V: Bu kemençenin de akoru bozulup duruyor uşağım hele bi el at yine.
BH: Bezdum da! Bırak şunu.
RM: Ha uşaklar dinleyin. Rapçiler olarak dağlara rap yaptuk. Başlıyoruz.
Chen: İsterseniz ana vomalist olarak yardım edebilirim.
BH: Benu unutmayun. Size o kadar çay yaptum da.
CY: Rap diyoruz rap. Başliyruk.
...
RM: Ha şu çayların görüntisu
Ha şu çiçeklerun kokisu
Ha şu derenin sesu ne huzur veriyo da.Sehun: Dağa çiktum dabaha yakın bir koku bir koku aldu başimu aklumdan. Kapadum gözlerimu attum kendimu.
Suga: Hayal hayal olsa Sis dağındaki kızlarla olsam fistan giyip oynayanlar eşim olsa
CY: Çay elinden öteye gidelum yari yari gidrlum yari. Açta bak peştemali bir göreyum yuzuni bir gözreyim yu...
Jimin: Ha bu çay kafa yapıyo da hep çayun yan etkileru da.
V: Kemençemi yapunnnn
Xiumin: Uzaylı
V: Kimr disun sen?
Xiumin: Sana diyrum.
V: Ben ve uzaylı ha
Jin: Arkadaşlar noluyo ha buraya geldik geleli değistuk da. 7/24 çay içeyruk. Sanki yıllardır çalıyormuşuz gibi kemençe çaliyruk. Ve ha bizum konuşmamız buzuldu da.
J-Hope: Haklisun uşağum. Artuk çay içmek yok hep onun yüzünden. Bu arada rapinizi beyenmedum. Cidden Çay Kafalu uşaksın sen çay eline geçtun.
______
Kapı çalar. Kai kapıyı açark karşısında yaşlı bir teyze vardır. Elinde bir tencere kara lahana dolmasıyla gelmiştir.
_____
Kai: Hoşgeldiniz.Teyze: Asul siz hoşgeldinuz kemençe sesleriyle köyümizu neşelendirdunuz. Size dolma getirdum benum evlatlar çok sever sizde seversinuz umarum buyrun.
D.O: Uyy teyze hiç beyenmemek olir mu biz yeruz bir de senden tarifinu aliruz.
Teyze: Ha uşaklar Bakyün burda midur.
D.O: Burdadur teyze ne oldi?
Teyze: Benum koca onun çayundan içmek ister. Çok güzel yapaymuş. 2 günde tüm köyde yayildu. Ha biz yaşluları kırmayun.
Kai: Yakında kızına ister.
Teyze: Ne konişisun sen orda kara çocuk.
Kai: Dolmalar güzel kokti da. Geçipte yiyelum.
Teyze: Ha iyi o zaman geçin yiyin uşaklar.
____
Dolmalarla içeri geçer geçmez herkes başlarına toplanmış ve dolmaya yumulmuşlardı. Sonuçta bu kara lahana dolmasıydı. Ve tabiki her zamanki gibi Baekhyun en çok dolmayı yiyip zirveye oturdun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO TRABZON'DA(exo-bts horon savaşları)
FanficGeleli daha 2 gün olmasına rağmen onlar sanki 20 yıldır burdaymış gibiydiler _____ CY: Ha uşağum napisın odamda da? BH: Uy Çay kafalu uşak kemençemi almaya gelmişim. D.O: Uşaklar yetişin bi haber aldum. Akşama BTS üyeleri Trabzon'a ayak basıyolarmış...