0.1

116 8 10
                                    

Multimedya Arsen,iyi okumalar..

_urusai:Seviyorum ki ben ismimi.İnsanlar sevmediğimi sanıyor..Yani,herkeste olmaması beni mutlu ediyor.Teşekkür ederim.Ayrıca,senin ismin nedir?

uranus_:Aral..Fakat ben ismimi sevmiyorum.

_urusai:Aa,ilk kez duyuyorum.Anlamı nedir?

uranus_:Takımada,sıradağlar dkdmxkdkx

_urusai:Ee ama ismin güzel ki..Yani herkes Aral ismini taşımıyor sonuçta.

uranus_:Haklısın.

_urusai:Arkadaş olalım mı,Aral?

uranus_:Konuşmaya başladığımzdan beri arkadaş değil miyiz zaten?

_urusai:Öyleyiz..

"Arsen!Uyanmadın mı kızım hala?"
Yataktan çok uyuşuk bir şekilde kalkarak bağırdım."Uyandım Anne..!"
Camdan gelen ışık gözüme vurunca gözlerimi kıstım.Fakat gülümsedim."Güneş ışığı güzele vurur derler" diye mırıldanırken banyoya yöneldim.Hızlıca yüzümü yıkadıktan sonra bu sefer mutfağa gittim.Masaya otururken bacağımı çarpmamla hafif bir çığlık attım.Annem endişeli bir şekilde bana bakarken 'bir şey yok' dermiş gibi ellerimi salladım.Anlamış olacaktı ki önüne döndü.Bense kafamı masaya gömdüm.

"Arsen,anneciğim..Hadi kalk yemeğini ye,uyunmaz masada.."
Annemin kahkaha atarak saçlarımı okşamasıyla gülmsedim,elini tuttum ve öptüm."Sen istersin de kalkmaz mıyım,kraliçem?" annem tekrar gülümsedi.Neşeli bir sesle dedi ki;
"Hadi,hadi okula geç kalacaksn ye yemeğini." Bunun üzerine çatalımı kavradım ve önümdeki yemekleri yedim.

Okul için hazırlandığımda,sofrayı toplayan anneme gülümseyerek baktım."Görüşürüz,majesteleri.." Hafifçe eğildim.Annem gülümsedi."Görüşürüz,prenses."
Asla giymekten vazgeçmeyeceğim bordo rengi botlarımı giydim ve evden çıktım.
Asude'nin evinin önüne geldiğimde beklemeye başladım.

"N'aber kanka?" Omzumda hissettiğim el ile irkildim."Gelirken ses çıkarsana,manyak"
O ise "Ses." dedi gülerek.Ben de güldüm ve kafasına hafifçe vurdum."Yürü,yürü..Gidelim."
Yürümeye başladık.Telefonuma gelen mesaj sesi ile irkilip telefonu elime aldım.

uranus_:Kendinden bahsetsene,biraz..

uranus_:Neleri seversin,nelerden nefret edersin..Kişiliğin..

_urusai:Bu kadar çok mu merak ediyorsun?

uranus_:Aslında en çok,nasıl seversin merak ediyorum..

_urusai:Şey..Hayvanları severim,bordo en sevdiğim renktir.Öyle işte ya..

_urusai:Yıldızları severim..Kavga etmekten nefret ediyorum.O kadar barbarca geliyor ki,anlatamam.

_urusai:Sevecen biriyimdir,insanları mutlu ederim.Bunun yanında,memnuniyetsizimdir.

_urusai:Ayrıca güzel severmişim.Öyle diyorlar.

uranus_:Güzel.Nerede yaşıyorsun?

_urusai:Kars..Sen?

uranus_:İstanbul.

_urusai:Çok uzak.

uranus_:Kalplerimiz beraber atıyor,bu yeter..

_urusai:Şey..

_urusai:Sınıfa giriyorum şimdi,

_urusai:Sonra yazarım,görüşürüz..

uranus_:Ya sen utandın..

uranus_:Acayip tatlısın ya!

uranus_:Neyse,görüşürüz.

Asude ile sınıftan içeri girdik.Hoca gelmediği için sevinmiştim.O sırada tahtada duran Akın'a baktım."Ders boşmuş,Makbule hoca 3 gün yok!!" sınıftan sevinmeye benzer bir uğultu yükseldi.Erkekler uzun eşek oynamaya,kızlar dedikodu yapmaya başladılar.Asude ile ben,sıramıza geçtik..

_urusai:Utanmadım,teşekkürler.

uranus_:Yaw he he.Ee,ders ne?

_urusai:Boş!Normalde edebiyattı fakat hoca 3 gün yokmuş..

uranus_:Keşke o şans bende de olsa .D

_urusai:Ama sende ben varım..Şansa ne gerek var?

_urusai:Şey..üzgünüm.

_uranus Yazıyor..

_urusai Çevrimdışı..

Kafamı kaldırdım ve sıkıntıyla ofladım.Ne dedim ben öyle ya düşüncelerini bir kenara bıraktım,camdan dışarıya daldım.

"YA ARSEN!" Asude'nin bağırmasıyla yerimden sıçradım.O ise kıkırdadı."Ne?"
Söze başladı."Kantine gideceğim,gelecek misin ya da bir şey istiyor musun?"
"Kakaolu süt,kanka." Elimi çantama yönlendirdiğimde Asude beni durdurdu."Parasını vermene gerek yok.Sonuçta arkadaşız,75 KR'un lafı bile olmaz." Gülümsedim ve Asude'nin sınıftan çıkışını izledim..

Aral'dan..

"Kanka,oldu lan oldu!" Bottle Flip yapan Burak'a baktım ve gözlerimi devirdim."Oğlum ben bunu tek seferde yaparım acayip kolay." Aklım Arsen'deydi.En son 'Sende ben varım..Şansa ne gerek var?' demişti ve daha da yazmamıştı.

uranus_:Üzgün olma,senin bende olman şanstan daha iyi.

_urusai:Gülümsetti.

uranus_:Ha şöyle..

Burak telefonu elimden almaya çalışınca ekranı kilitledim."Kanka bakma ya." güldüm."Peki,peki.." diyen Burak'ın elinden telefonu aldığımda istemsizce gülümsedim... "Aral,neden gülüyorsun öyle?" Burak'a baktım."Hiç.."

Selam..
Umarım beğenmişsinizdir,bölüm günlerini Pazartesi,Salı,Perşembe yapacağım.Yani sıkıntıdan yazdığım için hemen finallesin istiyorum.O yüzden arka arkaya 2 gün seçtim .D

Mesafeler Engel Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin