Egy hónappal később : 2018.július.03
Már nagyban tart a nyári szünet, jobbnál jobb napokat töltök a családommal és a barátaimmal. A koncertre is már sikerült beszerezni a VIP jegyet. Csak még így belegondolva nagyon soká lesz a várva várt nap, na nembaj valahogy kibírom.
Mára nem volt semmi különösebb tervem, hogy mit fogok csinálni. Maximum a családdal elmegyek egyet bevásárolni meg sétálni a közeli parkba. Ezért amikor reggel 11kor felkeltem akkor utána a fürdőbe nem nagyon csináltam magammal semmi extrát. Csak a már világos barnára festett hosszú hajamat kontyba fogtam, aztán megmostam az arcom, de semmi sminket nem tettem fel. Lerohantam a szüleimhez, köszöntem nekik majd melléjük lehuppantam az egyik kisebb kanapéba. Elkezdtem lapozgatni a híreket a telómon amikor eszembe jutott, hogy még ki kéne választanom egy képet, hogy milyet szeretnék majd a fiúkkal csinálni. Gyors el is kezdtem nézegetni jó pár ilyesfajta videót a YouTube-on hátha találok olyat ami nagyon aranyos és nem sokan csináltak még eddig. Amikor egy jót pillantok meg mindig lefotózom és belerakom egy külön albumba, hogy majd a végén ebből válasszak ki egyet. Egészen ebédig elvoltam ezzel és már vagy 50 képet összegyűjtöttem. Ezek közül talán találok egy megfelelőt. Bár nehéz lesz kiválasztani annyi biztos.
Megebédeltünk a családdal majd útnak indultunk bevásárolni egy nem messze lévő Sparba. Épp a könyvek között nézelődtem amikor megláttam egy lányt akin Chardre is real - es póló volt. Azt hittem ott sikoltom el magam, hogy aztaaaa milyen jó pólóód van!!! De nem tettem mert beláttam, hogy ez rohadt égő lett volna, így inkább magamban tartottam az érzéseimet és gondolataimat. Inkább bámultam mint valami őrült. A nagy izgalmak után még vettünk ezt-azt majd ki is léptünk a jó hűvös boltból.
Miután a szüleim haza dobták az elemózsiát el is indultunk a parkba egyet kikapcsolódni. Annyi szép és cuki kutyus volt ott, azt hittem megzabálom őket. Bár voltak olyanok amiket meg akartam simogatni aztán rám ugattak mint akik utálnának. Csodák csodájára megpillantottam egy kis cicát is az egyik fa tövében. Egy kislányé volt ha jól láttam. Hihetetlenül édes volt, szívesen haza vittem volna magammal.
Végig sétáltuk az egész nagy parkot amikor is elkezdett cseperegni az eső, pedig nem is mondták hogy fog esni. Egyre jobban elkezdett csepegni, a parkban lévők szinte egy pislantásra eltűntek. Mi is gyors léptekkel haza indultunk, semmi kedvünk nem volt elázni, még akkor sem ha előtte ilyen meleg idő volt.
Haza is értünk, szerencsére időben mert utána már olyan volt mintha dézsából öntenék. Mindenki elment a dolgára én pedig fel a szobámba pihenni egyet. El kezdtem nézegetni a lementett képeket, de valahogy lehetetlennek éreztem a sok közül egyet kiválasztani. Mind olyan aranyos volt. Milyen jó lenne mindegyikből csinálni egyet... Édes álom.
A nagy nézegetést egy új Facebook értesítés zavarta meg. Rá is kattintottam és a következőt írta. Hatalmas hír! Nyereményjáték! Akinek VIP jegye van annak lehetősége van résztvenni a játékban, amiben a nyereménye 1 embernek az, hogy becseréljük a jegyét egy PLATINA jegyre! Hajrá, sok sikert lányok! Úr isten, ezen muszáj részt vennem, azonnal teljesítettem is a feltételeket és reménnyel teli lementem szüleimhez ugyanis már lassan vacsi time volt.
Kajáltunk egyet, néztünk egy jó kis horror filmet majd miután már mindenki elálmosodott nyugovóra tértünk. Jó kis napot zártunk.
YOU ARE READING
Egy csókkal kezdődött
FanfictionSziasztok! A nevem Bara Kiara és hatalmas Bars and Melody fan vagyok, főleg Leot imádom. Aztán egy nap eljutottam egy koncertjükre... azóta az egész életem megváltozott.