- szia- köszönt oda aus miután oda mentem hozzá.
Én válaszul csak adtam neki egy forró csókot.Mikor odaértem Lidya a nyakamba ugrott.
- szia csajszi visszajödtem.
- na már ideje volt idetolni a seggedet te mocsok.
- jol va na...- visitodt.
Azután végigbeszéltünk mindent.
Hogy jödtem össze ausal...
Hogy van egy fiuja...
Meg ilyesmik.
Mig be nem csengedtek.Csengőkor kivágtam az ajton majd kimentem az udvarra aushoz.
- sziam....- de nem tudta befejezni mert lekaptam. Megint.
- mi volt tegnap azzal a csávóval?- én először csak értetlenül néztem, aztán beugrodt.
- csak elvitt kajálni és megnéutük a mars tükörképét a folyón . Miért?
- mit csinált? Nyomul az a pöcs? Egy szavadba kerül leütöm- erre ojat röhögtem hogy csak naa...
- nem nem kell leütni kössz. Nem nyomult mert csak barátokvagyunk, és az elöbb mondtam el mitcsináltunk. Ja meg vedt nekem egy unikornist. Meg deszkával mentünk. Mégvalami?- kérdeztem elfolytodt mosollyal. De most komolya ő féltékeny?? Olyan cuki...
- nem ennyi.- szünet.- ja de . SZERETLEK.- ERRE OLYAT DOBBANT A SZÍVE HOGY RÁSZOLTAM .
- ÁJ LE - ütödtrm a melkhasomra.
- nehogy leáljon.- tettetett ilyedt képet austin. Erre csak megforgattam a szemem.
- Énis nagyon nagyon nagyon SZERETLEK!- Emeltem ki a szeretlek szót.
- akkor jo -villantodtrám egy mosolyt. Most komolyan? Egy mosollyal és egy szeretlekkel megvesz. Ez zsarolás...- hallodtatok az uj fiurol?- kérdete daved.
- nem - mondta mindenki. Szinte korusba.
- összebarátkoztam vele. Fasza jofej.nézétek ott van.- mutatodt egy vörös haju jo palira.
Uram atyám ez nemigaz.
- Logen..- ordibálta neki oda jó hangosan.
- lyn?- hát igen hulye nevek.
- szia.- futodtam oda hozzá hogy megöleljem.
- ezt el sem hiszem.- mondta boldogan.
- nagyon hiányoztál.- majd odavezedtem a többiekhez.- gondolom davedet már ismered . Ö itt kemeron. Ö lidya.
Ö pedig itt . Austin- mondtam.
- logrn - mutatkozott be.
Aztán tovább beszélgettünk.
Mert hogy már régota nem ládtuk egymást.Hazafelé menek, logen felajánlodta hogy elvisz. De én most nemet mondtam mert most deszkával akartam menni.
- rendben akkor majd találkozuk szia.- ölelt meg logen.
- szia.- asztán beszált a kocsiba és elmendt. Én vártam aust aztán egy 4 perc mulva kijödt.
És elment melledtem. Odament sopfihoz az ös ellenségemhez és átkarolta.
Erre beugrott. Egész nap logennel lógtam. Logen fiu. És nem mondtam neki hogy aus a barátom. Féltékeny.
- austin. - orditodtam neki sutogva.
- haggyá má.- erre ráncoltam a homlokomat.
- beszélhetnénk?
- nem.- erre mélyült a ránc a homlokomon és már nem birtam. Megfogtam sopfit leütödtem. Majd austinhoz fordultam.
- mi a bajod?- orditodtam rá.majd eszebe jutodt hogy mindenki hal minket . Szoval elkaptam a karját és odahúztam a kocsihoz.
- halgatlak.- mondtam miután bebasztam az ajtót.
- ki neked az a logen.- nézett rám mérgesen.
- mi csak barátok vagyunk akik régen láták egymást. Vagyis mostmár barátok.
- mondtam halkabban az utolsó mondatot.
- mit?
- mi pár éve eggyüt voltunk...
- hát ez klassz megnyuktattál kössz...
Vágott a szavamba.
- de az apám és az ö szülei nem akarták hogy eggyütt legyünk.ezért titokban jártunk. Anyám és logen huga segitett nekünk.... de aztán elköltöztünk. Mi... mi.. nem tudtuk. Nem szoltak nekünk.
Mindössz 16 voltam. És nem tudtunk mégcsak elbúcsúzni se egymástol. Nem találtuk egymást.
- ezzel mire akarsz kilyukadni?
- mi nem szakitodtunk logennel austin.de belédestem és.... és most itvan. És nem akartam megbántani azzal
hogy mi eggyütt vagyunk . De... muszáj volt elmondanom neki mert szeretlek.- Méj levegöt vedtem.
- Szeretlek ugye tudod!?
- szeretlek brooklyn. Nagyon szeretlek.
- akkar jo!- mosolyogtam. Majd megcsókoltam.
- mennyire kell féljek?
- hahh.... austin....- horkantam fel.
- hahahah. - majd megcsókolt.