Ben: ama-

70 3 13
                                    

Tek tek kendimizi tanıtmaya başladık sıra bana geldi

Ben: meraba ben min hee pek iyi anlaşacağımızı sanmıyorum ama umarım iyi anlaşırız.

Wendy: bencede hiç anlaşacağımızı sanmıyorum.

Hoca: kes sesini Wendy

Wendy:😶😶😶😶😳

Ben:😎😎😎😎

Hoca ders anlatmaya başladı ben de pür dikkat dinliyorum.
Birinin bana baktığını anladım ama umursamadan dersi dinlemeye devam ettim(ders kolik çıktı kız😂😂😂)




Sonunda ders bitti ve biz okulu gezmeye başladık umarım kaybolmayız. Biraz ilerledikten sonra bır kızın bağırış seslerini duyduk Birkaç oğlan kızı öldüresiye dövüyorladı biz hemen olaya müdahale etmeye çalıştık ve başardıkta sorun şu ki çok güçlüklerdi biri benim  boş bır anımı görüp beni kolumdan tutup duvara fırlattı başımı çok kötü çarpıştım geri ayağa kalkıp çocuğun üstüne atlayıp öldüresiye yumruklamaya başladım bır benim kolumdan tutup geriye doğru yavaşça ittirdi. Bu kişiye baktığımda yoongiydi. Çocuğu alıp Müdüre yollayıp yanımıza geldi.

Yoongi: bişey-min kafan kanıyor

Ben: bişey olamaz.

Yoongi:Hadi revir pe gidiyoruz.

Ben: ama-

Yoongi: aması maması yok yürü.

Diyip revire götürdü.

Yoongi'den;
Derste sürekli min hee'ye bakıyordum güzel kız hakkını yemiyim şimdi.
Ders bitti min hee ve grubu gitti bizde bahçeye inmeye başladık.





Bağırış sesleri geliyordu gidip baktık min hee bır çocuğu öldüresiye yumrukluyordu. Hemen min hee' yi geriye doğru yavaşça ittirdim. Ve o çocuğu jimin ile birlikte Müdüre gönderdim

Min hee'nin başı kanıyordu onu alıp revire götürdüm ilk başta itiraz etsede kabul etmek zorunda kaldı.

BU BÖLÜM BITTI  BELKİ BI BÖLÜM DAHA ATABILIRIM BAYS YAZIM YANLIŞI VARSA AFFEDIN 💟💟💟💟

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD BOY《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin