შეიძლება ისე გამოვიყურები თითქოს სიყვარული არ შემიძლია , თითქოს ვარ ადამიანი ვისაც ყველა ეზიზღება,თითქოს სულ მარტო ყოფნა მინდა . გგონიათ ჩემი წარსულის ტრამვა რაზეც მოგიყევით ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტია რომელის გარდა სხვებს არ აქვს მნიშვნელობა? თქვენ ჩემს შესახებ ბევრი არ იცით ამიტომაც მოგიყვებით . უპირველეს ყოვლისა მიყვარან ცხოველები . ყოველ კვირას მაღაზიაშიდავდივარ და ახალი ცხოველი მომყავს . სახლში კატები, ძაღლები , თუთიყუშები , თევზები და სხვა ცხოველები მყავს . ასევე ძალიან მიყვარს ხელოვნება . სიმართლე გითხრათ საკმაოდ კარგად ვხატავ. ბავშვი რომ ვიყავი მუდმივად ვხატავდი . ხატვა მამშვიდებს და რეალურსა და იმ ქვეყანას შორის ბალანსს მარღვევინებს და ყოველთვის იმ სიამოვნების და დაუვიწყარი ემოციების გარემოცვაში ვეხვევი . ახლა არც ისე ხშირად ვხატავ რადგან მეშინა საბოლოო ჯამში ნახატი ცუდი გამოვიდეს . და ასე გამოდის ხოლმე ხშირად . ხანდახავ ვფიქრობ რომ არანაირი ნიჭი არ მაქვს , ხანდახან უფრო ცუდ რაღაცეებსაც ვფიქრობ , მაგალითად ის რომ ხალხი რომელსაც მეგობრებს ვუწოდებ მიყენებენ და უბრალოდ მეგობარს მიწოდებენ . ხანდახან სუიდსიდზეც ვფიქრობ . ვფიქრობ რომ თუ დანას სწორად ვიხმარებ ჩემი სიკვდილი უმტკივნეულო იქნება . მაგრამ ძალიან მეშინია წასვლის . ეს ყველაფერი არ ხდება ერთი ადამიანის გამო : გოგონა რომელსაც შვიდი წელია ვიცნობ . ის ახლა ჩემი საუკეთესო დაქალია. ის როგორც ჩემი უფროსი და ისეა . სინამდვილეში კი 16 წლისაა. მას მარიამი ჰქვია .მაგრამ მე მას მარის ვეძახი .ასევე ძალიან მიყვარს მუსიკა. ჩემი საყვარელი ჯგუფი "imagine dragons " არის.მათი ყველსა სიმღერა ძალიან მიყვარს.არც-ერთი სკოლის საგანი არ მიყვარს და არც-ერთში არ მაქვს ნიჭი . სკოლაში კი იმიტომ არ დავდივარ რომ მთლიანი სკოლის მასალა ვიცი . და ყველა სფეროში ვარ განათლებული . ექიმობის ნაგავიც ვიცი ,ხელოვნებაც ვიცი , FBI და პოლიციის საგნებიც ვიცი . ბოლო ორი რამ არ მიყვარს მაგრამ ისინი ძალიან მეხმარებიან ჩემს სამსახურში . ძალიან მიყვარს ასევე ცეკვა . ჰიპ-ჰოპი და ქეიპოპის სტილი .და ძალიან კარგათაც ვცეკვავ . მაგრამ როცა საქმე საყვარელი გოგონების ცეკვებთან მაქვს ლამისაა გული ამერიოს ხოლმე . არასოდეს არ მომწონდა გოგონების ჯგუფები ყოველთვის ბიჭების ენერგიული და რთული ცეკვები მიპყრობენ . ძირითადად ეს იყო რაც შეიძლება გცოდნოდათ ჩემს შესახებ . დაელოდეთ შემდეგ თავს რომ გაიგოთ როგორ ჩაივლის ჩემი მისია .
ძალიან დიდ ბოდიშს ვიხდი იმის გამო რომ დიდიხანია არ დამიპოსტია იმედი მაქვს მაპატიებთ
YOU ARE READING
Loving you make me hate myself /ქართული ვესია💜💜
Fanficეს ფანფიკი არის გოგონაზე რომელიც საკუთარი წესების მიხედვით ცხოვრობს