Hyung-shik'le birlikte lunaparktayız••••

194 16 18
                                    

Park Hyung-Shik
Uyandığımda Cho Hee omzumda uyuyordu.Uyanmasın diye sesizce bekledim.O sırada saçlarının kokusu burnuma geldiğinde şaşırdım.Sanırım papatya ve yasemin kokuyordu.
Bu koku bana çok tanıdık geldi.Yıllar önce çok sık duyduğum kokuymuş gibi geliyordu.Ama bir türlü şeçemiyordum. Cho Hee uyanmıştı.Onu izlediğimi anlamsın diye uyumuş numarası yaptım.

Cho Hee Ağzından
Uyanmıştım.Kalkmak istedim ama elimde bir his vardı. Hyung-Shik elimi tutuyordu.Biz şimdi beraber mi sabahladık.Bu çok korkunçtu.Elimle elini tutup kendi üzerine koydum.O farketmeden gitmek istedim ama kolumu tutup kendine doğru çekti. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sesini kulaklarımda hissediyordum.
Nereye gittiğini sanıyorsun.Şey biz beraber mi uyuduk?
Şuan nasılsa öyledir.Kahretsin.
Ev arkadaşım uyanmıştır  merak etmeden ben gidiyim.
Hayır,hiç bir yere gidemezsin çünkü biz başka bir yere gidiyoruz.Hadi kes şu gözlerimin içine bakmayıda kalkta gidelim.
---------------------------------///
Burası annem,ben ve çocukluk arkadaşım la hep geldiğimiz yerdi.Şuan anılarım gözlerimde canlandı.Acaba hyungcum şuan ne yapıyor.O günden beri görmüyorum.Onu çok özledim.Eee,severmisin eğelenceyi.Hemde çok severim.Burası zaten küçüklüğümde hep geldiğim yer.En yakın arkadaşımla geldiğimiz yer.Biliyormusun onun adıda Park Hyung-Shik.
Ne! sen küçüklüğünde buraya mı geliyordun.Evet de bunda ne var,yoksa sendemi geliyordun.Yoo,şaşırdım sadece.
Şaşırmanın nedeni ne peki.Şey sen ve buralar.Biraz tersten o yüzden.He öyle mi sen gel o zaman şu ölüm teknesine binelim.Bak o zaman tersmi düzmü düşüyor.Şey oraya binmesekmi.Ne, yoksa korktunmu.Burnuma birilerinin korkmuş  kokusu geliyo.Ne korkcam be sadece........Sadece ne? Tamam,be binelim gitsin.Artık ne olursa olsun.Tamam,o zaman anlaştığımıza göre buyur önden.
--------------------------------///

Bts'in Gece Hakkında Tüm Düşünceleri*
BTS Ağzından
Jimin
Gece Cho Hee'nin yanına gidince birisiyle  sarmaş dolaş oturuyorlardı.Bizde sevgilisi diye geri döndük.
J-Hope
Keşke onları öyle görünce hemen dönmeseydik.Selam verip gitseydik keşke.Sonuçta o kadar işimizin arasında saatlerce yol çektik ve geldik.Keşke yanlarına gitsek mi gitmesem mi diye çelişkiye düşmesyedik de gitseydik.
Hyung
Cho Hee'nin yanında o çocuğu görünce şok oldum.Kimsesi olamadığını düşünmüştük.Fakat öyle değilmiş.
Jungkook
Che-Hee'nin  yanında biri vardı.Etraf karanlık olduğundan yüzünü göremedim.Keşke yanına gidip gardaş sen ne ayaksın diye sorsaydım.Bak bende ona pek pişman oldum.
Rm
O kadar yol çektiğimize yaradı.Sonuçta derleşeçegi birileri vardı.Gecede kız haliyle dolaşmaya bari.
Suga
Ne olduğunu anlamadım.Çünkü uykudaydım.Gittik geri geldik.Hani Cho Hee. Ben etrafta yokken ne olmuş burda.

•••••BTS 'in görüş ayrılıklarını gördüğünüze göre Cho Hee'nin aklından geçenlere bakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••••BTS 'in görüş ayrılıklarını gördüğünüze göre Cho Hee'nin aklından geçenlere bakalım.•••••

--------------------------------///
Hyung-Shik'le çok eğelenmiştik.Ama o pek iyi görünüyor değildi.Garibim korkmuş olmalı. Hele ki ölüm teknesinde çıldırdı.İndigimizde hala şoku atlatamamıs hala bagırıyordu .Bagırmaktan bana cevap veremiyordu bile.
Bayağï korkmuş olmalı ki sesi tükenene kadar bağırdı.Beni evime bırakmıştı.Aslında istemedim çünkü arabam burdaydı.Bende şuan araba sürmekte istemiyordum.Bu yüzden kolay ikna oldum.Yoksa ben inatçılık kitabımı yazan bir insanım.Dediğimden vazgeçmem.Oda teklif edince pekte zorlamak istemedim işte. Aklıma o pis herif geldi gine.O aklıma gelince keyfim bulut olup uçtu.Onu daha çok düşünmek istemediğimden giyinip çıkmak istedim.Böyle pisliklere deymez düşünmek.Yine her zamanki gibi hafif bir makyaj ile kendimi tamamladım.Stajer şıklığı denen bişey vardı dimi bende ona uygun bişey ler giyindim.

Stajer şıklığı denen bişey vardı dimi bende ona uygun bişey ler giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aslında pek kararsız ve geç  hazırlanan biriyim.Ama ne neye uygunsa düşünmeden giyindim.Aklıma minnoşum geldi. Min Ji nerde ve ne yapıyordu.Az düşündükten sonra ölümcül düşüncelerim canlandı.Sanırım Min Ji şirkette.Eğer şirketteyse yanarım.Bide Hyung-Shik ordaysa yandım demektir.Çünkü Hyung-Shik arkadaşım diye onunla uyuduğumuzu söylerse Min Ji fesat düşüncelerini çalıştarırak onun benim sevgili olduğumu düşünecek.Zaten benim böyle sevgili konularını sevmediğimi biliyor.Yandım.Saate baktığımda geç kaldığımı anlayıp çantamla birlikte evden çıktım.Arabam evin önündeydi.Sanırım Hyung-Shik şirketten birilerine haber verip çağırmıştı.Arabayı açmak istediğimde anaktar olamadığını fark ettim ama kapı açık olduğunu görüp içeri girdim. Bindiğimde anaktarı nereye koyduğumu bulmam için çantamı döktüm.Biri arkamdan bunu mu arıyorsun diyince bende herşey koptu.Olduğunca fazla çığlık atıp arkama döndüm.Sen sen benim arabada ne işin var.Gece uyurken çantamda düştü.Bende aldım.Sonrada vermeyi unuttum.Annaktar da bende olduğuna göre bende buraya getirdim.Tamam,o zaman hadi gel artık tehlike kalktı.Ne tehlikesi.Boşver sene sen.Hani gidelim.Hadi sür bakalım.
---------------------------------///
Şirkete vardığımda Hyung-Shik bir yere kadar gideceğini söyledi.Bende bişey demedim.Sonucta şuan şirketteyiz ve o benim patronum.Asansöre bindiğimde insan faciası vardı sanırım.Çok kalabalıktı.Aklıma tanışacağım başka bir patronum olduğu aklıma gelince heyecanlandım.Çünkü onu hiç görmedim.

{Sayın okuyucularım bu giriş biraz şaçmaama size yapmış nolduğum yanlışı söylemem gerekirse tabi gerekiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{Sayın okuyucularım bu giriş biraz şaçma
ama size yapmış nolduğum yanlışı
söylemem gerekirse tabi gerekiyor.
Biliyorsunuzki benim iki hikayem var.
Ve ikisinide hâlâ yazıyorum.
Lakin bir yanlışlık oldu ve bu bölmü buraya
yazcağıma Taehyung Ve Sonsuz Aşkı na
yazmışım.Ve bu çok üzücü benim için.
Asıl mühim olan şey 938 kadar kelime
yazdım ve devamınıda yazıcamktım ama
yeniden yazdığım için beynim çorba oldu
yeter Nilay dedim ve kısa kestim.Maksat
bilgilendirmek sakın yanlış anlaşılmasın.İyi
okumalar tatlışlar.}
{~867kelime}

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tae ile hayal et~stajerlik°°°^^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin