1 haftaböyle devam ediyordu.Derken babam mesaj atmıştı.''ikimiz miami tatiline çıkıuoruz meleğim'' sevindin aslında babamla uzun zamandır vakit geçirmemiştim.ve o üvey kadının gelmemesine sevindim böyle düşünürken babam odamın kapısını çaldı.
-Gelebilir miyim
-gel
-hazırlan meleğim miami bizi bekliyor.
-o gelmiyor mu
-bence gerek yok ya sence :)))
-hiç olmamıştıki zaten
-haklısın
-evet
-biraz renkli bişeyler al bu tatil ikimiz içinde çok iyi olacak meleğim uçak yarın ikide.
-tamam
babam odadan çıkınca uzunca bir aradan sonra içimde bir heycan hissettim.kıyafetlerimi topladım.annemin kokusunuda aldım.ama hiç renkli bişey yoktu.neyse alırım diye düşündüm.Annemin resminide aldım.hazırdım.aa son bişey malborom ve siyah çakmağım.Aslında kendime zarar vermek için içmiyorum ne biliyim zevkli ya.Ama zararlarını önlemek için uğraşıyorum. neyse böyle düşünceler içinde uykuya daldım.kalktığımda saat 12.32 gösteriyordu.kalktım duş aldım.koyu renk jean üstüne siyah bi tişört ve siyah converselerim sırt çantamıda aldım.hazırdım valizimi babam şağıya indirdi.babam üvey kadına hoşçakal dedi.sarılmadı bile.sevindim ben ise bişey dememiştim.arkama bile bakmamıştım.sanırım ben üvey kadının ismini söylemedim.fundaydı.ama annemin ismini daha söylemeyi düşünmüyorum.babamın ismini söyleyebilirim ama.mert.hava alanına geldik.uçakta yerimizi aldık oturur oturmaz kulaklığımı taktım ve uyudum.gözlerimi açtığımda miami sahili bizi bekliyordu.gözümü açtığımda babam ''Günaydın'' dedi ve uçaktan indik. jetlak olmuştum galiba.taksiyle otele gittik tek oda tutmayı tercih ettim.oda harıkaydı ilk defa beyaz bir yerde yatacaktım.babam sahile gitmek için çağırdı gitmek istemesemde babam bu tatilde bişeylerin değişmesini istiyordu.siyah mayomu giydim.güneş kremimi sürüp güneş gözlüklerimi ve şapkamı taktım.babam her zamanki gibi yakışıklıydı her ne kadar 38 yaşında olsa bile.koluna girdim.sahilde çok eğlendik yemek yedik içeceklerimi içtik aqualandda takıldık.odama geldiğimde çok yorgun hissediyordum.hemen duş almayı düşünürken kapı tıkladı.babamdı.
-hemen hazırlan miami gecelerini yıkmaya gidiyoruz.
-çok yorgunum.
-hadi ama meleğim
-off baba peki
-bekliyorum melek gibi ol.
duş aldım saçlarımı açık bıraktım.koyu jean sortumu giydi üzerimede salaş askılı sıyah bir askılı giydim siyah vanslarımı çektim.hafif eyeliner ve koyu kırmızı ruj.son anda aklıma siyah capımı taktım hazırdım.babamda geldi.genç duruyordu.
diskoya gittik.delice eğlendik ben ilk kez bunları yaşıyordum.ilk kez dışarı alışveriş hariç bise için çıkmıştım sanırım bu tatil bana hayatla barışmam için babamdan bir hediyeydi.yanıma bir çocuk yaklaştı ve boynuma dudaklarını yapıştırdı.şok olmuştum. döndüm hemen çocuğa tekemeyi geçirdim.yerde kıvranıyordu babam geldi ve çocuğa yumruğu yapıştırdı.hemen çıktık ve yürümeye devam ettik en sonunda sahile gitmeye karar verdik.babamla oturduk.bana dönerek.
-sen çok güzelsin sence biraz hayatınıda güzelleştirelim mi?
-baba ben istemiyorum
-sencede dışarıda takılmak harika değil mi ? tamam biliyorum zor ama o gitti kendine bunu yapma gençsin hayatın tadını yaşa lütfen bitanem
-peki baba denerim
-senin için bi kolej ayarladım
-ya baba hayır istemiyorum
-bence yeni hayat yeni kişiler lütfen kızım hem annende senin popiler oluşunu izlemek isterdi.
-popi olacağımı nerden biliyorsunki
-sen kimin kızısın
-annemin
-ee işte o heryerde gözde olmayı başarır sende küçükken oyleydin.
-anladım baba pff peki
-o zaman izmirin en gözde koleji seni bekler.
-pekii
off nerden cıktı bu şimdi neyse of bu sene üçüncü sınıfa geçecektim.heycanlandım birden.tatil güzel geçmişti sonunda eve dönebildik.okul iki hafta sonra açılıyordu.okulun formasını aldık.değişik defterler kalemler kırtasiye alışverişi yaptık.o arada doğum günümü kutladık.tabiki annemin mezarlığında babam ve ben.babam bana doğum günü ve yeni okul hediyesi olarak siyah bir cip almıştı çok havalıydı tam benlik spor ve gösterişli.
yarın okulun ilk günü için hazırlanacaktım ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığın Çaresi
RomanceNasıl bir boşluk ki ne kadar space tuşuna elimi basılı tutarsam tutayım ölçülemez simsiyah bir hayat.