Dark Widow☁

191 18 47
                                    

Oylama sonuçları;
🕷 6 oy
🌙 6 oy
🌌5 oy
☄3 oy
🎈4 oy

The Dark ve Black Widow eşit oy alarak Fmv Station'un ilk video paylaşımında yer alıyor!

____________

The Dark🌙


Black Widow🕷

_______________

The Dark hakkında bir kaç bilgi:

Jack&KJ
Üyeler Taemin ile yakınlaşmak için fazlaca zaman harcamışlar, çünkü Taemin çok utangaçmış. Hata yapmadığı halde özür diliyormuş fakat sonradan alışmış.

KJ
En cana yakın üyenin J-Park olduğunu söylüyor. J-Park sürekli bir şeyler söylermiş.

Taemin
Eğer Jack uyumamışsa onunla konuşmayı severmiş.

Young B ona olgun bir ağabey gibi davranıyormuş. Bir sorunu olursa onunla giderebiliyormuş.

Bat White
Üyelerle çok konuşması olmamış, hatta hiç konuşmamış. Fakat onlarla konuşmayı çok istermiş.

Ayrıca tüm üyeler KJ'in harika bir lider olduğunu düşünüyormuş.

Black Widow hakkında bir kaç bilgi:

Somi
Henny'i ilk gördüğünde samimi bulmamış.

Henny
Yenilenmiş olan Black Widow'da ben :D olduğum için kolayca adepte olmuş.
(fena ego kasıcam kaçın)

Şirkette en konuşkan grup olduğumuzu düşünüyor.

Rosalia sürekli ortadan kaybolduğu için ona sinirleniyor.

Rosalia
Somi ve Henny ile konuşurken başlarda utanıyormuş. Benimle önceden konuştuğu için benden utanmamış.

Bir aralar beni çok havalı buluyormuş. Ama onun için uke olabileceğimi söylediğimden beri havalı bulmuyormuş.:(..

Henny ona başlarda çok olgun ve ciddi geliyormuş. Ama artık öyle olmadığını anlamış.

Ona göre Somi, insanları mutsuzken bile güldürebiliyormuş. Grubun Happy Virüsü olduğunu düşünüyor.

Tüm üyeleri kendine yakın hissediyormuş.

Ve çok mükemmelmiş...

Diagon
Yeni grupta diğer üyelere kıyasla hiç utangaçlık çekmedim. Çünkü hepsini önceden tanıyordum ve konuşuyorduk.

En açık sözlü üyenin Somi olduğunu düşünüyorum. Ne düşünüyorsa direk söylüyor.

Henny'nin bana aşık olduğunu düşünüyorum :D

Rosalia'nın hepimize kıyasla daha utangaç olduğunu düşünüyorum. Ship ve sevgili konularına çekingen yaklaşıyor. Ama Somi atlıyor...

Ne kadar HenGon taraftarı olsam da, yine de J-Henny shipliyorum :D

__________

Ve son olarak, Diagon'un special ship video'su :D

J-Henny:

pjmblackwidow
thedarkpjm

PJM Fmv StationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin