9

396 24 6
                                    

Vítr si prohrával s větvemi jehličnatých stromů v malém lesíku, před kterým se rozprostírala velká louka, na které už dlouho nikdo nesetkal trávu ani netrhal plevel, což se na ní také podepsalo. Na kraji lesa se o pařez opíral mladý kluk, jménem Matthew, a hrál si se stéblem v puse. Odrhrnoval si vlasy barvy slámy, které mu vítr vehnal do obličeje, a vyhlížel osobu se kterou se měl setkat, s dívkou z temné uličky, s jizvami na rukách a s modrými vlasy po ramena. Najednou mu někdo zákryl oči a řekl obvyklou větu 'Hádej kdo!', hoch se nejdříve lekl ale potom s úsměvem vzal jemné ruce a odendal si je z očí, s úsměvem se otočil na dívku, a opět se na chvily ztratil v těch smaragdových očí, která se zasmála a sedla si vedle něj.,,Takže...Co jsi mi vlastně chtěla říct ?" Zeptal se Mat, protože důvod jejich setkání se týkalo toho, že mu musí říct něco opravdu úžasného co nebude říkat přes mobil a co nemuže počkat do zítra do školy. Dívka k němu na chvily zvedla pohled, potom se začervenala a zase ho sklopila k trávě. ,, Víš jak bude ten ples...." odmlčela se, střelila pohled po Matovi a potom se zase vrátila k trávě.,,Znáš Nicolase Halla ?" Usmála se a zásněně si hrála se steblem trávy. Mat souhlasně zabručel, toho kluka nenáviděl, nejen že do něho byla Rose od začátku zamilovaná, ale taky šikanoval jeho...... a dokonce i ji.,,Pouzval mě......na ples. A ja řekla ano.."Řekla rozpačitě a s jemným úsměvem se otočila na chlapce. Toho hned zaplavil smutek a vztek zároveň, zamračil se a vytrh stébla trávy. ,,Ten namachrovaný rozmazlený spratek tě z čista jasna pozval na ples ?! Nezdá se ti to divný ?! Vždyť víš co udělal tobě ! Co dělal mě !" Stál nad dívkou, ani si nevšiml že by vstal, a propaloval ji naštvaným pohledem. Dívka, překvapená jeho náhlou změnou nálady, se přikrčila.,,Lidi se mění...." pošeptala. ,, Ale někteří ne." Odsekl kluk, otočil se na patě a odešel.

Jack chodil po pokoji sem a tam a mnul si spánky. ,,Kurva...kurva, do cukrový vaty to je zlý !" Zmateně jsem ho pozorovala, kdyby to nebyla tak vážná situace působilo by to docela komicky.....kdybych z toho, co se pravě stalo nebyla tak unavená určitě bych ted šílela a křičela nadávky. Sedla jsem si na postel a premýšlela nad vším co se za posledních několik dní stalo. Všechno vlastně začalo tím útokem Judge Angel a unesením Smile doga. Bolest hlavy neustupovala proto jsem ze sebe nemohla dostat žádné rozumné vysvětlení, dala jsem si hlavu do dlaní a unaveně vydechla. Tohle bude těžší než jsem si myslela. LJ se zastavil a díval se z okna, vypadal zamyšleně a něco hledal v dálce.

Chtěla jsem se ho znovu zeptat proč je tak podrážděný a kdo je ten Zalgo zač, už jsem otevírala pusu ale najednou se ozvalo zaklepaní, bylo to tak nečekané až jsem ja s Jackem poskočili. ,, Dělejte je porada." Ozval se tlumeně Jeff, z jeho hlasu byl poznat vztek a trochu smutek, poté se ozvali vzdalující se kroky. Podívala jsem se na Jacka a s námahou vstala z postele, z náhle změny polohy se mi zamotala hlava ale udržela jsem se. Vyrazila jsem ze dveří s Jackem v patách. Se zase určitě zabiju na schodech. Ušklíbla jsem se pro sebe. Došli jsem ke schodům, nadechla jsem se, chytla se zábradlí a vydala se dolů.

V polovině cesty mi začala třeštit hlava až jsem musela zastavit. Jednou rukou jsem si mnula spánek abych aspoň nějak zmírnily bolest, a druhou jsem se křečovité držela zábradlí abych neslítla dolů. Bolest po chvíli ustala a ja se narovnala.,, V poho ?" Ptal se Jack. ,, Jo jsem v pohodě, je se mi trochu zatočila hlava." Řekla jsem s předstíraným klidem a pokračovala po schodech dolů.

Vešla jsem do poradny/nějaké místnosti/ místnosti se stolem a unaveně se svalila na místo vedle Sally a Nivou, ehm, Ninou. Sally si hrála s lemem svých růžových šatiček a ani si mě nevšimla, Nina si o něčem povídala s Jane a když jsem dosedla tak se na mě otočila a přejela mě pohledem.,, Jsi v pohodě ?" Zeptala se ustaraně.,, Jo v pohodě, jen jsem trochu unavená to je celé." Falešně jsem se usmála, Nina mě ještě jednou přejela pohledem a s tichým 'No dobrá' se zase otočila k Jane.

Drowning RoseKde žijí příběhy. Začni objevovat