4 // zayn, dylan & tyler

4.1K 38 10
                                    

Taas kerran huoneen ovi avautui ja sisään astui Matt, pomo, kädessään pehmustetut käsiraudat.

"Noniins, Cora, montas vuotta sinä olet?" Matt kysyi virnuillen näköjään tapansa mukaan.

"15", vastasin hiljaa.

"Oih, onpas minulla nuori nainen. No mutta, 17-vuotiaat pojat ovat varmaan sinulle hyviä. Sulla on sen verran hyvät muodot", Matt virnuili edelleen pervosti. Jäykistyin kuullessani miehen sanat.

Oli totta, että minulla oli hyvät muodot. Miro oli myös kehunut minua tässä aiheessa. Olin laiha, mutta muodokas ja lihaksikas. Jälkimmäisestä kiitos juoksulenkkien.

Matthew asetti pehmustetut käsiraudat käsiini selkäni taakse ja töni minua liikkeelle. Minua ahdisti olla alasti miehen silmissä, mutta hän oli ilmeisesti jo siihen tottunut.

Katselin ympärilleni kävellessämme pitkin valkoisiksi maalattuja käytäviä. Yhtäkkiä pomo ohjasi minut vasemmalla sijaitsevaan oveen, jossa luki 'ykkössali'.

Huoneessa oli kaikenlaisia seksivälineitä; dildoja, käsirautoja, koneita...

Katselin kauhuissani näkymää. Ylhäällä katossa riippui jonkinlaiset valjaat. Mihin ihmeeseen noitakin tarvittiin?

"Noniin pojat, tulkaas", Matthew sanoi takaantani ja huoneen toisella laidalla sijaitseva ovi avautui. Sieltä esiin tuli kolme poikaa. Kaikilla oli treenatut vartalot; jokaisella sixpack ja vaan pelkät boxerit jaloissa. Käänsin automaattisesti katseeni pois heistä, mutta pomo käänsi sen takaisin.

"Tässä ovat Dylan, Zayn ja Tyler", pomo virnisti. "Saat itse valita parhaimman"

Ihmettelin pomon sanoja pitkään, niin pitkään, etten huomannut kun Matthew laski valjaat alas ja pujotti ne päälleni. Hän sitoi molemmat jalkani haara-asentoon valjaisiin niin, etten pystynyt liikuttamaan niitä. Kädet minulla olivat edelleen käsiraudoissa.

"Tyler, antaa mennä", Matt kehotti sitten. Vaaleatukkainen vihreäsilmäinen poika, varmaan 17-vuotias, tuijotteli alastonta vartaloani arvioivasti. Hänen kätensä koskettelivat ihoani ja lipuivat jatkuvasti alemmas. Pian hän oli jo alapääni kohdalla. Hän levitti häpyhuuliani kiemurteluistani huolimatta ja työnsi päänsä haaraväliini.

Minua ahdisti suurenmoisesti. En halunnut tätä! Vielä kun muut, pomo mukaanlukien, katsoivat. Vihasin jo nyt Tyleria.

Yhtäkkiä Tyler alkoi nuolla reikääni. Sen tuntui aluksi mhm...oudolta. Kukaan ei ole koskaan tehnyt minulle niin.

"Cora taitaa olla neitsyt?" Pomo virnisteli. Nyökkäsin kiemurrelen samalla. Äkkiä Tylerin nuoleminen tuntui oudon hyvältä. Hän pyöritteli kieltään klitorikseni kohdalla ja tiesin saavani kohta orgasmin pelkästä tästä.

Hänen kielensä kävi joka paikassa. En voinut olla päästämättä pientä voihkaisua. Tyler innostui siitä ja työnsi päätään vielä enemmän haaraväliini ja nuoli vielä voimakkaammin. Voihkin nautinnosta. Juuri kun olin saamassa orgasmia, Matt keskeytti meidät:

"Dylanin vuoro"

Dylan oli ruskeatukkainen ja - silmäinen poika, jolla oli himoitseva kasvo. Hän suoraa päätä työnsi kielensä haaraväliini. Hän ei osannut hommaa yhtähyvin kuin Tyler. Minua ei kiihottanut enää yhtään. Pian Matt käskikin Dylania lopettamaan.

Sitten oli Zaynin vuoro. Hänellä oli tummanruskeat, melkein mustat, hiukset ja kirkkaat jäänsiniset silmät. Olipa hän komea, ajattelin. Eieieiei, ei näin. Sinut raiskataan pian, muista se, sinut on kidnapattu, mieleni sanoi.

Zayn kosketteli minua joka paikasta. Hän painoi lyhyen suudelman huulilleni ja tunsin hänen virneensä huuliani vasten. Hän söi ihoani ahnaasti joka puolelta. Hänen kosketuksensa saivat kylmiä väreitä pitkin kehoani.

Hän eteni alaspäin ja pian hän tunki päänsä haaraväliini. Hän aloitti nuolemaan hitaasti, mutta varmasti. Hän osasi homman. Pian Zayn kiihdytti tahtia ja päästin voihkaisun huuliltani. Tunsin Zaynin virnistävän.

Hän jatkoi nuolemistaan, pyöritteli kieltään klitorikseni ympärillä, ahmi minua. En voinut äänilleni mitään, vaan voihkailin äänekkäästi nautinnosta. Liikutin hiljaa lantiotani Zaynin kieltä vasten ja pian tunsin orgasmin olevan todella lähellä. Voihkin kovaa ja annoin orgasmin tulla.

Zayn jatkoi nuolemistaan ja pian kun hän viimein irtosi minusta olin sanaton.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 26, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

TUSKANHUUTO • K18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang