Multi Aral kdmxkfkf eriyin falan .d
Neyse bu gün Pazartesi yani bir bölüm günü olduğu için istediğim kadar bölüm atabiliriiiğm diye düşündüm dkfmdm hadi hadi,iyi okumalar..Arsen'den
Sütü sıranın üstüne koyan Asude'ye teşekkür ettikten sonra elime aldım ve içmeye başladım.
"Teneffüs neden bu kadar uzun sürdü ya!?" diye bağırırken "Zil çaldı kanka,dersin boş olduğunu unuttun mu?" diyen Mert'e gözlerimi devirerek baktım.
"Ay,zeki erkeğin hali de başka oluyor" O sırada Asude "Ya hadi!Kantine inelim." diye bağırdı."Kızım,müdür görse var ya.." diyerek arkama yaslandım."Odasındadır,bir şey olmaz." Mert'in bu sözüyle sıralarımızdan kalktık.2-3 dakika sonra kantindeydik.Bir masa seçtik.Tam Asude cam kenarına geçecekken onu ittim ve ben geçtim."Ya Arseen" güldüm."He" o sırada telefonumun titremesiyle cebimden aldım ve gelen mesaja baktım.
uranus_:Ee,neler yapıyorsun?
_urusai:Kantinde oturuyorum,sen?
uranus_:Oturuyorum ve seni seviyorum.(Gönderilmedi)
uranus_:Oturuyorum^^ Nasılsın?
_urusai:İyiyim,sen nasılsın?
uranus_:İyiyim.Canım sıkılıyor biraz.
_urusai:Benim de..
uranus_:En çok ne yapmayı seversin mesela?Daha önce kaç sevgilin oldu?
_urusai:Futbol oynamayı seviyorum ben.Kitap okumayı falan.
_urusai:Şey...Daha önce sevgilim olmadı benim..Hiç.
uranus_:Oha...Ciddi misin?
_urusai:Evet.Neden bu kadar tepki verdin?
uranus_:Futbolu ve kitap okumayı ben de çok severim.
_urusai:Ahaha.Ne kadar da aptalım.Sevgilim olmamasına şaşırdın sandım.(Gönderilmedi)
_urusai:Güzel.
Telefonu kapatıp önümdeki karpuzlu çilekli sodayı içerken kantinin kapısının önündeki müdürü gördüm."Müdür var..!"
Asude ve Mert kalakalmıştı."Gelin benimle." dedi Asude.
O kantincileri yanlarına girmek için ikna ederken Mert ile biz de müdüre bakıyorduk.Birden kapıyı açtılar ve biz de içeri daldık."Şuraya girin." diyen ablalara başımızı aşağı yukarı sallayarak onay verdik ve dolabın arkasına geçtik."Ya Mert ittirmesene!".."Susun müdür duyacak!" O sırada müdürün sesi duyuldu."Ayla Abla,2 poğaça alabilir miyim?"
"Tabii." Üçümüz dolabın arkasında nefeslerimizi tutarken müdür tekrar konuştu."Şu dolap.." Bizim olduğumuz dolabı işaret ederek.Korkudan neredeyse küçük dilimizi yutacaktık.."Camı kırılmış" Bu muydu yani..O kadar korkmuştuk hem.Aycan Abla,"Ah..Fark etmedik müdür bey.Neyse,teneffüste hallederiz." derken müdürün gitmesiyle tuttuğumuz nefesleri verdik.uranus_:Neden aniden gittin?
_urusai:Ekşınlı anlar .s
uranus_:Çok severim .s
_urusai:Ben de .s
uranus_:Pki .s
_urusai:Tşk .s
uranus_:Öd .s
_urusai:Tm .s
uranus_:Bb .s
_urusai:Bb .s
Ne yaptım kdmxkdmd hiçbir fikrim yok neyse umarım beğenmişsinizdir ben pek beğenmedim daha kitap yazmada acemiyim .x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafeler Engel Mi?
Randomuranus_:Arsen..Bize mesafeler engel mi? _urusai:Aşk engel tanımaz..(Gönderilmedi) -27.8.18