1

4.9K 118 50
                                    

Hayat güzelmiş gibi görünüyor öyle değil mi?

Ya da bazılarına güzel görünürken size b*k gibiymiş gibi görünüyor, bu da bir seçenek.
Ama şansının bir süre sonra dönebileceği de bir seçenek.

Hayatın kimin yüzüne güleceği belli değil, tıpkı bir kumar oyunu gibi.
Kazanıp kaybetmen an meselesi.

O gün Cheetah ile selamlaşıp beklemeden soyunma odasına gittiğimi hatırlıyorum.
Dolabımı açıp benim için konulmuş elbiseyi alıp kabinde üzerimi değiştirişimi.
Killah'nın saçlarıma dalgalar eklemesini ve her ne kadar istemesem de biraz makyaj yapmasına da izin verdiğimi.

En sonunda Venom'un beni yönlendirdiği masaya doğru ilerleyişimi.
Masanın en kuytu yerde oluşunu.
Venom beni buraya göndermişse bana güveni tamdır diye kendi kendime konuşmamı.

Masadakileri incelemeden önce ilerideki içkilere yaklaşıp dört adam için dört bardak kokteyl doldurup tekrar masaya döndüğümü de.

Her birinin önüne içki koyduğumda oyunun heyecanıyla beni görmediklerini bile hatırlıyorum.

Kocaman göbeği olan adamın arkasına geçip kartlarını incelediğimi de, kaybediyordu ve terleyip kravatını çekiştirmesinin sebebi buydu.

Ama en çok gözlerim hemen karşıdaki adama kaydığında ağzımdan şaşkınlığımı belirten bir ses çıkmasını hatırlıyordum.

"Zayn Malik." onun da gözleri bendeyken şaşkınlığını gizleyemediğini gözlerinin parlaklığından anlamıştım.

Edebiyat profesörü Zayn Malik tam karşımda kumar oynuyordu ve benim bunu unutmam olağandışıydı.

-

THE GAMBLER İZLEYİNCE SONUÇ ^

skyfall | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin