🌊5🌊

471 80 30
                                    

Hozier Cover~Take Me To Church
🌊

"Çökmüş görünüyorsun Jen," dedi Joy elini koluma koyarak.

"İyiyim ben." Sert çıkışıma şaşırarak elini çeki.

Daha sonra ne kadar ısrar etseler de onlarla birlikte denize girmedim ve onlara uzak kayalıklara oturup denizi izledim çünkü burada kimse olmazdı ve benim gerçekten yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

Belki de sadece onu görmeye ihtiyacım vardı. Bilmiyordum.

Bakışlarım aşağı kaydığında gördüklerimi algılamam biraz uzun sürdü ve ben yine delirdiğimi düşündüm.

Bu, onu ilk defa gün ışığında gördüğüm andı.

Siyah saçları ger zamankinden parlakken göz rengi çok güzel, dudakları çok öpülesi duruyordu.

Titrek ve derin bir nefes aldığımda kayalıklardan ona bakmaya devam ettim. Denizden çıkmıyordu.

"Benim... ben..." Ne diyeceğini bilemiyor gibi duraksadı. "Bunu yapmam bile çok yanlış ama, ben Jisoo." Kendi içinde bir şeylere karar vermeye çalıştığını fark ettim. Daha sonrasında ellerini kayalıklara bastırdı ve kayanın ucuna oturduğunda şokla ona bakıyorum.

"Nesin sen?" dedim korkarak ama aslında cevabı gayet iyi biliyordum. Gerçekten delirmiştim. Olan buydu.

"Kuyruğum var." Komikmiş gibi güldü. "Bir deniz kızıyım. Sana bunu açıklayamazdım ama güven verici görünüyordun ve bana karşı da oldukça samimi olduğundan sana bunu söylemeye karar verdim. Ben... karada yaşayamam. Suya ihtiyacım var. Sadece buradaki yaşamın nasıl bir şey olduğunu merak etmiştim. Eğer en başından beni göreceğini bilseydim bu işe asla kalkışmazdım."

"Benimle kal," dedim elini tutarak. Zaten delirmiş olduğumu düşündüğümden midir bilinmez ama söylediklerine anında inandım. Sorgulamadım bile. "Sana su bulurum. Hem evim de yakın buraya. Emin ol ailem seni çok sevecektir." Her zamanki gibi onunla konuşurken ne dediğimi bilmeden saçmalamaya devam ettim.

"Peki ya benim ailem? Onları bırakamam."

Gitmesini engellemek adına cevap vereceğim sırada Lisa çok yakından bana seslendi ve yanımdaki beden kendini hızlıca suya bırakarak gözden kayboldu.

🌊

mermaid [jensoo] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin