Merhaba ben Eylül 15 yaşındayım. Yine günlerden okul... Her zaman ki gibi olduğum yerdeyim, sıramda. Bugünün bir önemi var mı bilmiyorum ama ileride bu günleri gülerek hatırlayacağıma eminim. Hiç istemesem de en yakın arkadaşımın zoruyla bir erkekle tanıştım bugün. Yani aslında tanışmak denmez. Daha önce bir erkekle konuşmadım bu benim için ilk ve tuhaf duygular. Şuan mesajlaşmaya başladık bir sorun yok gibi ama her genç kız gibi endişelerim var. Konuşup konuşmamak arasında gidip geliyorum. Bir yandan da yeni birileriyle tanışmak bu yaşta heyecan veriyor tabi. Benimle yüz yüze görüşmek istediğini söyledi ne yapacağıma karar veremedim.
Ertesi gün buluşma isteğini kabul ettim. İş çıkışı yanıma gelecekti. Bende hazırlanıp Nisa'ya uğradım. Nisa beni bu çocukla zorla tanıştıran arkadaşım. Ona benimle gelmesini isteyecekken bana o çocuğu tanıştırdığı için pişman olduğunu ve görüşmeye gitmemem gerektiğini söyledi bana. Sebebini sorduğumda yanında başka bir kızla gördüğünü söyledi. Buluşmaya gitmedim. Çünkü en yakın arkadaşımdı nasıl yalan söylerdi dimi ama. Amacını anlayamadan ona inanmıştım.
Bir daha bana mesaj atmamasını söyledim ve içimde anlayamadığım bir sıkıntı oldu. Hiç görmediğim tanımadığım biri için neden böyle hissediyordum. Biraz pişmanlık hissetmeye başladım çünkü önyargılı davranmıştım. Gün boyunca gerçekten de hiç mesaj atmadı. Akşam okul dönüşü eve giderken arkamdan bir erkek geldiğini gördüm. Bana durmamı söyledi tabi hiç durur muyum? Arkama bakmadan hızla uzaklaşmaya çalışırken kolumdan hızlıca tutup beni durdurdu.
'Konuşmamız lazım' dedi. Tanımadığım biriyle ne konuşacaktım ki? Oydu telefonda konuştuğum kişi. Daha önce hiç görmediğim için tanıyamadım tabi ama o beni nasıl buldu hiçbir fikrim yok.
Anneme haber verdim ve evimizin yakınında bir parkta oturduk. Bana neden böyle yaptığımı sordu. İlk önce söylemek istemedim. Israr edince arkadaşımın dediklerini söyleyince bana gülmeye başladı.
Bana telefonundaki mesajları okutmaya başladı. Gördüğüme inanamadım. Arkadaşım Nisa mesajlar atmıştı. Benimle görüşmemesi gerektiğini ona da söylemişti. İkimize birden aynı mesajları atmış. Ama ön yargılı davranan sadece bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANDAN ÖTE
RomanceDünyanın en güzel hissi ne diye sorsalar ben yine Anne olmak derdim...