CAPITOLUL 1

41 3 2
                                    

Eu sunt Mina și am 16 ani  , stau  în Coreea de Sud , Busan chiar în centru orașului . Sunt clasa a-10-a la un liceu destul de greu în care nu intră toată lumea . Cea mai bună prietenă a mea , Jennie este în clasă cu mine . Noi stăm împreună , de fapt eu stau la ea acasă pentru că părinții mei lucrează în Seul . Ne înțelegem super bine , facem totul împreună mereu . Ne cunoaștem de foarte mult timp , de la 4 ani dar stau la ea de la 7 .  Totul a fost foarte bine până am aflat că mă voi muta la părinții mei în Seul în vara aceasta . Înainte să încep clasa a-10-a ei m-au înscris la un liceu din Seul fără să mă întrebe , dacă vreau sau nu.  Credeau că voi fii fericită că vom sta împreună , dar nu a fost așa , reacția mea , nu a fost ceea la ce se așteptau ei .
Mama : Mina ? Am o veste foarte bună pentru tine .
Mina : Ce s-a întâmplat ?
Mama : Vei merge la liceu în Seul !!!
Mina : Ce ???? Mamă nu vreau la alt liceu aici este foarte bine . Plus că am mulți prieteni aici .
Mama : Îți va place și aici , scumpo.
Mina : Dar mamă ...
Mama : Nici un dar . Am decis asta cu tatăl tău și gata peste o săptămână te muți ! Înțeles ?
Mina : PA !
Eu îi închid în nas sunt super supărată pe mama , cum a putut să facă asta ?
Jennie : Regino ? Ce este ?
Mina : Pe dracu , Jennie ! Mă mut !
Jennie : Mina ?! Nu !
Mina : O să mă aducă înapoi , îți jur .
Jennie : Ce le faci ?
Mina : Probleme , ce am făcut aici la liceul ăsta da' ce fac acolo ...
Jennie : Îmi place cum sună . Când pleci ?
Mina : Săptămâna viitoare .
Jennie : Păi avem timp să ne distrăm la maxim .
Mina : Da .
În această săptămână noi am făcut tot felul de chestii și dormeam câte 5 ore pe noapte . Pentru a petrece mult timp împreună . A venit și ultima zi cu ea îmi fac bagajele , trebuie să îmi iau absolut tot .
Mi-e foarte greu să iau absolut tot dar , nu am ce să fac , sunt forțată de ai mei .
Mi-am luat absolut tot adică foarte multe bagaje , am verificat de 20 de ori și nu m-ai am nimic prin casă . Tata deja a ajuns să mă ia .
Mina : Se pare că voi pleca ...
Jennie : Da ...
Eu încep să plâng și ea la fel o iau în brațe și o strâng tare .
Jennie : Mă strivești ! ~râde~

Eu încep să râd și eu apoi îi spun .
Mina : Ne auzim , adică te sun .
Jennie : Aștept .
Mă urc în mașină și îi fac cu mâna plecând .
Tata : Ce faci ? Cum crezi că va fi la noul liceu .
Mina : Mă simt ca dracu , și sigur va fii urât .
Apoi îmi pun căștile și mă uit pe geam fără  să m-ai vorbesc cu el până acasă . Drumul a fost destul de lung până la părinții mei . Sincer nu am m-ai fost de 4 ani la ei și nu m-ai știu unde stau . Tata oprește în fața unei case imense .
Tata : Am ajuns , scumpo .
Mina : Aici stați voi ?
Tata : Da .
Porțile se deschid și tata intră în curtea casei apoi îmi spune :
Tata : Nu cobori ?
Mina : Ba da .
Eu cobor apoi nu m-ai stau pe gânduri și intru direct în casă și strig .
Mina : MAMĂ , AM AJUUUUUNS .
Ea coboară repede și îmi sare în brațe eu o strâng , chiar mi-a lipsit .
Mama : Hai să luăm bagajele , să nu îl lăsăm singur pe tatăl tău. 
Noi luăm bagajele . Și le lăsăm pe hol până ai mei îmi fac cunoștință cu niște persoane .
Se pare că aceste persoane stau cu ai mei în casă și au o fată de vârsta mea cu care voi fi în clasă .  După cum arată tipa e  timidă sau poate așa e ea când stă cu părinții , oricum e frumoasă și arată bine .Și mai este o femeie pe care mi-a prezentat-o tata . Apoi îmi spune :
Tata : Mina ? Eu și mama ta trebuie să îți spunem ceva .
