Prolog

34 5 0
                                    

   Să povestesc despre ce înseamnă viața.
Un dar dar în același timp o luptă.
,,Imi curge prin vene setea de a trăi,
de a-mi găsi fericirea chiar dacă pentru aceasta ar trebui să îmi dau întreaga ființă. Voi trăi pentru a-mi îndeplini visele și pentru a culege amintiri, amintiri pe care să le transpun pe ecranul sorții, care să ramană întipărite pe scena ce cândva o voi părăsi. Voi lăsa în urmă doar pași mărunți si netezi. Aceștia mă vor transforma într-un om bun și educat și aceștia îmi vor schița drumul, un drum greu bătătorit cu trudă, cu lacrimi dar in același timp cu dragoste,,.
   A-ți găsi fericirea este cel mai măiastru sentiment si cel mai înălțător dar.
Pentru a trăi trebuie în primul rând să greșești, trebuie sa te lovești de soartă pentru ca mai apoi să te ridici și să lupți. Trebuie să porți o luptă de sine prin care să înlături tot răul si gândurile rele. Poate într-o zi toți te vor părăsi, să te rogi este singurul lucru care îți mai rămâne. Când totul ți se pare ca merge prost se instalează teama și neputința dar totul este trasat cu un scop. Să vă arăt cum funcționează viața în momentul în care apare cineva in viața ta totul se șterge instalându-se bucuria și dragostea. Totul se leagă de singurătate. Singurătatea este cel mai sumbru cuvânt.

About Life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum