gguk'un göz yaşları yanmış pembe saç tutamlarının arasına nasıl da akıyordu. tuzlu su damlaları alabildiğince iniyordu pürüzsüz yanaklarından. öyle pembe akıyordu ki taneciklerin her biri; yumuşak saçlara düşer düşmez hemen onlardan biri oluveriyordu.
çaresizlikle elindeki fotoğrafları yırttı, bunlar; hyunguna ait olan, sadece kendisinde bulunan fotoğraflardı.
"yalan söylediğim için çok üzgünüm.." hyunguna karşı söylediği tek yalanda, kendisinden nefret etmişti, ama buna mecburdu. çünkü onlar kardeş gibiydi, aksi düşünülemezdi.
gguk, hyunguna aşıktı fakat onu bedeni için sevmiyordu, güzel olduğu için sevmiyordu, yalnızca ruhu için, kalbi için seviyordu. onun için kendinden her şeyi feda edebilir, elinden gelen her şeyi de yapardı. onu gerçekten çok seviyordu.
bazen hyunguna karşı daha sert olabiliyordu, fakat bu saygısızlıktan değil, onu korumaya çalışmasındandı. bazen ise çocukmuş gibi davranıyordu, çünkü hyungunun ona sahip çıkması çok hoşuna gidiyordu.
bazen hyunguna çok yakın davranıyordu, onun kendisine karşı ilgisi mükemmel hissettiriyordu. bazen de epey soğuk davranıyordu, ona fazla yakınlaşıp, sevgisini belli etmekten korkuyordu.
bazen ona sahip olmaya çalışırken, bazen de onu gerçekten abisi olarak görüyordu. kendi içinde sonlandıramadığı savaşlar yaşıyordu ve bu gguk'u kesinlikle delirtiyordu.
elindeki yırtık fotoğraf parçalarına baktı, aniden içi pişmanlıkla doldu, "hayır," dedi kendini avuturcasına. "sen doğru olanını yaptın, gguk." telefonunu eline alıp kişilere, hyungunun profiline girdi. hüzünle seçenekler kısmından 'engelle'ye bastı, hyungunu engelledi.
her şey daha iyi olacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pamuk şeker ;; taegguk [✓]
Historia CortaJungkook, hyungu ile vakit geçirmeye düşkün biriydi. -- angst