Shaker:
Przybiegłaś do niego i gratulowałaś mu udanego meczu.
-Shaker byłeś najlepszy!
Chłopak dziękował i przytulił cię.
-Może nas przedstawisz?
Zapytał El Matador.
-No jasne! Chłopaki, to moja dziewczyna.
-Hejka, jestem t.i
El Matador:
Siedziałaś na gali i mega się nudziłaś. Nie sądziłaś, że Matador coś wygra a tu proszę.
-Nagroda za najlepszego gracza sezonu trafia do El Matadora!
-Wiedziałem! Dziękuję moi drodzy!
Mówił dumny El Matador. Wszedł na scenę i uśmiechał się. W tedy podbiegłaś do niego i pocałowałaś.
-No i trochę pomogła mi moja dziewczyna, t.i przepraszam panie ale jestem zajęty ❤️
Tygrys:
Chłopcy właśnie zaczynali trening. Nie było tylko Tygrysa i Clausa. Jednak po chwili z impetem wbiegł Claus z magazynem plotkarskim.
-Słuchajcie! Musicie to zobaczyć!
Claus pokazał im artykuł w którym widać jak Tygrys przytula pewną dziewczynę. Wszyscy byli w pozytywnym szoku. W tedy wszedł Tygrys a wszyscy na niego patrzyli rozbawieni.
-Co?
-Czemu nam nie powiedziałeś o swojej kocicy? Haha.
-No dawaj! Kto to?
Dopytywali do momentu aż Tygrys wreszcie się wygadał.
-To moja dziewczyna, t.i ale to świeża sprawa więc bez komentarzy hehe..
-Tylko przedstaw nam ją.
Liquido:
Kiedy zaczęliście się spotykać nie chcieliście za bardzo o tym mówić. Pewnego razu spacerowaliście sobie przegiem morza i w tedy spotkaliście kumpli Liquido.
-Siema stary! A kim jest ta ślicznotka?
-Emm to jest...
Liquido miał ochotę im powiedzieć ale obiecał ci, że nic nie powie do czasu aż nie będziesz gotowa.
-To jak Liquido...?
W tedy chłopak na ciebie spojrzał a ty go pocałowałaś.
-No to chyba wezystko wiadomo... Idziemy Liquido.
Wzięłaś go za rękę i omineliście zszokowanych chłopaków.
North:
Właśnie trwał konkurs surfingu, North dostał się do finały. Właśnie była jego kolej. Kiedy robił jeden z bardzo trudnych trików prawie spadł do wody jednak w ostatniej chwili przemienił to w zupełnie nowy trik, który zapewnił mu zwycięztwo. Kiedy wyszedł na brzeg kuple zaczęli mu gratulować.
-Brawo stary!
-To było coś!
-Niesamowite!
-Dzięki chłopaki ale nigdzie nie widz...
-North!
Chłopak nagle odwrócił się i rozłożył ręcę. Ty przytuliłaś go i zaczęłaś gratulować.
-Emm... North?
Zapytał Shaker.
-A no tak! To moja przyjaciółka.
-Dziewczyna, North...
-Dziewczyna! Jeszcze lepiej to brzmi.
Zaśmiał się chłopak dając ci buziaka w policzek.
Joe:
Joe właśnie wcjodził na scenę i miał zaczynać koncert.
-Zanim zacznę, chciałem tylko powiedzieć, że dedykuję tą piosenkę komuś wyjątkowemu... t.i! Chodź tutaj!
Trochę zarumieniona weszłaś na scenę i zastanawiałaś się o co chodzi.
-Brawa dla t.i czyli... Mojej dziewczyny! Tak, tak dobrze słyszycie!
W tedy Joe pocałował cię w czoło i zaczął śpiewać.
CZYTASZ
supa strikas - preferencje
FanfictionNie mam pomysłu na opis XDD ale chyba wiadomo o co chodzi ????