Aq tau hidup aq tk lama.....aq pnye muka makin pucat tpi aq ttp pegi skolh walau apapun jdi......aq harap sgt tk jumpa dgn taufiq hakimi,amsyar,taufiq haikal dam taufiq hakim sbb diorang ni slalu aje menyibuk....hari2 nk tanya aq sihat kentk dh mkn ke blm mcm.....aq terpaksa tipuu...aq tipu diorang sbb aq tknk diorang risau pasal aq....aq tknk sesiapa risau pasal aq....aq tk ske susahkan org....
Aq mengelak dri jmpa diorang..aq sedihh klu diorang sedih.....aq nk pegi dgn tenang....
Kring!!!
Waktu rehat
Taufiq tegur aq....aq tk boleh nk mengelak...sbb taufiq berdiri btul2 depan aq...aq kaku....die tanya aq
Taufiq: pahal kau mengelak dri aq?? Kau tknk org risau psl kau kn??
Alya: mna adalh!!!aq okay je...
Taufiq: tak payah tipu!!muka kau tu pucat...menggambarkn kau tgh sakit...
Alya: we aq kata aq sihat...klu aq mati sklipun aq nk pesan yg JANGAN NANGIS UTK AQ TAPI SENYUM UTK AQ sbb aq tknk redah airmata korang smua....
Taufiq: oklh aq faham kau....aq faham kau sgt2 aq doakan semoga kau sehatt....
Alya: thank youu^_^
Taufiq: most welcomeAq bahagia sbb taufiq doakan aq....tpi aq tau die sygkn izzatul sgt2....aq harap die bahagia....aq tau dh byk kali aq cakap bnda ni tpi aq nk ckp sbb syg aq pada die takkan pernah berubah...
Malam tu aq buat solat hajat...
Ya allah kau sihatkan lh aq
Supaya aq dapat terus melihat keindahan duniamu ini
Ya allah kau berilah aq kekuatan utk meneruskan hidup dan berikanlh aq kesabarn utk sentiasa mampu utk mengharungi dugaan dan halangan mu ini....sesungguhnya ada sesuatu yg lebih baik yg kau mahu berikan kepada aq.....
Aq mohon kau hapuskanlh dosa2 ku kedua ibu bapaku dosa guru2 ku serta dosa seluruh umat manusia di dunia ini sama ada islam atau agama yg lain....aq telah menganggap smua org di dunia ini sebagai keluargaku....Amin ya rabbal alamin
YOU ARE READING
PINJAMKAN HATIMU💖💖
Short StoryCinta.... Yg membutakan mata Cinta..... Yang membuat kite bahagia Cinta..... Yg mengajar erti cinta Cinta..... Yang memberi rasa sakit Cinta..... Yg bnyk mengajar erti kehidupan yg sebenar Cinta.... Menyatukan manusia dgn rasa cinta Jika di dalam sa...