuman tawar kepada Jin.

Jin tahu akan Younghee takut pada dirinya. Younghee takut kerana Jin terlebih byun sampai kan Younghee tidak dapat lawan byun Jin.

Tiba di bukti pengantin~

"Uh babygirl, jom keluar. Kita dah sampai" Jin menarik tangan Younghee. Younghee pun turut keluar.

"Uah Jin! Ni bukan bukti untuk artis je ke? " Tanya Younghee dengan mulut nya ternganga lalu Jin mencium bibir Younghee.

"Haah, Jin nak tengok babygirl macam artis nanti" Usik Jin. Younghee pun berasa excited untuk masuk ke dalam butik itu

"Selamat datang" Tunduk pemilik butik itu.

Younghee dan Jin menunduk juga.

"Boleh saya tolong? " Tanya pemilik butik itu

"Em saya nak cari baju pengantin" Kata Jin.

"Ohh, mari ikut saya. Saya ada baju yang sesuai dengan kamu berdua" Younghee dan Jin mengikut jejak pemilik butik itu.

It's My Husband + KSJWhere stories live. Discover now