No cóż wypadało by się przedstawić może nie imieniem (nick je zdradza ;) ) ale kilka rzeczy o mnie.
Słucham rożnego rodzaju ołowiu (metalu) od soft, przez heavy, trash, black, aż po death metal. Czasami wpadnie jakiś hard rock (Guns'n Roses, ACDC) a okazyjnie jakiś michael Jackson. Aktualnie słucham slayera, Venom (jeden z najbardziej satanistycznych jakich słuchałem), bathory (jak przy venom), burzum (koleś spalił 7 kościołów chyba nie muszę więcej mówić), vader (polski zespół ale bardziej w stylu behemota niż jakiegoś syfu disco polo), black sabath ( #teamcrazytrain ), Michael Jackson (Mój jedyny król, król popu) i oczywiście Metallica, mój ulubiony zespół!
Nosze koszulki z pentagramami, ale nie jestem satanistą
Nie znoszę ludzi którzy gadają bzdury że satanizm to religia.
Mam nie interesuj się ile lat
Łatwo olewam ludzi którzy mnie wkurzają np. Homofoby, rasiści, politycy
Mam praktycznie same czarne ubrania, bo tylko takie od roku sobie kupuję.
Uwielbiam muzykę
Mam świra na punkcie Japonii (nie mylić z anime)
Uważam bełkot antyszczepionkowców za śmieszny chociaż już 37 osób w Polsce zmarło na Odrę (tak, można się na to zaszczepić)
Wystarczy? Musi bo więcej już nic nie wymyślę. No to mam nadzieje że śię podobało!
CZYTASZ
Co u Karoleq gra a co nie, czyli trochę o mnie!
AléatoireOpisze tu trochę siebie, coś o moim życiu prywatnym ale nie za dużo bo podkreślam *prywatnym*. No, chcesz to wbij!