Mina : Ce e ? Avem menajeră ?
Mama : Ăm...Ea este Hea , iubita tatălui tău .
Mina : CE ?
Tata : Eu și mama ta am divorțat acum 2 ani . 
Mina : CE ?
Mama : Nu ne m-ai înțelegeam  deloc , și am decis că așa-i mai bine pentru toți.
Mina : CE ? Voi ? Adică ? Stai ... Ce ?
Mama : Mina , nu voiam să afli așa .
Mina : NU VREAU SĂ AUD DE VOI ȘI NU VREAU NICI O SCUZĂ . ~țip la ei și ies din bucătărie~
Îmi iau adidașii și plec de acasă . Ei încearcă să mă oprească dar nu reușesc , pentru că eu am luat-o la fugă .  Nu știu unde mă duc sau ce caut , nici nu cunosc orașul doar că eu în casa aia nu m-ai calc . La un moment dat ajung într-un parc acolo mă așez pe o canapea . Și o sun pe Jennie .
Jennie : Da?
Mina : Jennie ?~plang~ Eu nu pot sta aici .
Jennie : Ce poate fi așa rău ? Nici n-ai ajuns  bine .
Mina : Jennie , părinții mei ... s-au despărțit acum 2 ani și tata are o fufă. Ți se pare ceva bine ? M-au mințit în ultimul hal .
Jennie : Nu-i nimic rău în asta poate chiar au dreptate și n-au m-ai putut salva nimic . Gândește-te și la binele lor .
Mina : Ai dreptate . O să mă duc înapoi casă . Oricum o să le fac viața un clavar mă jur .
Jennie : Îmi place cum sună. ~râde~
Mina : Mda ... Te sun mă târziu . Pa .
Jennie : Pa , regino  .
Eu mă întorc acasă . Erau destul de îngrijorați pentru mine .
Tata : UNDE ÎȚI E CAPUL ĂLA ? ȘTII CĂ NU CUNOȘTI ORAȘUL !
Mina : Nu m-ai țipa la mine , da ? Să nu uităm că ai pe altcineva și că eu nu mai am familie din cauza ei , da ?
Tata : Scuze pentru reacția mea.  Doar că mi-am făcut griji . Și nu-i ea motivul despărțirii
Mina : Eu îmi cer scuze , doar că nu mi-a prins prea bine . Trebuia să vă ascult și să vă susțin alegerea .
Mama : Oh ... scumpo nu-ți face griji totul e bine , să nu m-ai pleci de casă , da ?
Mina : Încerc !
Hea : Bună !
Mina : Bună ! Eu sunt Mina , fiica lui. 
Hea : Știu , eu sunt Hea .
Mina : Nu te superi dacă întreb , câți ani ai ?
Hea : 27 .
Mina : Ooo , tata ce tânără-i
Tata : Mă faci bătrân ?
Mina : Nu , tata . Doar că ea are 27, tu 37 . Dar până la urmă nu contează vârsta .
Hea : Exact .
Mina : Și ... ce îți place să faci în timpul liber ?
Hea : Păi în timpul liber merg la salon să îmi fac unghiile niște măști pentru față și alte chestii . Tu ?
Mina : Pai eu în timpul liber . Nu știu . Nu am timp liber , adică tot timpul fac ceva.  De obicei taekwondo . Ascult muuuuultă muzică mereu .  Și nu , nu îmi place să exagerez cu unghiile , machiatul și hainele strimte , cred că se vede . Îmi place să fiu mai simplă și mă machiez simplu .
Hea : Aha .
Mina : Hea ? Știi că niciodată n-o să-i poți lua locul mamei , nu ?
Hea : Știu .
Mina : Eu vreau să știu care-i camera mea ,
acum .
Hana : Pai nu mâncăm ?
Mina : Wow , ai scos și tu un cuvânt ?
Mama : Mina ...
Mina : Da' nu-i ceva rău , adică aș vrea să mă împrietenesc cu ea .
Hana : Și eu cu tine , adică trebuie , nu prea avem ce să facem , și oricum nu am prea multe prietene , doar 2 .
Mina : Se vede ...
Tata : Mina ...
Mina : Scuze . Dar mie nu mi-e foame . Vreau în camera meaaa .
Mama : Sus la dreapta ultima cameră .
Mina : Ok .
Eu îmi iau toate bagajele și le urc . Am o cameră foarte mare , nu mă așteptam să fie așa de mare . Îmi pun hainele în șifonier , și am și un cuier pentru încălțăminte pentru că am și multă încălțăminte . Apoi mă pun în pat . Și văd că am mesaje de la fostul meu iubit . Îi răspund pentru a fi politicoasă și apoi îmi spune că și el este în Seul și să ne vedem , să ieșim că el cunoaște orașul . Eu accept doar că nu știu ce să le spun părinților . Apoi mă sună , cât mă îmbrac vorbesc cu el . Apoi cobor tot vorbind la telefon și când pun mâna pe ușă să ies mă întreabă tata :
Tata : Ce faci ? Unde te duci ? Cu cine vorbești ?
Mina : Nu trebuie să îți dau tot timpul explicații sunt destul de mare să îmi port singură de grijă , mă descurc eu .
Apoi îi trântesc ușa fără să îl las să m-ai spună ceva. Și tot continui să vorbesc la telefon , tipul era deja la poartă mă aștepta . Eu îl îmbrățișez și după plecăm . Ieșim la un suc unde am stat câteva ore bune de vorbă . Și în care i-am explicat că nu vom m-ai fi împreună și că vom fi doar prieteni și atât . După 4 ore de vorbit mă conduce acasă . Și l-am invitat la mine , puțin . Atât mi-a fost , când l-a văzut tata a luat foc la propriu . Se vedea pe fața lui că avea nervi pe mine . Noi am mers în bucătărie și acolo erau doar el și Hea .
Mina : Tata , poți pleca puțin , adică dacă vrei să ne lași și pe noi singuri ?
Tata : Nu pot să plec de aici , avem treabă .
Mina : Ok ... Mergem la mine în cameră .
Suho : Ok .
Deja tata se enervase mai tare. Noi mergem la mine în cameră . Acolo îi povestesc ce s-a întâmplat azi și cine e Hea . El îmi spune că totul va fi bine și că și el a trecut prin asta , și a fost mai bine așa . Apoi pe la 23 pleacă .
Suho : Cred că voi pleca , adică este foarte târziu și ai mei se îngrijorează. Ne auzim .
Mina : Sigur .
Eu îl conduc până la poartă . Acolo îl iau în brațe și apoi pleacă . Nici nu intru bine în casă că toți au sărit cu gura pe mine .
Mama : Mina ? Cum îți permiți să vii cu un băiat acasă fără să ne ceri voie ?
Mina : A , nu am voie nici asta ?
Tata : Să nu m-ai zic că ai plecat de acasă fără să zici unde și cu cine pleci , dacă îți făcea ceva ?
Mina : În primul rând știți și voi că am 16 ani și îmi pot purta singură de grijă . În al-2-lea rând el nu mi-ar face niciodată nimic pentru că a fost iubitul meu și îl cunosc destul de bine . Și în al-3-lea rând până acum nu va păsat de mine și acum vă pasă .
Mama : Nu-i adevărat ne-a păsat .
Mina : Măi , dacă vă pasa nu stăteam la Jennie atâția ani . Înțelegeți ? Oricum nu mă puteți controla cum vreți voi. 
Tata : Gata . Mergi în camera ta .
Mina : Sunt pedepsită ? Ia-mi și telefonul , da ?
Îl arunc . Apoi urc la mine în cameră . Peste 3 zile începe școala . Următoarea zi eu nu vreau ies din camera mea . Adică aveam ușa încuiată și toți se rugau de mine să ies . Dar nu voiam .
Tata : Mina , te rog , ieși din cameră . Îmi pare rău pentru cum m-am comportat cu tine uite îți dau și telefonul . Numai ieși și vorbește cu noi .
Mina : Nu .
Mama : Mina , tatălui tău îi este rău , nu știe ce să m-ai facă , te rog ieși .
Mina : Lasă , mama , o să îi treacă.
Ei îmi dau telefonul pe sub ușă . Eu mă ridic și îl iau , apoi o sun pe Jennie .
Jennie : Da?
Mina : Ce faci ?
Jennie : Sunt la Lisa .
Mina : Lisa ?
Jennie : Da , ne înțelegem bine . Adică știu că voi nu vă suportați deloc dar e chiar de treabă .
Mina : Ok ... Vă las . ~îi închid în nas~
Apoi încep să urlu și să plâng . Mă doare atât de tare încât nici nu m-ai știu ce . Faptul că părinții mei s-au despărțit și nu mi-au spus sau că Jennie este cea mai bună prietenă a Lisei , cea mai mare rivală a mea din Busan . ncepe să mă înțepe inima și încerc să mă calmez .
Tata : Mina ? Ce se întâmplă ? De ce țipi ? De ce plângi ?
Mina : Mă urăsc ! Înțelegeți ? De ce mi se întâmplă mie toate astea ?
Hea : Lasă-mă să intru !
Mina : Nu ! Nu mă ajută cu nimic .
Hea : O să îți povestesc ceva ce mi s-a întâmplat când eram de vârsta ta , și te va ajuta , cu siguranță .
Mina : Nu am nevoie de ajutorul tău  ! Plecați .
În sfârșit mă lasă în pace , eu îmi pun căștile și încă plâng . Sper ca Suho să nu fi plecat și îl sun .
Suho : Da ? Ești bine ? De ce plângi ? Ți-au făcut ceva ? Mina ? Regino ??? Răspunde !
Mina : Suho , vreau să ne vedem .
Suho : Da' nu știu dacă pot ieși din casă la ora asta . Adică totuși e 1 .
Mina : Te implor .
Suho : Încerc și te sun când ies .
Mina : Ok , mulțumesc mult , pup .
Suho : Pup . 
Aștept 10 minute apoi mă sună .
Suho : Am ieșit .
Mina : Bine , vii să mă iei ?
Suho : Da .
Eu închid mă îmbrac într-un tricou scurt , negru și un blug negru tăiat îmi pun și o șapcă mă machiez foarte puțin să nu se
m-ai vadă că am plâns . Apoi mă încalț mă asigur că toți dorm și cobor . Dar ce credeți la bucătărie era Hana .
Hana : Ce faci ? Unde mergi ?
Mina : Ies în oraș , dacă  scoți un cuvânt te omor . Înțeles ?!
Hana : Da .
Eu ies el mă aștepta deja . Când îl văd  încep să plâng .
Suho : Au dat în tine ?
Mina : Hai la un bar . Te rog .
Noi ajungem la un bar . Acolo el își comanda un suc și eu o sticla de Jack Daniels . El rămâne puțin surprins .
Suho : Nu m-ai aduceți suc , aduceți două pahare .
Mina : Nu știu ce-i m-ai rău . Că ai mei s-au despărțit sau că cea m-ai bună prietenă a mea m-a înlocuit ?
Suho : Jennie te-a înlocuit ?
Mina : Da ! Și ghici cu cine , cu Lisa .
Suho : Lisa ? Nu cred nu mi-a zis nimic .
Eu încep să plâng .
Suho : Gata , sunt aici pentru tine , te susțin .
Mina : Mulțumesc .
Suho : Eu ... Eu încă te iubesc .
Când aud asta , mă ridic de la masă și îl sărut . Sărutul se lungește apoi eu îmi dau seama ce fac și îl împing puțin .
Mina : Scuze , a fost o greșeală , dar asta am simțit . Sper ca Lisa să nu afle .
Suho : Nu o baga pe ea , eu tot la tine țin
mai mult .
Mă sărută iar . Apoi vine sticla de Jack . Bine înțeles că ne-am îmbătat . Doar că eu băusem mai mult  decât el , așa că m-a dus acasă . Și m-am urcat până sus fără să facă zgomot . Apoi îi spun să închuie ușa și o închuie și se culcă cu mine . Nu în sensul de culcat să facem ceva . Ne-am culcat pur și simplu . Dimineață tata bate la ușă .
Tata : Dormi ?
Mina: Da .
Acum cum fac să îl scot pe Suho din casă . O chem pe Hana și îi spun :
Mina : Hana ?! Hana ?!
Hana : Da ?
Mina : Am nevoie de ajutor .
Hana : Spune .
Mina : Vreau să îmi aduci 2 porții de mâncare și să minți că mănânci cu mine , ok ?
Hana : De ce ?
Mina : O să vezi , numai fă asta .
Hana : Ok .
Ea se duce și aduce mâncarea spunâdule
că mâncăm împreună . Apoi bate la ușă eu îi deschid și intră .
Hana : Cine-i el ?
Mina : El este cel mai bun prieten al meu dar tot o dată și fostul meu iubit , Suho .
Suho : Îmi pare bine de cunoștință .
Hana : Eu sunt Hana , îmi pare bine .
Mina : Mulțumesc enorm , rămân datoare .
