Astăzi era ziua în care băieții aveau ședință foto pentru noul album și pentru că noi aveam liber am decis să ne alăturam și să îi privim, cine știe, poate mai prindeam și noi câte ceva, cu siguranță ne va fi de folos pe viitor.
Ajunși la studio noi ne-am retras în cabina băieților în timp ce ei discutau ultimele detalii cu personalul de acolo. M-am rotit în jur plictisită așteptând momentul în care vom putea vedea procesul de filmare. Băieții au intrat pe ușă urmați de trei fete de 20-25 de ani, toți păreau ușor enervați, liniștea a fost ruptă de Namjoon care ne privea cu interes.
-Știe cineva de aici să facă make-up profesional, a spus acesta și ne-a zâmbit ușor.
-Ea, a țipat Minnie arătând cu degetul la mine.
-Perfect, ar răspuns acesta și luându-mă de mână mă îndreptase către măsuță din colțul opus al camerei.
Sub pretextul că au ceva treabă fetele m-au lăsat acolo și au ieșit în grabă pe ușă, simțeam nevoia de a înjura însă doream să rămân în continuare tăcută.
-Deci? Am întrebat privindu-l pe Namjoon.
-Deci ce? A răspuns acesta sec.
-Deci ce fac aici? Spuneam arătând spre locul în care ne aflam
-Știi tu, ne lipsește un make-up artist și aven prea puțin timp pentru a aștepta, de aceea tu o să îl ajuți pe Jimin cu machiajul.
-Spune-mi că asta este o glumă.
-Nu chiar, a spus acesta în timp ce se îndrepta către scaunul său zâmbind.În scurt timp Jimin a venit la mine și așezându-se în scaun îmi spuse că pot să încep, mi-am dat lucrurile mai aproape și am început să lucrez la părul acestuia. Am luat puțin balsam de buze și am început să îl aplic ușor, nu am să mint dar buzele sale arătau bine.
-Gata, am spus în timp ce îl priveam pe Jimin și zâmbeam fericită.
-E chiar bine, a spus acesta admirându-se în oglindă, brusc acesta se întoarce și îmi prinde obrazul în mâna sa, am stat câteva clipe privindu-l pe Jimin neștiind ce să spun sau să fac, eram pierdută, am deschis gura să spun ceva când am văzut cum Jimin face câțiva pași în spate, gata să cadă, mi-am întors capul repede și l-am văzut pe Sugă cum stătea cu privirea furioasă spre băiatul din fața noastră.-Dacă mai pui un deget pe ea atunci o să...
-O să ce, îi răspunde Jimin sarcastic
-Jur că o să vrei să mori decât să îmi simți prezența, îi spuse el în timp ce mă trăgea după el. Jimin a rămas țintit în locul unde a fost împins, nu l-a văzut niciodată pe Suga atât de enervat și nici nu credea că merită să vorbești cu el acum. Suga mă trăgea după el până am ajuns în baia băieților ce se afla în capătul studioului. Ajunși acolo Suga în sfârșit mi-a dat drumul la încheietură, în locul acela acum era o pată mare ce prindea o nuanță de bordo, Acesta a lovit cu pumnul în perete și și-a întors privirea către mine analizându-mă din cap până în picioare.
-Suga eu...
-Tu ce?
-Eu chiar nu înțeleg ce este cu această ieșire, ce este în neregulă cu tine?
-Totul e bine.
-Suga, am spus luându-l de braț.
-Ascultă-mă atent, încă odată mai văd că Jimin te atinge, vorbește sau respiră lângă tine, îți va părea rău ție pentru ce i se va întâmpla lui.
Tu îmi aparții mie și cu asta discuția noastră a luat sfârșit, a spus acesta părăsind încăperea. Să fiu sinceră e prima dată când îl văd pe Sugă reacționând în așa mod, m-am îmbrățișat de multe ori cu băieții, am râs împreună, am ieșit în oraș, însă simt că ceva se întâmplă între ei doi, e de vină trecutul sau sunt doar certați pe un nimic. Am ieșit din încăperea ce nu îmi prea făcea plăcere, în general baia nu este un loc în care poți să meditezi in liniște, am deschis ușa și am înaintat către locul unde i-am lăsat pe băieți ultima oară. Am deschis ușa încet însă acolo nu era nimeni, am intrat, mi-am luat repede lucrurile și am plecat către ieșirea din această clădire. Am avut o săptămână plină de peripeții și cred că aș avea nevoie de câteva clipe în liniște și pace, departe de toți și de toate.Bună am revenit cu un nou capitol care i se datoreaza numai si numai prietenei mele --Yellow îmi cer scuze pentru lunga mea absenta dar stiti voi a inceput scoala si da cam atât si îmi mai cer incă o dată scuze.Eu vam pwp si m-am dus pa.😘😘😘😘❤❤❤❤