1.

126 8 1
                                    

2018.június.02 Szombat

Reggel az ébresztőmre keltem. Azonnal kinyomtam miután megszólalt mert semmi kedvem nem volt még kikelni a kényelmet és boldogságot nyújtó ágyamból. Gondoltam magamban még pár percet pihenek aztán erőt szedek magamba, hogy kikászálódjak. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy hirtelen felriadtam és az órámra néztem. Fél 12 volt már, pedig mikor kinyomtam az ébresztőm még csak 8 volt. A fenébe ez nem pár perc volt, minden héten legalább egyszer eljátszom ezt, de legalább nem suli időben. Gyorsan a kezembe fogtam a telefonomat, kikeltem az ágyamból és elindultam a fürdőbe. Emberi arcot varázsoltam magamnak majd leindultam szüleimhez a konyhába.

- Na kicsim, sikerült végre felkelni? - kérdezte mosolyogva anyum.

- Igen anyu, megint eljátszottam a szokásosat, pedig mindig megfogadom hogy többet nem fordul elő. - mondtam majd adtam két puszit az arcára.

- Nembaj, épp időben ébredtél az ebédhez, gyere ülj le az asztalhoz és együnk egy jót. - mutatott anyukám a megterített asztalra, ami telis-tele volt finom kajákkal.

Elkezdtünk enni, jó kis leves volt illetve még aki éhes lett volna utána, annak volt még vajas kenyér. Evés közben szokásosan a telefonomat bújtam, akár bunkóság akár nem. Aztán megakadt a szemem valamin. Azonnal felsikítottam teli szájjal. A szüleim pedig ijedten rám néztek.

- Anya, apa! A Bars and Melody jön Budapestre koncertezni! Muszáj mennem, úr isten, nem hiszem el!

- Jó picim, de nyugodj meg kérlek! - mondta apum.

- Na és mennyi a jegy, meg mikor lesz? - kérdezte anyum, lehet ezzel próbált kicsit lenyugtatni, ami jelen esetben lehetetlen volt. Tiszta sokkban voltam.

- Hát idén augusztusban fognak jönni. 3 féle jegy van, sima, vip és platina. Az árakat még nem látom, hogy kiírták volna.

- Jólvan, majd ezt még megbeszéljük később, most együnk és nyugi! - mondta anyu és apu is rábólintott.

Nehezen, de lenyugodtam picit és folytattam az evést. Egész végig ezen kattogott az agyam, nem bírtam elhinni hogy végre ez is eljön majd az életemben. Találkozhatok azzal a két sráccal akik megváltoztatták az életemet amióta csak megismertem őket. Sokkal boldogabb vagyok és a zenéiktől azonnal lenyugszom, ha valami bajom van. Meg hát azon is gondolkodtam, hogy vajon mennyik lehetnek a jegyek. Platinám biztosan nem lesz mert tuti nagyon drága, és hát a szüleim sem pénzes zsákok. Nekem meg a zsebpénzem egyenlő a nullával. Egy VIP talán összejöhet, bár a simával is boldog ember lennék.

Amint végeztem a kajálással, elmostam az evő eszközeimet és felvonultam a szobámba. Azonnal be izzítottam a laptopomat és rá mentem a koncert eseményére, hátha azóta van valami fejlemény. Csodák csodájára volt egy új poszt. Mégpedig a jegyek áráról és, hogy miket tartalmaznak. Azonnal oda görgettem és figyelmesen el is kezdtem olvasni. Ahha szóval a sima 9k, a vip 25k és a platina 45k. Na hát a legdrágábbról szerintem most lemondtok, mert az esélytelen. Max ha eladom a szerveimet. Na jó ez nem a poén helye. Viszont úr isten, olyan jó lenne a srácokkal pizzázni egyet. Mondjuk a VIP jegy sem rossz, hisz kapok ajándék tárgyakat meg közös képet is csinálhatok velük. Szerintem erre kéne rávenni a szüleimet, ha talán elvállalom az összes házi munkát akkor belemennének. Egy próbát megér.

Azonnal le is rohantam a nappaliba és izgatottan anyum elé álltam. Apum valószínű elment már a haverjaival sétálni egyet a városba.

- Anya! Anya! Kikerültek a jegy árak!

- Na és mennyire kéne mélyre nyúlni a zsebünkbe? - kérdezte, ilyen vicces pofát vágva és a zsebébe turkálva.

- Hát megmutatom várj! - majd a kezébe adtam a telóm és megmutattam neki a leírást.

- Hát a platinát nem engedhetjük meg magunknak, viszont egy VIPet még talán vehetünk neked.

-Úr isten, köszönöm anya! Imádlak! -ordibáltam majd adtam neki egy hatalmas ölelést.

Egy csókkal kezdődöttWhere stories live. Discover now