Hana : Nu-i pentru ce . Și cum ai de gând să îl scoți de aici ?
Mina : Asta-i problema că nu știu .
Hana : Pe ușa din spate ?
Mina : Exista o ușă în spate ?
Hana : Da , este jos , lângă dormitorul mamei tale .
Mina : Și cum îl ducem jos ?
Hana : Atrag eu atenția cu ceva . Adică mă prefac că am căzut pe scări sau că leșin și sigur toți se strâng în camera mea și voi ieșiți .
Mina : Ok , dar așteaptă să mâncăm .
Hana : Ok .
Mina : Suho ? Când pleci ?
Suho : În seara asta , la 18 .
Mina : Pe bune ? Mă lași și tu ?
Suho : Știi că nu am ce să fac . Și mie îmi pare rău ...
Mina : Știu . Da' mie îmi pare mai rău .
Hana : Numai eu am impresia că între voi nu-i doar o prietenie ?
Mina : Hana , ne iubim încă , dar nu m-ai putem fi împreună , el are pe alta plus că vom sta la distanță .
Hana : Ai dreptate . Dar ați dormit împreună ? Nuuu?
Mina : Nu te m-ai gândi la prostii .
Hana : Bine , bine . Da' nu ați făcut nimic ? ~îmi face cu ochiul~
Mina : Hana ... Încă sunt ...
Hana : Aaa ... Și eu .
Mina : Bine . Dar parcă erai timidă .
Hana : Așa par . Dar nu sunt .
Mina : Aha . Deci punem planul în aplicare ?
Hana : Eu sunt gata . ~râde~
Mina : Hai ~râd~
Ea se duce în camera ei și începe să țipe
Hana : Ajutor , mamă ?! Tată ?!  Ajutați-mă .
După cum a spus și ea toți erau în camera ei și noi am coborât ușor și a plecat . Ne-am luat rămas bun după au urmat câteva săruturi . Și am așteptat să plece , a sărit  gardul și a plecat . Apoi eu am mers repede înapoi în camera mea . Și i-am trimis un mesaj Hanei că am terminat . Apoi o aud cum zice .
Hana : Mă lăsați singură ? Adică vreau să stau în pat poate îmi trece . Să mă culc puțin .
Și au lăsat-o . După care tata vine iar la ușa mea , eu îi deschid de data asta .
Tata : În sfârșit ai deschis . ~mă îmbrățișează~
Mina : Tata ?  Vreau să mă asculți . Crezi că putem merge în bucătărie ?
Tata : Sigur .
Eu și tata mergem în bucătărie , acolo erau toți . Și încep să spun :
Mina : Îmi pare extrem de rău pentru comportamentul meu față de voi , nu consider că este cel mai bun comportament pe care îl pot avea dar vreau să îmi cer scuze pentru tot , doar că acolo mi se permitea multe , adică totul  și aici sunt ținută mai din scurt . Și nu vreau să vă supărați pe mine din cauza asta și dacă mă comport așa .
Mama : Nu-i nici o problemă .
Mina : Ok.
Mama : Cred că ar trebui să știi că de fapt eu și tatăl tău nu am divorțat .
Tata : Da , eu și mama ta nu am divorțat , doar ne-am despărțit .
Mina : Care-i diferența ?
Tata : Daca divorțam tu erai nevoită să alegi între noi așa că am decis să așteptăm până faci 18 ani și o facem atunci .
Mina : Dar ...
Mama : Dar , ce ?
Mina : Până atunci vă puteți împăca ?
Hea : Eu nu cred .
Mina : Dar nu te-am întrebat pe tine .
Hea : Dar nu văd care-i problema ta , că tatăl tău este cu mine .
Mina : Eu nu văd de ce te tot bagi în familia mea .
Tata : Mina ...
Mina : Nu mă lua cu Mina . Ea nu face parte din familie .
Hea : O să fac .
Mina : Și dacă faci , ce ? Oricum nimeni nu te place .
Hea : Dacă nu mă placi tu asta nu înseamnă că nu mă place nimeni .
Mina : Îți promit că pleci din casa asta .
Tata : Retrage ce ai spus .
Mina : Nu . 
Tata : Acum !
Mina : Pa ! ~trântesc mâncarea~
Tata : Unde crezi că pleci ?
Mina : Mă duc de unde am venit .
Mama : Nu pleci nicăieri !
Mina : E nu .
Hana : Mina ?
Mina : Ce e ?
Hana : Vrei să ieșim în seara asta ?
