2 // lina, diana, aleksandra & iina

3.1K 31 0
                                    

Kyyneleitä valui pitkin paljasta ihoani nyyhkyttäessä rajusti kalteria vasten.

"Hei, Cora?" joku sanoi ihan vierestä. Hätkähdin katsoessa erästä naista - tyttöä - silmiin. Hänellä oli blondit hiukset ja vihreät silmät.

"Älä turhaan itke vielä. Pahin ei oo vielä ohi", blondi jatkoi surumielisesti. Katsoin häntä ja muita tyttöjä, joita oli minun ja blondin lisäksi kolme samassa huoneessa, ihmeissäni.

"Miten niin?"
"Sä oot nyt seksiorja"
"Mikä?" järkytyin.
"Yksi pomon seksiorjista. Sillä on niitä monta. Se yrittää parittaa viattomia ihmisiä väkivaltaisesti", blondi sanoi. "Mä oon Lina ja mä oon ollu täällä jo kaksi vuotta"

En pystynyt sanoa mitään, en tuntea mitään. Pääni oli aivan sekasin ja löi tyhjää. En todellakaan halunnut olla minkäänlainen seksiorja, halusin kotiin Miron syliin! Halusin täältä pois! Tämä oli kidnappausta ja kohta minut vielä raiskattaisiin!

Lisää kyyneleitä valui pitkin ihoani. Kääriydyn sängyllä olevaan vilttiin, jotta en tuntisi oloani niin alastomaksi.

"Me ollaan kaikki 19-vuotiaita. Tää on nuorten naisten osasto. Mun ja sun lisäks täällä on Diana,  Iina ja Aleksandra. Mä oon ollu täällä pisimpään", Lina jatkoi surullisesti. "Mä...mä olin samanlainen alussa, ja Iina alko juttelemaan mulle. Se helpotti vähän mun oloa ja parissa viikossa mä totuin...siihen käsittelyyn. Mä oon tarvinnu paljon tukea tytöiltä ja haluun antaa sitä sulle. Kenenkään ei tarvis kestää tällästä. Monta vuotta sä oot?"

"15", vastasin hiljaa edelleen itkien.
"Herranjumala sä olet nuori!" Aleksandra puuttui keskusteluumme omasta häkistään.
"Niinpä", Iina nyökytteli.
"Sun kannattaa sitten tehdä kaikkea mitä pomo, Matthew, pyytää", Diana varoitti. "Muuten...no, seuraukset ovat todella ikäviä"

Nyökkäsin hiljaa ajattelematta mitään.
Sitten huoneen ovi avautui. Suljin silmäni ja yritin pelastaa itseni tältä kaikelta.


Uh, hope ya like :)

- Melanie 🌹

TUSKANHUUTO • K18Where stories live. Discover now