0.5

900 51 33
                                    


Tae telefonun alarmıyla yattığı yerden fırladı. Başı çok ağrıyordu , telefonunu eline alıp saate baktı neredeyse akşam olmuştu . Ne zamandır uyuduğunu düşündü. Ve odasına nasıl geldiğinide çünkü en son hatırladığı bir kızdı sonrası bulanık... Büyük ihtimal yine bir kızı becermişti ama hala nasıl eve geldiğini bilmiyordu. Telefonu eline alıp jimin'i aradı.
"Jimin dün eve beni sen mi getirdin?"
"Dün seni en son gördüğümde tek atıyordun "
"Birisi beni eve getirmiş "
"Yine becerdiğin kızlardan birisidir "
"Becerdiğim bir kız benim ev adresimi nereden bilebilir jimin mal mısın"
" E sarhoş olmuşsan söylemişsindir belki"
"Sanmam neyse kapa ya "
"İyi zaten işim var"
Cidden kafası iyice bulanıklaşmıştı. Banyoya girmek için kalkmaya yeltendi ki.. Arkasında çok büyük bir acı hissetmesiyle geri pozisyonuna dönmesi bir oldu. Cidden ne olduğunu anlayamamıştı. O kadar acıyordu ki gözleri bile nerdeyse dolmuştu. Telefonuna gelen bildirimle olan şeyleri anlamıştı.

Bilinmeyen numara: dün çok eğlendim tata ...

Guccigang: lanet olsun ne yaptın bana sürtük

Bilinmeyen numara: aa bak duygularımı incittin dün böyle demiyordun ama....

Guccigang: naptın lanet olası naptın!

Bilinmeyen numara: seni altımda görmek istediğimi söylemiştim değil mi ?

Guccigang: arkam acıyor sürtük yoksa....

Bilinmeyen numara: yanındaki çekmeceyi aç  tata..
Tae umduğu şey olmamasını diledi ve korkak adımlarla çekmeceyi açtı. Gördüğü şeyle gözleri doldu ve bunu yaşayabileceğini düşünmek istemedi. O kadar emin konuştuktan sonra bunun olacağını tahmin edememişti hayır böyle birşey olamazdı değil mi sadece gözünü korkutmak içindi ama neden neden arkasında bu acıyı hissediyordu.......

Cigarette /taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin