Yg:Younii eu chiar te iubesc.Eu:Şi mie mi-a plăcut de tine de când am venit da nu eram sigura daca te iubesc sau era ca o prietenie mai strânsa dar acum mi-am dat seama ca te iubesc.
Perspectiva Soyeun
Chiar nu îmi vine să cred ca Yoongi chiar mă iubeste îi dau un pupic pe obraz şi el îmi dă unul părinteşte pe frunte ies de la el în camera şi ce observ e ca lumina din camera lui Yuqi era aprinsa.Merg şi bat în uşă şi intru în camera.Yuqi era întinsa pe pat şi eu cu mintea mea de copil sar şi eu pe pat.
Perspectiva incheata
Eu:Yuqi spunei surioarei tale mai mari ce te frământa.Şi promit ca dacă îmi spui ce ai pațit îți deschid şi eu un secret care mi sa întâmplat de curind şi nu il stie nimeni.
(Nu eram sigura dacă să îi spun de Suga dar stiam ca poate păstra secretele pentru ca nici un secret de al meu nu la aflat nimeni de la Yuqi deci o să îi spun cu toată increderea)Yq:Ştiu ca ai vazut ca la Mall mă uitam la Hoseok aşa ca îti spun.A inceput să-mi placă de el de când voi vati uitat la film şi eu nu am venit şi el a venit la mine şi ma intrebat de ce nu vin şi asta ma şocat pentru ca pâna atunci nimeni nu a venit să ma întrebe ce fac dar el a venit şi acum nu-mi pot lua ochii de la el ai vazut si tu,nu?
Eu:Da şi nu numai tu îl placi.
Yq:Adică?
Eu:De fiecare dată când suntem la masă el tot nu-si ia ochii de la tine am observat şi mă tot întreabă dacă ai pe cineva.
Yq:Really?Mai spune!!
Eu:Am să vorbesc mâine cu el şi am să aflu mai multe acum mă duc să mă culc că deja e 12PM.
Yq:Stai aşa domnişoara eu ți-am povestit acum e timpul tău nu fugi aşa repede ca altfel ne supărăm.Nu scapi cu una cu doua vino aici pe pat şi povestestemi.
Eu:Eh Yuqi,Yuqi mă ştii prea bine chiar daca eşti mai mica ok îți spun dar dacă altcineva din casa asta afla inafară de Leea te omor.
Yq:Nu te îngrijora stiu să țin bine secretele tale.
Eu:Ok,hai că îți zic altfel nu te linişteşti.Eu şi Yoongi suntem împreună(spun asta foarte rapid si îi pun mâna mea la gura ei pentru că era să trezească toata casa pentru că a început a țipa)
Yq:Really?
Eu:Dar îți spun mâine mai multe pentru ca chiar îmi este somn.Şi poți să îi spui şi Leei dar să-i spui şi ei să țină secret.
Yq:Ok,ok hai ieşi.
Eu:Să dormi bine că mâine ne aşteaapta o zi lunga.
Yq:Ok(spune Yuqi cu ochii închişi)
**
Ies din camera şi merg să mă culc în patul meu moale şi calduros.Incep să adorm dar simt o silueta rece lângă mine.Mă mişc încet fără ca persoana de lânga mine să simt şi aprind lampa de lângă dormitor.Really?
*
Eu:Really Leea?Ce faci aici?Leea:Dorm nu vezi?
Eu:De ce nu dormi la tine în camera.
Leea:Pentru că am avut un cosmar şi Kookie doarme cu Tae şi îmi era frica şi am decis să vin lânga mami ca ea la sigur mă va primi.
Eu:Bine,bine acum hai la somn ca avem da făcut coregrafie pentru baiețeii nostri.
Leea:Bine.
**
Sting lampa şi o îmbrațişez pe Leea si adorm cu micuța mea fetița în brațe.Cam atât şi cu acest capitol nu am prea avut idei pentru că l-am scris când încă mergeam cu autobusul.Îmi cer scuze pentru absenta şi pentru greşelile gramaticale şi acum mă pun la somn pentru că marti ajung.Eu vam pwp si m-am dus pa♡♡♡😘😘😘❤❤❤