Shaker: Kevin jest pomocnych chłopakiem, zawsze śpieszy z pomocą swoim przyjaciołom. Bardzo kocha obydwoje swoich rodziców. Charakterem przypomina ciebie ale jest uparty jak Shaker.
El Matador: Alejandro jest bardzo pewny siebie. Bardzo dba o swój wygląd ale nie jest snobem. Zawsze pomaga ci w domu. Nie ukrywa, że podoba mu się sutuacja majątkowa i jest dumny ze swojego ojca, którego podziwia. Jednak często go irytuje. Charakterem zdecydowanie przypomina El Matadora ale dzięki tobie jest pomocny.
Tygrys: Roxy jest inteligentną i sympatyczną dziewczyną. Jest również uczciwa ale też uparta i pewna siebie. Bardzo lubi kupli Tygrysa, którzy są dla niej jak rodzina. Bardzo lubi ryzyko i adrenalinę. Charakterem bardzo przypomina ciebie bo bardzo chciała by zostać zawodową skaterką i jest uparta w swoich przekonaniach. Tygrysowi zawdzięcza swoją szczerość i lojalność.
Liquido: Zack to bardzo otwarty chłopak. Ma mnóstwo kumpli i ma duże poczucie humoru. Lubi też rywalizację (najczęściej z ojcem XD). Liquido i Zack dają przykład przyjaźni ojca z synem, ponieważ dogadują się jak najlepsi kuple co czasem nie jest dla ciebie dobre bo robią ci żarty i bałaganią podczas oglądania meczu czy robienia czego kolwiek. Oprócz tego potrafi być dość arogancki i pyskaty, widać to najczęściej gdy broni kupli. Czasem wdaje się w bójki, ponieważ kocha ryzyko. Charakterem jest bliźniaczo podobny do Liquido, wsumie są jak bracia ale kochasz go całym sercem.
North: Ostyn to sympatyczny i przyjacielski chłpak. Jest bardzo otwarty na nowe znajomości. Za swoimi przyjaciółmi zawsze stoi murem i nigdy się nie poddaje. Bardzo kocha swoją o rok młodszą siostrę i zawsze jej pomaga. Czasem jednak przychodzą mu do głowy głupie i niebezpieczne pomysły ale on zanim pomyśli już gna. Charakterem przypomina Northa, tak jak on bardzo ceni swoich przyjaciół.
Mia to bardzo ambitna i mądra dziewczyna. Nie lubi ryzyka i dla tego dwnerwują ją czasem pomysły brata. Zawsze ratuje go przed zrobieniem sobie krzywdy. Jest sympatyczna ale czasem nieśmiała jednak szybko potrafi to przełamać. Ma bardzo dobre serce i wszystkim stara się pomóc. Charakterem przypomina ciebie, ponieważ zdecydowanie nie jest jak North ale nie znaczy to, że kocha go mnie bo go tak jak brata i ciebie kocha całym sercem.Joe: Jane jest duszą towarzystwa. Uwielbia się bawić i ma bardzo dużo hobby. Jest bardzo zdolna i kreatywna. Jest bardzo miła i zawsze ma na twarzy uśmiech. Jest niezwykle pewna siebie i chce poznawać jak najwięcej ludzi. Jane jest materiałem na przyjaciółkę, ponieważ jeśli masz problem ona zawsze cię wysłucha. Jednak zdarza jej się chodzić z głową w chmurach bo jest prawdziwą marzycielką. Bardzo lubicie rozmawiać. Charakterem bardzo przypomina ciebie ale po Joe ma zamiłowanie to kuzyki ale nie tylko.
CZYTASZ
supa strikas - preferencje
FanfictionNie mam pomysłu na opis XDD ale chyba wiadomo o co chodzi ????