Jennie için bu gün büyük bir gündü. Uzun zamandır gözüne kestirdiği çocuk onu bulmaya çalışacaktı . Tabi jennie kendi kafasında birşeyler planlamıştı ve çok eğleneceğini olacağını biliyordu .Böylelikle çocuğun aklını karıştırıp beklemediği bir yerden darbeyi indirecekti . Eskiden bir tanışıklıkları yoktu ya da bir kini sadece gözüne kestirdiği bir kurban gibi görüyordu. Her gece o bara gelip içtiğini içtikten sonra da bir kaç kızla düzüştüğünü izlerdi . Diğer gün kızlar yanına gelince kullanılmış madde gibi bir yere atardı . Jennie bu ukalalığını kaldıramadığı için yeni kurbanını tae seçmişti. Jennie aklındaki planı düşününce yeniden gülümsedi ve duş'a girdi.
Soğuk bir duş aldıktan sonra saçlarını kurutup odasına geçti. bu gece özenerek aldığı o elbiseyi üstüne geçirdi ve aynada kendini süzdü tatmin eder bir görüntü görünce sesli bir kahkaha kopardı ve tae ye mesaj attı.Bilinmeyen numara: bu akşam sabırsızlanıyorum tae ....
Cevabına bakmadan evden fırladı ve arabasına binip bara doğru yola koyuldu ..
Sandığından erken geldiğini farkedip arabada uyumaya karar verdi e tabi bu oyuna bu sabırsızlık normal derken bir arabanın arkasında durduğunu gördü . Jimin ve Taehyung'du altına giydiği siyah pantolon ve kaslarını gösteren o gömlekle herkesin dikkatini çekmeyi başarıyordu. Bu yakışıklılığı jennieyi daha da heyecanlandırıyordu . Onu tahrik edebileceğini de biliyordu çünkü jennie'de az uz bir kız değildi. Tae ve jimin'in gidişini arkadan izlerken Jiminin poposunu kesmeyi unutmadı. E sonuçta jiminde planının içinde vardı ve o da yakışıklıydı eğer salak olmasa jimini kurbanı seçerdi . Jimin iyi yırtmıştı cidden.
Jennie rujunu tazeledikten sonra arabadan çıktı ve bedeninin şeklini tamamiyle belli eden elbisesini düzelterek yürümeye başladı. Jennie yürürken gözlerin onun üzerinde olduğunun farkındaydı . Kızların kıskançlıktan çıkan sözcükleri , erkeklerin bedenine yönelik söylediği şeyleri duyarak ortama alaycı bir kahkaha bıraktı. Artık bu tür şeylere o kadar alışmıştı ki başta bu olan şeyler onun özgüvenini okşuyordu ama şu an çok itici geliyordu. Herkesin insanları dış görünüşüne göre yargılaması onu tiksindiriyordu. Herkes jennie 'ye sırf dış görünüşü için yaklaşırdı. Ama eğer içini bilseler bunu kimse yapmazdı....
Tae'nin ağızından:
Dün akşamdan beri o sapığın dediklerini düşünüyordum . O kızı bu akşam bulmam gerekiyordu tabi kız olduğundan bile emin değildim. Bazen o kadar ürkütücü konuşuyor ki istemeden olsa bile içimi bir kuşku kaplıyor.Ama bu akşam herşey bitecek ve bir daha bana bulaşamayacak. Jimine herşeyi anlatmıştım ama o sadece dalga geçmekle yetinmişti . Piç herif ne beklerdim ki zaten herşeyi dalgaya vurur bu ıQ da bir insanı neden yanımda gezdiriyorsam zaten sorun bende. Artık bar iyice kalabalıklaştı ama hala o sapığa dair iz yok kimsenin göz teması kurduğu ya da umursadığı artık iyice sinirlenmiştim . Sinirimi yatıştırmak için bir iki tek atsam iyi olur .
Kaçıncıyı içtim hatırlamıyorum ama jiminin yine bir iki tane sürtüğü becermeye gittiğini duydum. Saat iyice geç olmuştu ve ben iyi hissetmiyordum kafam iyice gidiyordu . Böyle olmamalıydı ben asla öyle kolay sarhoş olmam hayır gözlerime ağırlık çöküyor yoksa yoksa bu o kız mı....Sizce jennie taeye ne yapmış olabilir?