Harry Styles pentru qpBianca

160 5 2
                                    

~Flashback~

"Sti nu e bine ce facem..."

"Putin imi pasa eu pe tine te iubesc pitico"

"Stiu si eu te iubesc pe tine dar nu crezi ca ne grabim adica ne cunoastem doar de 3 luni si deja se intampla"

"Eu as renunta la totul pentru tine.Tu esti fericira mea,fara tine nu pot sa traiesc"

"Bine accept"

~End~

Amintirile curgeu una dupa alta in timp ce fugei spre locul tau special,un loc in spatele parcului langa lac sub o salcie veche unde era o banuta.Te gandeai cum a putut sa-ti faca una ca asta in cea mai speciala zi a ta.Cum a putut sa te insele?

"El nu te iubeste!Face asta doar pentru ca este obligat.El pe mine ma iubeste.Si asta e dovada,iubitule o sa fi tata"

Cuvintele imi rasunau in cap,nu eram furioasa eram doar suparata ca el m-a pacalit atata timp.

"Multumesc.In sfarsit am scapat de dobitocul ala"-ai tipat tu in timp ce iti rupeai rochia alba si iti scoteai pantofi pentru a alerga mai repede.

Te-ai sprijinit de balustrada care te despartea de lac,ti-ai scos inelul de pe deget si l-ai aruncat in lac..Nu puteai sa crezi ca Ben ti-a facut asta nu puteai sa crezi ca te-a inselat..Te-ai gandit sa nu mai plangi pentru el si sa-l dai uitari,vrei sa nu mai suferi pentru un nimic..Ti-ai luat o rochita alba cu puncte negre iar pe deasupra o geaca de piele ti-ai luat o pereche de pantofi albi si ai iesit repede din casa dorind sa ajungi cat mai repede la "Club No Limit" deoarece prietena ta te astepta
"Doamne Bianca ce ma bucur sa te vad."-spune prietena ta dandu-ti cea mai stransa imbratisare.
"Hei El,mersi ca esti cu mine mereu"-ii spui tu aproape plangand.
"Nu fii trista,vin baieti"-spune ea facandu-te atenta spre usa clubului unde vezi 5 baieti.
Ai zambit cand ti-ai vazut cei mai buni prieteni intrand pe usa ai sarit efectiv in bratele lor.
"Hei piticot."-spune Harry cel mai bun prieten al tau inca de la gradinita."Cum te simti?"-te intreaba el facandu-si loc pe una din canapelele de aici.
"Nu ma vezi radiez de fericire"-spui tu sarcastica.
"Atunci hai sa bem."-spune Zayn care ridica mana si incepe sa strige dupa barman."Pregateste cateva shoturi de tequila"-spune si tu deja simti gustul bun al shotului care urma sa-ti invadeze gatul.
Ati inceput,primul pahar facandu-te sa te strambi putin,dar urmatorul te-a facut sa nu mai simti aceea tarie.Dupa mute pahare de tequila ai ajuns la concluzia ca te-ai saturat de ea asa ca te-ai ridicat si ai mers,e mult spus,spre barul din fata ta.
"Doua pahare de votca cu suc de mere"-spui zambindu-i barmanului destul de dragut.
Acesta ti-a intins cele doua pahare cu votca iar tu imediat le-ai dat peste cap.Ai simtit cum doua maini te-au cuprins de talie si te-ai intors instantaneu cunoscand mirosul de parfum.
"Harry,ce crezi ca faci"-spui tu apropiindu-ti fruntea de a lui.
Mereu ai avut o slabiciune pentru el chiar daca nu ai spus nimic si urma sa te casatoresti cu Ben.
"Ce vreau?"-te intreaba el zambind
"Da Harry,ce vrei."-repeti tu respirand greu.
"Vreau sa fii a mea,doar a mea,vreau sa ma trezedc dimineata si sa ma uit in dreapta si sa te vad,vreau sa te sarut de noapte buna,vreau sa te am. Asta vreau."-spune el si te saruta iar tu iti incolacesti picioarele in jurul bazinului lui.
Ai simtit ca el e barbatul langa care vrei sa ramai,defapt stiai asta de la inceput doar ca nu ti-ai dat seama mai devrene doar ca acum stii ca el e barbatul vieti tale.

Imagineaza-ti ca...(One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum