John yatağından kalktı ve yürüyerek mutfağa gitti. Eline aldığı cips,kraker ve kola ile yerine geçti. Televizyonu açtı ve bir film seçti. Bir anda sesler duydu. "Öleceksin,müdüre yaptıklarını yaşayacaksın,seni öldüreceğim,senin belan olacağım !" John çok korktu. Ama daha bu bişey değildi. Artık tek kalmaktan korkuyordu. Filmlerini değiştirmişti. Yeni komedi filmleri alıyordu. Her gün bu sesleri duyuyordu. Yediği darbeleri artık günde 10 defa yiyordu. Yüzü,götü,sırtı,ensesi,bacakları,kolları ve boynu morarıklar içerisindeydi. Eve girmekten ayrı bir nefret,içeride durmaktan ayrı bir nefret,dışarıya çıkmaktan ayrı bir nefret duyuyordu. Dışarıda bunları yaşamadığı için bu evi lanetli buluyordu. Günün %80'lik bölümünü dışarıda geçiriyordu. Artık içeride vakit geçirmiyordu. Dışarıda aylak aylak dolanıp duruyordu. Lüzumsuz şeylerde bulunuyordu. Bunlar onu çok değiştirmişti. Yüzünü kapatması için bir şapka ve bir gözlük ile geziyordu. Yazın bile uzun şeylerle duruyordu. Kolları,bacakları,yüzü insanı tiksindiriyordu. Zaten götünün üstüne oturmakta çok zorlanıyordu. Dışarıda hep iş arıyordu. İş bulsa bile tekin olmadığı için onu almıyorlardı. Her gününü böyle geçiriyordu. Kendinden nefret ediyordu. Bolca dışarıdaydı. Eve girerken ensesine her yediği darbede ensesi felç geçirmeye başlayacaktı. Ensesi şuan çok fazla morarmamıştı. Ama acısı çok ama çok fazlaydı. Yaptıklarımdan mı diye soruyordu kendine. Yaptıklarından mıydı ? Müdüre yaşattıklarından,o işe kalkıştıklarından,bunları yaptıklarından,kötülüklerinden,pisliklerinden,yaşadıklarından,stüdyoya yaptıklarından,her yeri yaktığından,gelen geçene sataştıklarından mıydı ? John yeni yeni akıllanıyordu. Ama olanlar olmuştu. Artık bu olanları yaşayacaktı. Kızla bir buluşma ayarlamaya çalıştığı günler hep erteliyordu kız. Ertesi gün,ertesi gün,ertesi gün. Artık aramaktan bıkmıştı fakat bunları soracaktı. John için herşey baştan başlayacaktı. Yeni şeyler,lanetler,dayaklar,darbeler,acılar ve üzüntüler onu bekliyordu büyük bir heyecanla. Artık John'un başında vardı büyük bir bela. Bunlar başlangıçtı,bunlar John'un ilk tepkileri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Oda
HorrorJohn cesur bir çocuktu fakat olacakları kaldıracak kadar değil. Sonu ne belli değil ama yaşayacakları şeyler çok korkunç ve delidolu. Herşey bir sorunla başladı ve gerisi Soğuk Oda...