Part 3

5.7K 16 1
                                    

Aku gembira tengok gambar dia . Atleast terbuang en rasa rindu tu skit . Even sikit . Minggu sterusnya pulk . Dia balik , aku terkedu melihat status dia . Terang terang nama " Syazwani " dan aku menangis . Ya , dia post gmbr prmpuan tu . Dan perempuan tu knal aku . Hati aku? Sakit? Mmg sakit . Org gila je tk sakit hati bila bf curang . Sungguh mnyakitkan . Aku takprnh rasa sakit yg teramat begini .

Kemudian , aku mngambil tindakan untuk chat kwn prmpuan tu dan kawan kpd Aliff . Aku tnya sama ada dia ada awek baru . Yes aku menangis . huh , penat . Penat penat aku tunggu kau , kau ada awek lain . Jibake la .

Mia , kawan dorng . Mia jawab cht aku . And dia cakap haah . " Dia cpl ngn kawan aku . Syazwani . Kenal kan?"

Aku terkilan . Sumpah sakit .

Dia tnya sama ada aku still dgn Aliff ke tidak . Aku cakap ye . Lpastu dia ckp lagi " Eh haritu Aliff ada ckp kat kiterang , depan kawan dia , yg dia dh break ngn kau . " Sekali lagi aku menangis . Penat dgn drama ni semua . Aku cakap la " Ohh " " Thankyou sbb bagitau aku " . Ya Allah . Sakit dada aku , sesak nafas . Aku menangis . Huh .

Dua minggu telah berlalu . Syazwani . Awek ex aku . Chat aku . She told me everything . Everything . Aku jawab . " Oh okay . Sayang dia? " Dia ckp sayang . Dia minta maaf . Aku nmpak kesungguhan dia minta maaf . Aku rasa sakit hati . Tapi sebaliknya aku ckp " Takpela . Benda dah jadi . Atleast aku tau dia syg siapa , dia suka siapa . And kau pun syg dia . Lelaki kan? tkpelah . biarkan ." Dia rasa sebersalah . Tapi entah aku rasa sakit hati sangat and aku ckp mcm ni .

" Tkpela . Tpi pelik , knp dia tak minta je break dgn aku . Knp nak kena bagitau kat kwn dia yg dia break ngn aku . Sdgkan aku kat sini mcm bodoh taktau apa apa . Takpela . Aku tk kisah . Sial betul la hahahahaha "

Aku cakap . mcm semuanya okay . mcm aku tk ada apa apa . Padahal mata aku kembang . Kembang bawa pergi sekolh tho . Sampaikan adik aku tnya kat aku yg mata aku knp kembang . Then aku jawab . Kena gigit semut. Tak logik la weh HAHAHA .

Aku tngok dia bahagia . Alhamdulillah.

Ex Boyfriend 🦍🖕🏻Where stories live. Discover now