Mina : Nu . Nu în seara asta , acum .
Hana : Haide .
Apoi placăm . Ne îmbrăcăm , se nimerește sa avem tricouri la fel . Și ne luăm pantaloni scurți pentru că încă e cald . Apoi plecăm . Ea le spune părinților ei
Hana : Ne întoarcem repede .
Mina : Dap , la 3 .
Tata : 3 ?
Mina : Haide , Hana .
Hana : Pa .
Tata H : Paaa .
După ce plecăm .
Mina : Hana , îți mulțumesc că m-ai scos de acolo . Nu știu cum ieșea daca nu erai acolo . Ne luam la bătaie.~râd~
Hana : Nu ai pentru ce , oricum voiam să ies cu tine . ~râde~
Mina : Deci până la cât stăm ?
Hana : Pai , ai zis până la 3 .
Mina : Am mințit era logic adică nu o să mă suport cu tipa aia , am și uitat cum o cheamă .
Hana : Hea .
Mina : Așa , Hea . Adică mă enervează se baga și ea în seamă . Nu face încă parte din familie . Nici nu o să facă , da' înfine .
Hana : Mina ?!
Mina : Da ?
Hana : Deci , trebuie să îi împăcăm pe ai tăi . Și s-o dăm pe aia afară . Și pe mine mă enervează uneori , îi face mamei tale probleme .
Mina : Ce?
Hana : Păi nu știu dacă știi că mama ta și mama mea au un coafor să ziceam , mama ta este cum manichiură/pedichiură/machiaj și mama se ocupă cu coafuri și vopsit .
Mina : Și este al lor ? Adică firma lor ?
Hana : Da .
Mina : Mișto ... Mama nu mi-a zis încă . Adică nu știam .
Hana : Da ... Și îi face probleme mamei tale adică uneori își face manichiură la mama ta și la câteva zile și-o strică și pune pe Instagram și Facebook că a lucrat prost și chestii d-astea și mama ta nu îi face nimic și nu zice doar de mama ta , zice și de mama și la mine e totul până la părinți .
Mina : Ce nenorocită . Eu i-am zis că în maxim 6 luni pleacă . Și așa va fii , oricum vreau să îți spun că o să le creez multe probleme cât stau la școală .
Hana : De ce ? Chiar nu îți place aici .
Mina : Nu chiar . Adică nu mă înțelege greșit . Chiar ești de treabă doar că orașul asta nu mă atrage deloc plus că aici toți sunt așa fițoși din câte am văzut  .
Hana : Da ... Chiar așa e , de exemplu când o să intri in liceu toți se vor lua de tine , de la felul în care te îmbraci până la cum te porți și chestii , dar stai liniștită îmi spui mie și se rezolvă .
Mina : Nu , e ok adică știu ce comportamet să am și când și mi-e milă de aia care se va lua prima de mine . La mine la liceu eram destul de populară pentru că le-am dat multor fete clasă  .
Hana : Oho ... Să vezi ce-i aici . Și , nu te supăra dar cred că ar trebui sa îți schimbi telefonul . Adică iPhone 6 ...
Mina : Știu , oricum voiam să îl schimb dar am prea multe chestii importante îl el . Apropo admir telefonul tău care sigur e nou .
Hana : Mulțumesc , l-am primit acum 2 săptămâni . Sigur primești și tu .
Mina : Poate . Acum , unde mergem ?
Hana : Mall ?
Mina : Nu prea îmi palc mie mall-urile dar dacă vrei tu , mergem .
Hana : Ok .
Ne plimbăm prin mall și ne luăm câteva haine . Apoi când să le plătim
Hana : Mi-am uitat portofelul . Ce proastă sunt .
Mina : Noi ăștia din Busan , avem asta , se cheamă card și pui banii pe el și nu mai umbli cu portofel .
Hana : Am și eu dar era în portofel .
Mina : Plătesc eu , stai liniștită .
Hana : Mulțumesc .
După aceea placăm acasă era deja 1 . Ne mirăm că nu se închisese mall-ul . În drum  spre casă îmi dau seama că nu am luat ceva suc . Așa că intram la un magazin să luam . Și luam suc și niște strongbow .
Hana : Sigur nu ne ceartă ?
Mina : Ți-e frica?
Hana : Puțin . Adică eu nu beau de obicei .
Mina : Bem la tine și dacă ți se face rău mă suni peste noapte .
Hana : Ok .

Nevermind ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum