Yaprak mektubun her kelimesini okudukça kalbi daha da hızlandı ve en sonda kağıdı buruşturdu. Tam çöpe atmaya gidiyordu ki orada motorla giden Barışı gördü. Ve Barış durdu.
•
Yaprak--- Ulan kafasına zımba batırdığım bu lanet olası mektup nereden çıktı ?
•
Barış: Lanet olası mı seversin sanmıştım "Benim Amazon Kızım"
•
Yaprak: Benim Sırığım hadi defol hadi !!
•
Barış : Ooo Yaprak hanım Sırığım da dermiş sevgilisineee .
/
Yaprak elindeki buruşuk kağıdı Barış'ın ağzına zorla sokar.
•
Yaprak : Öfkeyle kalkarsam şunu iyi bil ki zarar vermeden oturmam seni öküz Sırık Oğlan diyip gözden kayboldu.
•
Barış : Ulan ben bu kıza ne yaptım yha sevdim evet seni sevdiğim için özür dilerim Amazon Kızı !
/
Sonraki gün okulda
Müdür: Arslanel Koleji öğrencileri kamp yapılacaktır. Herkes 2 kişiyle eşleşecektir. Yarın belli olacaktır. Ve yarına herşeyinizi hazırlayın. Gideceğiz.
•
Yaprak : Yee Yaşasın Oğuzkuşum inşallah senle eşleşiriz
•
Oğuz : Pizzada götürürüz dimi Yaprak hı?
•
Yaprak : Oğuzkuşum pizza olmadan olurmu hiç?
•
Oğuz : Hadi derse girelim
/
Herkes yarın için çok heyecanlıydı. Kamp yapacaklardı ve kimle yapacaklarımı bile bilmiyorlardı.
Bakalım Yaprak Kiminle Eşleşecek ?
Ne olaylar Dönecek?
•DEVAMI GELECEK •