🌊2🌊

636 85 25
                                    

Billie Eilish~Lovely
🌊

Nefes nefese uyandığımda hava yeni aydınlanıyordu.

Saçlarımı yüzümden çekip sakinleşmek adına yutkunurken iki yıl önceki kızı neden rüyamda gördüğümü düşünüyordum. En son onu kurtarmaya çalışıyordum ve sonra kayıplara karışmıştı. Bir daha onu görmemiştim, öyle ki bazen kafamda kurmuş olabileceğimi bile düşünüyordum.

Ölmüş olma düşüncesi beni rahatsız ediyordu çünkü ona yardım etmeye çalıştığım halde vazgeçmemişti. Beni resmen suya itmiş ve ben kendime gelene kadar kayıplara karışmıştı.

Yatağımın yanındaki çalışma masamdan bardağıma uzanarak su içtikten sonra uykumun dağıldığını fark ederek pencereye ilerledim. Zaten sabah olmak üzereydi ve tekrar uyuyabileceğimi düşünmüyordum.

Canı açarak birkaç derin nefes aldım ve güneşin doğuşunu izlemeye başladım. Sahil kenarında oturduğumuz için odam denize bakıyordu, manzarası çok güzel ve rahatlatıcıydı.

Kumlarda yürüyen kızı görene kadar gayet sakin hissediyordum ama onu fark ettiğimde heyecandan ve şaşkınlıktan kalbim hızlıca atmaya başladı.

Koltuğumun üstünden hırkamı alarak sessizce evden çıkıp sahile koşturdum. Olanlara inanamıyordum.

Onu göreceğimin heyecanıyla ayaklarım birbirine dolansa da kaçırmamak için hızlandım.

Gittiğimde... Yine tek başımaydım.

🌊

mermaid [jensoo] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin