Секси шеф и привлекателна асистентка

35 1 0
                                    

Специално за на Куки рожденния ден 🌎🔐
————————————————————————
 

Господин  Джеон Джункук беше преуспял бизнесмен  в Корея . Имаше собствена фирма . Много хора работеха за него , но той беше привлечен от своята лична асистентка .  жени му се натискаха , но той не им се връзваше . Той искаше самВсичкио Рея . От много време желаеше за нейното перфектно оформено тяло . Всеки ден  я оглеждаше от горе до долу . Прехапваше устни и усещаше възбудата в себе си . Беше я задължил да ходи с къси поли и бели ризи .Така се беше облякла и днес . Кук си точно си пиеше кафето в офиса когато тя влезе вътре . Както винаги го поздрави , взе си днешните документи и се запъти към своето бюро което се намираше съвсем близо до кабинета му .Когато Кук я видя се оформиха  пеперуди в стомаха му . Не можеше да отдели поглед от нея . След като тя излезе Джунгкук започна да диша нормално .  Няколко минути блееше в стената но се съвзе и реши да продължи работата си . Той попълваше документи вече от час и половина , но мислите му не бяха съсредоточени върху тях. Той си представяше как  е притиснал  Рея в стената и обсипва врата и деколтето ѝ с целувки , докато тя нежно стене в ухото му . Не можеше да спре тези представи . Искаше да станат истина , затова по служебния телефон и се обади и я помоли да донесе ежедневната му сутришната напитка - карамел макиато . Тя го помоли да изчака две минути и ще му го предостави . Кук затвори телефона и започна да чака с нетърпение . След няма и две минути тя се появи в цялата си прелест с кафето в ръка . Отиде до бюрото му и го постави върху него внимателно .
Рея : Заповядайте ,Господин Джеон.
Кук : Благодаря , Рея .
След това отговора му тя се обърна и се запъти към  вратата , но гласа на шефа ѝ я спря . Тя го погледна и зачака да чуе какво иска той .
Кук: Би ли подредила бюрото ми тъй като е голяма кочина , а аз нямам време от многото работа .
Рея : Разбира се , Господине .
Кук и се усмихна нежно и пак погледна към листовете пред себе си . Тя отиде отново до бюрото и започна да подрежда малко по малко документите . Той беше измислил план . Куки с периферното си зрение не спираше да я гледа . Следеше всяко нейно движение . Нежните и пръсти как докосваха всички предмети , светлината как красиво осветяваше изписаното ѝ лице . Всичко в нея го караше да полудява . Рея в момента беше до офис стола му и подреждаше папките . Кук реши да задейства плана си . Изправи се и се пресегна към един от документите на другия край на масата , като така се притисна и отърка в момичето уж без да иска . Тя се обърна и попита
Рея : Има ли нещо господине ? - Единственото което Кук направи е да започна да се приближава към нея
Кук : Рея , познаваме се от много време , работиш за мен от много време , защо просто не ми казваш Кук . - каза го  почти пред устните ѝ . Тя само го погледна и каза :
Рея : Добре , К-Кук .
Момчето се усмихна и се приближи още повече до нея .
Кук : Много ми харесва да ми казваш така . - вече се намираше срещу нейните меки и розови устни . Погледна я в очите после погледна устните ѝ . Момичето разбра какво следва и просто се остави на предстоящото действие . След секунди Кук сля устните им в една много жадна и испълнена със страст целувка . Това беше най-голямата му мечта . Сега тя се сбъдна . Той се наслаждаваше до разтапяне . Хвана нежно  Рея за кръста и я придърпа към себе си плътно . Тя се отпусна  в ръцете на момчето.  Сложи ръце на врата му и задълбочи целувката . Това много изненада Кук , но му хареса , затова с двете си ръце я надигна и я постави върху бюрото като разбута повечето от документите . Докато се целуваха като не видели  , Рев се отъркваше силно в него, но той не оставаше по назад . Беше много превъзбуден . Момичето усещаше  еректиралия му член между краката си . Рея истена при допира на мъжеството му до нейното място .
Кук: Това ме възбужда още повече скъпа
Джункук продължи с мокрите целувки по врата ѝ. Започна нежно и внимателно да разкопчава ризата ѝ . През това време Рея беше изпънала врата си назад и стенеше тихо . След като Куки свали ризата и сутиена ѝ .Отдръпна се  леко и загледа перфектните ѝ гърди .
Кук: Скъпа , Бог те е дарил с толкова прекрасни гърди . - веднага след казаното ги нападна с жаднк целувки . Засмукваше зърната ѝ едно по едно докато си играеше със свободната ѝ гърда . Момичето стенеше вече по силно от удоволствие . Кук се радваше , че доставя такова удоволствие на мечтаното от него момиче . Започна да слиза към корема ѝ с целувки . След дълго раздаване на любовта му стигна до пречещата му пола . С един размах я  премахна . Сега беше ред на дантелено червените и гащички . Те бяха отстранени по същия начин . В момента тя беше чисто гола пред него . Рея се засрами и  се зачерви . Кук се приближи до ухото и като с пръсти надигна брадичката ѝ .
Кук : Сладурке , ако не искаш да се срамуваш свали всичко върху мен , което със сигурност ти пречи . - след изказаното Кук се усмихна подло и се отдръпна от ухото ѝ . Рея прехапа устни и започна бавно да разкопчава ризата на Кук . Той само следеше с поглед действията ѝ . След като я  премахна пред нея на показ излезнаха оформените му плочки . Тя остана с отворена уста .
Кук : Май ти харесва глетката ?! - подсмихва се
Рея :Имаш перфектно тяло .
Кук : Знам , миличка .
Двамата се усмихната и Рея продължи действията си . Премахна колана и вече малките дънки на Кук . Когато стигна до боксеките очите ѝ щяха да изкочат .
Рея : Уау изглежда много голям .
Кук : Специално за теб порасна , коте .
Рев се зачерви и реши да премахне и тях.  Сега вече и двамата бяха както майка ги е родила . Момичето придърпа момчето и започна да го целува и да оставя смучки по врата му бавно слизайкк надолу . Както тя си вършеше работата , изведнъж Кук вкара члена си рязко и силно в нея . Рея истена силно между целувките . Куки истена също . Започна да се движи много бързо в нея . Забиваше се с много сила . Вече целият му приятел влезе в нея . Тя изохка от болка и удоволствие .
Рея: Джункук това нещо е огромно . Имам чувството , че ще стигне до червата ми .
Кук : Спокойно скъпа,  няма .
Кук продължи да се движи в нея , но някакси му беше неудобно , затова както бяха свързани един с друг избута всичко от бюрото и се качи с момичето върху него . Рея се засмя .
Кук : Какво ?! Не ми беше удобно . Искам да те изчукам докато ми е удобно .
И двамата се усмихнаха един на друг . Кук продължи да се забива страшно силно в нея и в G- точките ѝ . През това време тя стенеше като ненормална . Той също стенеше в ухото ѝ . След дълго време секс и стенене Рея се обади промежду тях .
Рея : Б-близо съм Кук Аа-аах .
Кук : И-и аз с-скъпа .
Кук се задвижи още по- бързо . Рея се задвижи с него . Телата и на двамата се движеха в синхром. Не след дълго и двамата свършиха - Рея върху члена на Кук , а той  много навътре в нея . Двамата истенаха .
Рея : Това беше най - уникалния секс , който съм правила .
Кук : Да , беше великолепен .
Кук се надигна от нея и слезе от бюрото . Помогна на Рея да слезе . Двамата започнаха да се обличат .
Кук : Гладна ли си ?
Рея : Многооо . След този секс огладнях още повече .
Кук : Хаха тогава сега като се оправим нека отидем да обядваме.
Рея : Съгласна .
Двамата се приготвиха за излизане . Кук я прегърна през кръста и тръгнаха да излизат .
Кук : От утре ще работиш в моя офис .
Рея : С голямо удоволствие , господарю .
Кук се подсмихна и я целуна страстно , след което излезнаха прегърнати и усмихнати .



~~ ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА НАЙ - ПРЕКРАСНОТО МОМЧЕ НА ЦЕЛИЯ СВЯТ ~ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ОБИЧАМ ТЕ БЕЗКРАЙНО МНОГО

~~ ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА НАЙ - ПРЕКРАСНОТО МОМЧЕ НА ЦЕЛИЯ СВЯТ ~ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️ОБИЧАМ ТЕ БЕЗКРАЙНО МНОГО

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Smuts 🔞Where stories live. Discover now