Bölüm 7-Announcer Ve Noo-Noo

101 3 2
                                    

Kardı okutup içeriye girdiği anda önüne aşağıya doğru inen bir merdiven çıktı. Ordan aşağıya indi White Tubbie.

Bir anda önüne Noo-Noo çıktı.Whote Tubbie şaşkınlık içinde ona seslendi.

White Tubbie: Noo-Noo?

Noo-Noo:...

White Tubbie: Burda ne arıyorsun?!

Noo-Noo: Sence ne yapıyor olabilrim? Planımın ilerlemesini bekliyorum.

White Tubbie:P-planımın?

Noo-Noo: Oh, doğru sana söylemedim. Bunların hepsini Teletubilere yapan kim hala anlamadın mı? Bendim.

White Tubbie: BUNU NASIL YAPARSIN?!

Noo-Noo:İşte yaptım. Bunun başında Custardlar vardı.Onların üzerinde uzun zamandır çalışıyordum. Herhangi bir tubbje eğer o Custardları yerse, birkaç saat içinde YENİDEN DOĞAR (Newborn). Onlar da bu hale geldi. Artık geri dönemezler ve dahada iyiler.

White Tubbie: Seni şeytan p-pislik..!!

Noo-Noo: Doğru bildin. Herneyse. Şimdi ise sana üzerinde çalıştığım ölüm makinesini tanıtayım.

White Tubbie: Ne..?..

???: * anide ortaya çıkar * (Teletubbie filminde olan konuşan boru)

Noo-Noo: Son dakikalarında iyi vakit geçir izleyici.(White Tubbie'nin 3 ismi vardır. Walten, Security Guard, White Tubbie, kısaca : White Tubbie the Walten/Security Guard.)

(Ç.n: Girişte youtube da video olarak koyduğum müziği dilerseniz daha heyecanlı olur. )

Announcer:Silah Sistemi:Açık.
Savaş Modu:.....-

White Tubbie: Korkmuyorum.

(Savaş anını anlatamam. İzlemeniz gerekli. : https://youtu.be/GbQNhVlRibs buraya koyuyorum. )

(Videoyu izledikten sonra okuyun.)

White Tubbie: Dayanamadın.(Rakibine savaşta yenildiği anlamında söylüyor)* kontrol odasına ilerler *

White Tubbie:* Asker Komutanlığına ulaşan mikrofona * Merkez , buraya acil yardım lazım. Çabuk olun.

Devam edicek :))

























Spoiler










yok haha ;)








SLENDYTUBBIES-TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin